Bilgisayar destekli özel ders (makale)

bora arslantürk

Mehmet Sumur

Hocam burası kişesel tanıtım ya da tıklanma sayfası değil. Yardımlaşma sayfasıdır.

30 Ocak 2016 14:01 tarihinde bora arslantürk <bora...@gmail.com> yazdı:

Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAFWNE1L%2BRd6xPTdy%3DjPtBr127gOw16P1DfxDbyUL0xDahoRvTg%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

bora arslantürk

makaleyi okudu iseniz orada bir yöntem anlatılıyor özel ders reklamı değil

okumadıgınız belli

burada matematikle ilgili yontem, metod ve yenilik paylasımı da yapılır sadece yardımlasma yapılmaz hocam

10 yıldır belki daha fazla en basından beri tmozun icindeyiz bize burada ne yapıldıgını öğretecek bir pozisyonda oldugunuzu hiç sanmıyorum

baykal akdag

Bora hocam grafik tablet ve video çekim için hangi programları önerirsiniz. siz kullanıyor musunuz? benim ilgim var ama bu konularda cahilim. Paylaşımda bulunursanız memnun olurum, teşekkür ederim.

Mehmet Sumur

Hocam sayfalarınıza linkle yönlendiriyorsunuz yaptıklarınızı .artık herkes ne düşünüyor ortada.

30 Ocak 2016 20:21 tarihinde baykal akdag <bayka...@gmail.com> yazdı:
[...]

---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba kayıt göndermek için tm...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/aaa9810d-1f48-4dc2-bf0b-1f6791aa6b65%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/d/optout adresiniz ziyaret edin.

ŞENCAN Yaşar

Mehmet hocam linki acmazsıniz olur biter.. uzatmayalim isterseniz.. Bora hocam hakli isteyen istedigi paylasimi cerceveden cikmadan yapabilir.. polemik olusturmaya gerek yok.. iyi calismalar...

bora arslantürk

Baykal hocam video cekim icin camtasia studio en iyisidir

grafik tablet en ucuzu bile yeterli olur zira bizler çizim yapmıyoruz en düsük dpi bile işimizi gorur

ders anlatımı için pdf üzerinden anlatıyor iseniz pc de pdf annotator en iyisidir

Mehmet hocam akıl vermek yerine birşeyler üretirseniz daha iyi olur

burada matematikle egitimle ilgili siteler tabiki kendini tanıtabilir, link verebilir, yayınlar tanıtılır, tmoz bir nevi bu işlerin vitrinidir

neden link verilmesin?

bir hocamız güzel bir site yapmıs tabi ki duyuracak sitesini veya paylaşımını

benim sitem zaten hit noktasında popüler bir site, tmoza ihtiyacı yok, ben buradaki meslektaşlarım faydalanır diye video ve makalelerimi paylaşıyorum başka bir niyet yok

içeriği neden buraya yükleyemiyorsunuz derseniz, mesela bir video nasıl yükleyeceksiniz? link vermeniz lazım

sitede bilgiler daha derli toplu olur, burada altlarda kalıyor bu nedenle soru vs çözüm hariç diger paylaşımların sitelerde olması ve link verilmesi daha mantıklı

size cevap vererek daha fazla vakit kaybetmek istemiyorum işim gücüm var

baykal akdag

Bora hocam teşekkür ediyorum bilgilendirmeniz için.

bora arslantürk

rica ederim hocam

özel derste bu sistemi uygulayınca en güzeli ders kaydetmek

ogrenci daha sonra kendi de tekrar ediyor

Mehmet Sumur

bora hocam kibrinizden ve gururunuzdan yanınıza yaklaşılmıyor. Saf ego kokunuzu kilometrelerce ötelerden alabiliyorum. Başyapıtın diye övündüğünüz yere göğe sığdığramadığınız şeyler emin olun ki boşyapıttan öteye geçmemiş. Sizi daha ağırbaşlı, aklı selim davranmaya davet ediyorum. Popülerim diye TMOZ'a ihtiyacım yok demeniz TMOZ grubuna yapılmış bir hakarettir . Kabul edilebilir bir şey değil. Hele hele TMOZ sizin yukarı çıkmanız için bir basamak hiç değil. Engin grubu selamlıyorum..

30 Ocak 2016 21:45 tarihinde bora arslantürk <bora...@gmail.com> yazdı:

[...]
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/21c12e3c-635a-4dda-891a-bde86aa5c9d3%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

MEHMET YURDAKUL

to TMOZ, tm...@gmail.com

Bir şeyi merak ediyorum. Bu konuşmanın sonu nereye varacak acaba...
Haddimi aşarak kimseye de ders vermek olarak algılamazsanız bir kaç defa daha bu tarz atışmalara şahit oldum TMOZ da... Üzüldüm. Bu kadar her şeyi paylaşabilen insanların konuşmalarındaki kırıcılığa inanamadım. Burada üstat durumundaki arkadaşlar soru çözüyorlar paylaşımlarda bulunuyorlar. Benim gibi pek bir şey bilmeyenler de istifade ediyorlar. Böyle paylaşımcı bir grup ve insan çevrenizde kaç tane var acaba...
Neyse umarım sözlerim haddini aşmamıştır. En derin muhabbet ve sevgilerimle

Asus umdan gönderildi...

MEHMET YURDAKUL

to tm...@gmail.com, TMOZ

Son bir not da keşke ille de bu tarz şeyleri uyaracaksak veya cevap vereceksek özelden yazsak. Daha iyi olmaz mı?

Asus umdan gönderildi...

bora arslantürk

Mehmet hocam sizin yeriniz burası değil politikaya atılın:)

tecrübeleri paylaşmakla kibir gurur ilişkisini ancak gercek anlamda kibirli gururlu biri yapar, sizden başka kimse kurmaz birkaç kişi anca

siz sitenize yönlendiriyorsunuz diyince ben cevaben sitenin tmoza ihtiyacı yok dedim bunun da kibirle gururla alakası yok

basyapıt bosyapıt gülüyorum bunlara

her yapılan işe emek verilmiştir saygı duymak lazım, size basit gelse ve işinize yaramasa bile binlerce kişinin işine yaradıgını gelen mesajlardan tıklamalardan anlıyoruz

tmozun kıymetini biliyoruz

siz grubu selamlayın ilerde de politikaya falan atılın derim ne diyim

kısa süre önce özelden gelen bir mesaj hocamızın affına sıgınarak paylasıyorum;

Hocam sitenizdeki video paylaşımlarınızı ve makalelerinizi ilgiyle takip ediyorum.Hocam bende grafik tableti değilde galaxy note tableti TV ekranına yansıtarak kullanıyorum.Ekran büyük olduğu için gayet güzel oluyor.Sizinde bahsettiğiniz gibi bazı soruları tableti öğrenciye verip cozduruyorum.Öğrencilerin de çok hoşuna gidiyor doğrusu.Vakit buldukça da internetten işlediğimiz konularla ilgili online soru çözüm yapıyorum.Dediginiz gibi bunu kaydedip öğrencilerin mailine gönderiyorum.Ve soruları kendilerinin boş PDF ten cozmelerini istiyorum. Çok verimli oluyor.Aileler bile inanamıyor bu duruma.

Hocam paylasimlarinizin ve basarilarinizin devamını diliyorum.
Bizlere ilham veriyorsunuz.

İyi çalışmalar...

Emre CETİNKAYA

demek ki paylaşımlarımız işe yarıyor bu bana yeter, sizin gibi art niyetlilere de Allah akıl fikir versin ne diyim

vakit kaybısınız

isterseniz bana cevap vermeye çalışmayın

yanlış yolda ve yöndesiniz

cevap verebilecek ne seviyeniz var ne de kapasiteniz

denemeyin, siz üzülürsünüz

Erhan Erturk

Bora hocam, arkadaş tam incelemeden olaya balıklama dalmış. Uzatmaya gerek yok.
Geçen sefer Çengelaltı buluşmasına, yok çatı uçtu falan diye gelemedin. Bu sefer mazeret kabul etmiyoruz.
İzmir ekibi çok kalabalık geliyor. Cuma işlerini ayarlamaya çalış hocam, buluşmada seni de aramızda görelim.

30 Ocak 2016 23:55 tarihinde bora arslantürk <bora...@gmail.com> yazdı:

[...]
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/2310a53f-8ecd-445b-8a75-47c866deffae%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

bora arslantürk

to TMOZ, ertur...@gmail.com
:)  Erhan hocam güldürdün beni...

çatı gerçekten uçtu:)

inşallah gelmeye çalışıcam ama sorumlu olduğum bazı kritik işler ve görüşmeler var

cuma gününe zorunlu bir rastlantı olmaz ise orada olurum inşallah

evet İzmir yıllardır buluşmalarda bizden daha iyi kabul etmek lazım

hepogrenci

to TMOZ, ertur...@gmail.com
Bora hocam;

iyi bir ses kaydı için ek bir mikrofon kullanıyor musunuz?

bora arslantürk

to TMOZ, ertur...@gmail.com
bir çok mikrofon denedim

laptoptaki mikrofonlarla pek olmuyor

ama en iyi performansı motorola atrix telefonundan hatıra kalan kulaklık-mikrofonda yakaladım ama araştırmaya devam ediyorum

bir mikrofon siparişi verdim gelsin bakalım paylaşırım sonuçları

Sezgin Öner

Çok pis geliyoruz izmirden 😊😊

31 Ocak 2016 Pazar tarihinde, bora arslantürk <bora...@gmail.com> yazdı:

[...]
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/00ca11cc-e93a-46fd-9db8-5d7f07767a4b%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

MEHMET YURDAKUL

Sezgin Öner

Mehmet Yurdakul hocam size yazmamis isimler karismis 😊

31 Ocak 2016 Pazar tarihinde, MEHMET YURDAKUL <mehmetyu...@gmail.com> yazdı:
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAAQ-Sb0WRVJN95cu5Yt3xLUPfaNQ90Scq5Vtt89JARwdXb8ZQg%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

MEHMET YURDAKUL

to TMOZ, tm...@gmail.com

Eyvallah hocam. Teşekkürler...

Asus umdan gönderildi...

Mehmet Sumur

Bora hocam internette donanımhaber ve chip gibi yerlerde sizlerle aynı sohbeti yapıyorlar. Orayı denemeye ne dersiniz. Sizin için daha yararlı olur sanıyorum.

Muharrem Şahin

Mehmet Sumur Hocam;
Bir öğretmenin
hem de
bir öğretmene
böyle saldırması
hiç hoş görünmüyor.
"Çok çirkin görünüyor." yazmıştım; değiştirdim.
Yazdıklarınızda
daha çok
sizin egonuz görünüyor.

Yapılanları