Nasıl Desem Bilmemki!

M.Şah EKİN

Değerli Öğretmen Arkadaşlarım ve Sevgili Öğrenciler

Tmoz kurulduğu  günden bu yana nezaket kurallarından taviz vermedi vermeyecektir.
Bu durumun korunması her tmoz üyesinin 1. dereceden sorumluluğu altındadır.
Grupta paylaşılan gönderiler hakkında zaman zaman birbirinden değerli meslektaşımız uyarılarda bulunmuştur.
Ancak gözlemlerin bu konuda yeterli duyarlılığın gösterilmediğidir. En azından şunu yapabiliriz.
   1.Konu başlıkları gönderi ile ilgili olmalı yorum içermemelidir.
   2.Sebep ne olursa olsun nezaket kuralları ihlal edilmemelidir.
   3.Soru veya paylaşımlar ile ilgili net açık bilgi verilmelidir.Kullanıma açık paylaşımların içeriği hakkında net bilgi verilirse en azından kota sahibi arkadaşlarımız gereksiz dosya indirimine girmeyecektir.Gönderilen sorular çözüm için mi yoksa beğenildiği için paylaşıldığı belirtilmelidir.Çözüm için gönderilen sorular gönderen kişi tarafından çözülmüş ancak çözüm kafasına yatmamış veya çözümü uzun bulmuşsa bile çözümünü paylaşmalıdır.Çünkü soru çözümü için değerli vaktini ayıran bir arkadaşımızın çözümü üzerine gelen aslında bende bu yoldan çözmüştüm şeklindeki bir yorum hiç de hoş karşılanmayacaktır diye düşünüyorum
   4.Her şeyden önemlisi teşekkür etmeyi ihmal etmeyiniz.En azından bu yapılabilir.
    5. KİTAP İSTEKLERİ VE İSTEKLERDEN DOLAYI OLAN MEMNUNİYETLER KİŞİYE ÖZEL YAPILMALIDIR.
    Soru çözen arkadaşlarımızın ve değerli yorumlarını paylaşan üstadlarımızın affına sığınarak   sadece soru eklenmiş veya yazılmış sorulara çözüm yollanmasını  en azından bir süreliğine askıya almalarını istesem çok mu ileri gitmiş olurum. Bu tip maillere hemen cevap yazılması ( ÇOOOOOOK özür diliyerekten...) bana aç tavukların yeme saldırmasını hatırlatıyor. Ben mi çok garip düşünüyorum acaba.
Öncelikle biz öğretmenlerin birinci öncelikli görevlerinin  davranış kazandırmak olduğunu hatırlatıyor kucak dolusu sevgiyle ve en derin ve bir o kadar samimi duygularla sizleri selamlıyorum

sürçü lisan ettiysek affola
msekin

--

KOLAY diye birşey, ZOR diye hiçbirşey yoktur...

Temel Gökçe

Tam Destek...

25 Aralık 2011 00:06 tarihinde M.Şah EKİN <msek...@gmail.com> yazdı:
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Kemal Hasoğlu Lisesi
Bahçelievler İstanbul

HAYDAR DOOOST

Muharrem Şahin

Sevgili Mehmet Şah Hocam;
Sen oldukça gençsin ama; biz herhalde
eski kuşağı temsil ediyoruz.
Daha yazacaktım ama; vazgeçtim.
Aynı doğrultudaki düşüncelerimi
daha önce paylaşmıştım.
Sevgiler, saygılar.

M.Şah EKİN

Muharrem Abi ben yazınızı aradım da bulamadım yazınızı eklerseniz çok sevinirim Bu arada sizden çok da genç sayılmam..:)
Şairim demişki

Yaş dediğin nedir gülüm
Bir gözümü açtım burdayım
Öbürünü açmaya fırsat bulamadan ordayım!...

HER İNSAN AKLININ OLDUĞU YAŞTADIR.
Tmozyamın en değerli üstadına selam olsun..:)

Alaattin ŞEKER

Bende sözlerinize katıldığımı belirtmek istiyorum değerli üstadlarım.Saygılarımı sunarım...

Muharrem Şahin

Sevgili Arkadaşlarım;
İlettiğiniz sorularınızdan sizlerin yanında
mutlaka başka arkadaşlarımız da yararlanıyor.
Hatta; bunlar sayesinde çoğu zaman soruları
çözenler de yeni bilgilere ulaşabiliyor.
Bu bakımdan sizler de yararlı oluyorsunuz.
Ancak; her birimizin zamanının değerli olduğunu
gözden ırak tutmayınız.
Birbirimize daha yararlı olabilmemiz için;
-Soruları tam ve doğru olarak yazmaya özen gösteriniz.
 Geometri sorularını rastgele çiziktirmeyiniz.
 Harflendirmeyi tam yapınız.
-Soruyu gönderme amacınızı tam olarak belirtiniz.
 Herhangi bir çözüm mü istiyorsunuz?
 Bir yoldan çözdünüz de daha güzel bir çözüm mü arıyorsunuz?
 Sorunun hatalı olabileceğini mi düşünüyorsunuz?
 Siz çözüm için neler düşündünüz?
-Test sorularında cevap seçeneklerini mutlaka yazınız.
 Test sorularının, cevap seçenekleri ile bir bütün oluşturduğunu unutmayınız.
-Sorunun kaynağını belirtiniz.
 Bu sayede, çözecek arkadaşımız soruyu hangi düzeyde ele alacağına karar verir.
-Soruları bir makinaya atmadığınızı, muhataplarınızın birer insan olduğunu,
 onların da güler yüz ve tatlı dil beklediklerini unutmayınız.
-Bunlara ve bunlara sizin de ekleyebileceğiniz kurallara uyacak
 arkadaşlarımızın sorularının zevkle ele alınacağını biliniz.
 Böylece; ortamımız çok daha verimli olacaktır.
 Sevgiler, saygılar.

kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com>

size  ve  şahım   mehmetşah hocama    yürekten katılıyorum, gerekenler  belirtilmiştir. saygılar  ve  sevgiler  sunarım

25 Aralık 2011 00:43 tarihinde Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com> yazdı:

--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)

EY yolcu!!!
kalbin hallarini bil !

bil ki  kalp ikidir, biri kalbi hayvani diğeri kalbi insanidir
biri bir  et parçası,diğeri ikidünya mutluluğunun anahtarıdır. (Ş.N (k.s))

Alaattin ŞEKER

Tmozun tüm üstadlarına gelsin :))
üstadllara gelsin.jpg

özgür yıldıran

üstadlarım haklı olarak uyarıda bulunuyorsunuz katılmamak elde değil.bir deli bir kuyuya taş atmış misali çıkarılmaya çalışılıyor.alaattin hocam mesajınız çok güzel.

25 Aralık 2011 00:49 tarihinde Alaattin ŞEKER <03mat...@gmail.com> yazdı:

[...]

Ulubatlı Hasan Anadolu Lisesi  BURSA

Muharrem Şahin

Alaaddin Hocam;
Gerçekten çok güzel açıklamışsın.
Sevgiler, saygılar.

Temel Gökçe

Alaattin Hocam tşkler, çok etkileyici...

[...]

Alaattin ŞEKER

Bende sizlere teşekkür ederim sizler gibi değerli kişilerle bir arada olmak çok güzel.

DNZKRDG

Özellikle başlıksız sorulara cevap yazmazsanız ben daha bir memnun olurum :)

albay

Mehmet hocam çok güzel ifade ermişsiniz. Fakat büyüyen her yapıda bu
tip sorunlar ile karsilasilabilir.cunku grubun yeni üyelerine grup
kültürünü benimsetip uygulayabilir hale getirmek zaman alacaktır.
Burada bize düşen bu kuralları sabırla ifade etmek olacaktır. sürekli
verilen öğütten sıkılmamalı gerekir. Çünkü bir çiviyi bile çakmak için
bile defalarca vurmak gerekir. Yeni üye olan arkadaslara düşen ise
içerisinde bulundukları grubun kurallarına en kısa sürede intibak
etmek olmalıdır.

M.Şah EKİN

    Albayım nerelerdesin  umarım iyisindir. Sormak konusundaki aciziyetimi mazur gör...:)
     Söz konusu mail ile ilgili hala duyarsız davranıldığını görmek işin doğrusu üzüyor beni.
     Bu konu ile ilgili Muharrem Hocamızın yazısının her üye yeni eski fark etmeden en az bir kez okumalı bence.

En derin muhabbetlerimle saygılar..:)

25 Aralık 2011 11:57 tarihinde albay <cahit...@gmail.com> yazdı:
[...]

hasanalihoca(öğretmen)

arkadaşlar insan normal hayatında düzenli olabilir bu durum çok güzel bir meziyettir. Bu meziyet bende hiç olamadı. İnternet ortamı ki ; dünyanın kaderini değiştirdi. face ve twitter bir araya gelip firavunları yıktı. Bu paylaşım sitelerinin birinci özelliği sınırsız ve kontrolsüz bir şekilde gelişim katetmeleridir. İnsan birşeyleri ancak sınırsız düşünebildiği ortamlarda gerçekleştirebilir. Leoanardo tarihin en önemli figürlerinden biridir hayalleri sınırsızdır ve hiçbirişi doğru dürüst bitirmemekle birlikte arkasından gelenlere büyük ilham vermiştir. kaostan sinerji çıkar bu alemde. gelişen hiçbir forum sitesi kimseyi dinlemez. dinlemeye başladıktan sonra dinlenmeye başlar ve uyuyup gider. ve yeride bir şekilde kısa zamanda doldurulur.

M.Şah EKİN

!?...

barbaros gur

25 Aralık 2011 13:02 tarihinde M.Şah EKİN <msek...@gmail.com> yazdı:

--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

münibe

Hocam uyrılarınıza çok teşekkür ederim. değindiğiniz konularda
dikkatli olmaya çalışıyordum elbet ancak bundan sonra çok daha
dikkatli olacağım.

ismail arslan

.