Üçgende açı

A B

to tm...@googlegroups.com

Sorulara bakar mısınız

20160701_233922.jpg
20160701_233945.jpg

Ertuğrul EŞKİN

to tm...@googlegroups.com
1 Tem 2016 23:41 tarihinde "A B" <matema...@gmail.com> yazdı:

Sorulara bakar mısınız

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/

Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, tm...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAM%3D9mq5ee2D12WF2DZgTeYBBQRjSwWVKMP7qCpK%3DawBidORgbg%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.
Fikir notu_20160702_000801_01.jpg
Fikir notu_20160702_000801_02.jpg

Ömer Özdemir

to TMOZ

ilk soruda çevrel çemberini çizdim oradan buldum diğer soruda simetri merkezi oldugu icin EA=EC oluyor ordan ikizkenar sonra cevap geliyor

1 Temmuz 2016 Cuma 23:41:59 UTC+3 tarihinde matematikce5 yazdı:

Sorulara bakar mısınız

Ömer Özdemir

to TMOZ
sanırım ben 1. soruyu yanlıs cözmüsüm benzeri birey b geometridede vardı belkide soru ordandadır  benim cözümde neresi yanlıs oluo cevrel cember cizdm o uzunluklukları eşit olanın altında kalan yay ölcüleri eşitten 160 160 bldm 40 oldu