MAİL GÖREMEME

已查看 8 次
跳至第一个未读帖子

islam ciru

未读,
2015年10月30日 12:23:342015/10/30
收件人 tmoz

Değerli tmoz moderatörleri mail adresimde yer olmasına rağmen gelen mailleri görüntüleyemiyorum bir çözüm bulursanız memnun olacağım iyi çalışmalar

ŞENCAN Yaşar

未读,
2015年10月30日 13:02:162015/10/30
收件人 tm...@googlegroups.com
hocam üyelik ayarlarınız sorunsuz görünüyor. Arkadaşlardan biri düzenlemiş olabilir

yalan dünya...

Değerli tmoz moderatörleri mail adresimde yer olmasına rağmen gelen mailleri görüntüleyemiyorum bir çözüm bulursanız memnun olacağım iyi çalışmalar

Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CALsXf59A85N98U%2BavKgLF4e9j4fkyjMN7pZprs-G_EwB%3Dj5xCA%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

islam ciru

未读,
2015年10月30日 13:15:192015/10/30
收件人 tmoz

Yaşar hocam hala görüntüleyemiyorum

30 Eki 2015 19:02 tarihinde "ŞENCAN Yaşar" <quass...@gmail.com> yazdı:

ŞENCAN Yaşar

未读,
2015年10月30日 13:18:032015/10/30
收件人 tm...@googlegroups.com
Hocam mesaj kutunuzda  yeterli yer  olup olmadığına bakabilir misiniz. kota sorunu oluşmaya başladığında google mesaj gönderimini otomatik durduruyor. yeterli yer açıldığı zaman tekrar gelmeye başlıyor

yalan dünya...

islam ciru

未读,
2015年10月30日 13:36:132015/10/30
收件人 tmoz

Haklısınız hocam kota sorunu olmasın diye nerdeyse bütün mailleri sildim ve çöp kutusundan da kaldırdım şimdi kotamım yüzde onbeşini kullanıyorum

30 Eki 2015 19:18 tarihinde "ŞENCAN Yaşar" <quass...@gmail.com> yazdı:

ŞENCAN Yaşar

未读,
2015年10月30日 13:40:172015/10/30
收件人 tm...@googlegroups.com
bu değişikliği şimdi yaptınız ise yarın ya da pazar günü mesaj iletimi normale döner diye umuyorum. herhangi bir sorun olursa yazarsanız fırsatı olan arkadaşlar ilgileneceklerdir. iyi çalışmalar..

yalan dünya...

islam ciru

未读,
2015年10月30日 13:53:502015/10/30
收件人 tmoz

İlgilendiğiniz Tesekkur ederim hocam iyi akşamlar

30 Eki 2015 19:40 tarihinde "ŞENCAN Yaşar" <quass...@gmail.com> yazdı:
回复全部
回复作者
转发