Asal

Cahit Kayaer

to tm...@googlegroups.com
tempFileForShare_2016-01-01-18-12-31.jpg

Hatice Mankan

to tmoz
1 Oca 2016 18:14 tarihinde "Cahit Kayaer" <cahitk...@gmail.com> yazdı:

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/

Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, tm...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAJ2FyuMQCYyJuS27K7TgGCuxbH2Y4beKuWC39ZeFUZp%3DKgqzcA%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.
Screenshots_2016-01-01-18-23-13.png

mehmet opak

to TMOZ
Hatice Hocam,
Cok soru sordugumu dusundum kendi kendime.. Biraz sevimsiz durum kendi adima. Ama sormadan da anlamak mumkun olmuyor.

Hocam, cozumun basinda esitligin her iki tarafina 9 eklediginizi farzederek yaziyorum. Esitligin sagindaki sayi bu durumda 28 degil 26 oluyor. Gozden bir sey kacirdiysam kusura bakmayin

Neden yazdigima gelince, tmozda cok ince cok farkli cozum yollari kullaniliyor. Bircoguna yabanciyim. Sizin, Ayhan Hocam'in, Mucahid Hocam'in bazi cozumleri kendisini kolayca ele vermiyor. Bu durumda yardimlarinizi istemem kacinilmaz oluyor.
Sizlerden gelen ilave bir aciklama bile inanin cozumu anlamada cok sey farkettiriyor.

Hocam, anlayisiniz icin simdiden tesekkurler. Sagolun

selo

to TMOZ
Hocam gözünüzdende birşey kaçmıyor 😊

Hatice Mankan

to tmoz

Mehmet hocam haklısınız  .
Hatalı bi çözüm olmuş.
Soruya tekrar uğraştım ama bu hali ile bişey elde edemedim.
Uygun olan hocalarim ilgilenirse sevinirim...

1 Oca 2016 19:41 tarihinde "selo" <selo...@gmail.com> yazdı:
[...]

Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba kayıt göndermek için tm...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/f86de4f3-71cf-465b-91fd-63e13eb7e98f%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/d/optout adresiniz ziyaret edin.

mehmet opak

to TMOZ
Cevabiniz icin tesekkur ederim Hatice Hocam. Uguladiginiz cozum yolu bu soruda olmasa da bazi sorularda sonuc verir. Begendim, aklima yazdim.

Saygilarimla Hocam

Mücahid

to TMOZ

Sayin Mehmet hocam oncelikle kusra kalmayiniz,ben cok yogun calistigim icin tenefuste veya arada boslukta bakiyorum TMOZ'e,zaman darligindan olsa gerek,sadece hocalarimiza yardimci olmak amaciyla kisaca cevap yaziyorum,olurya kimse sıkıntı yasamasin diye,siz eger aciklama isterseniz lutfen yazin,cekinmeyin,NIYET HAYIR,AKIBET HAYIR,soru sormaniz kimseyi rahatsiz etmez inanin,selamlar,sevgiler

ALLAH VAR,KEDER YOK...

mehmet opak

to TMOZ
Mucahid Hocam,

Bu mesajiniz ile beni mutlu ettiniz. Anlamadigim cozumlerde artik daha rahat aciklama isteyebilecegim.

Sagolun Hocam

Her rind bu bezmin nedir encamı bilir
Dünyamızı nagah zalam örtebilir
Bir bitmeyecek şevk verirken beste
Bir tel kopar, ahenk ebediyen kesilir

Yahya Kemal Beyatli

Cahit Kayaer

to tm...@googlegroups.com

Teşekkür ederim arkadaşlar sanırım çözüm yok hatalı soru.

--

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/1b761abf-253d-4eb8-98da-7d8fe0505d69%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Ilyas Kanat

to TMOZ