Degisik bir kume sorusu

Murat Bektaş

Hocalarim bakabilir misiniz?

20150831_151335.jpg

mat

% 20.hepsini toplayıp 300 den çıkarın

31 Ağustos 2015 Pazartesi 15:14:53 UTC+3 tarihinde Murat Bektaş yazdı:

Hocalarim bakabilir misiniz?

Muharrem Şahin

Açıklamak gerekir:

Cebi olan ve y. dil bilen en az  85+75-100 = 60 kişi;
cebi olan, y. dil bilen ve evli olan en az  60+80-100 = 40 kişi;
cebi olan, y. dil bilen, evli olan ve takım elbiseli olan en az  40+70-100 = 10 kişi;

31 Ağustos 2015 15:26 tarihinde mat <matema...@hotmail.com> yazdı:
% 20.hepsini toplayıp 300 den çıkarın

31 Ağustos 2015 Pazartesi 15:14:53 UTC+3 tarihinde Murat Bektaş yazdı:

Hocalarim bakabilir misiniz?

Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/a7292d38-4323-4804-af81-e07cb5586da8%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

.

TaRi ALCaRiN

Cevap 10 olmalı bence

ben şöyle düşünerek çözüyorum bu soruları öyle bahtı karasınız ki tüm olumsuzluklar sizde gibi düşünün
85 kişi de cep tel var ya ordaki cebi olmayan 15 kişiyi alıyorum ve aynı şekilde diğer ifadeleri de 100 den çıkarıyorum
tüm olumsuzlukları topladığımda 90 kişi ediyor
yani bu 90 kişide illa ki eksik olan bir durum sözkonusu o halde geriye kalan 10 kişinin hiçbir eksiği kalmaz diye düşünüyorum