pdf annotatorda toolbar düzenleme ile daha geniş yazım alanı elde etme

bora arslantürk

üstteki menü butonları kaldırılamıyor dedim ama o da kaldırılıyormuş sonra farkettim,

customize modunda iken sürükleyip silinebiliyor

pdf annotator ile dokunmatik pc de calısan meslektaşlarıma videoyu izlemelerini tavsiye ediyorum

çok daha geniş alan elde edilebilir

Ademat

Teşekkür ederim hocam. Faydalı bir bilgilendirme oldu. Ctrl+L tam ekran modunda kullanıyorum ve soldaki araç çubuklarından gerekenleri seçiyorum ancak üstteki gereksiz araç çubuklarını kaldırmak güzel olacak, Anasayfa da işlem yaparken.

29 Şub 2016 01:13 tarihinde "bora arslantürk" <bora...@gmail.com> yazdı:

Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAFWNE1LDsXMs-cj0mRiXKtPuodSzJADChhNvqb6PGag8a9Puiw%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Fatih çelik

Tesekkurler hocam..

bora arslantürk

rica ederim arkadaşlar

soldaki side barı kaldırabilmek için de pdf annotator ekibine yazdım olumlu cevap verdiler bakalım ilerki versiyonlarda kalkabilir

snapshoot aracında da arac secili ilen toolstyles secilir ise cozunurluk arttırılabiliyor en az 150 dpi secmenizi tavsiye ederim cunku varsayılan cozunurluk cok düsük

29 Şubat 2016 Pazartesi 12:59:47 UTC+2 tarihinde fatih çelik yazdı:

Tesekkurler hocam..

bora arslantürk

fullscreen modu da kullanıslı ama acılır pencerelerle ugrasmak beni yoruyor

bu şekilde gereksiz yerleri kapatınca daha kullanıslı gibi hocam

bora arslantürk

side barı kaldırmak için de bir cevap verdiler

gerçi program özelligi degil ama registry ile

Bora,

To remove that symbols permanently, you would have to change a setting on Windows registry:

- close PDF Annotator
- start regedit.exe
- locate key 'HKEY_CURRENT_USER\Software\GRAHL\PDFAnnotator\5.0\SideBar'
- change value 'Visible' to '0'
- start PDF Annotator

But a warning: after doing so, you can no longer access any of the functionality placed on sidebar! So it's your own risk to use this.

bora arslantürk

tam istedigim gibi oldu

serhat yaman

to tmoz
Bora Hocam paylaşım için teşekkürler.
Full screen modda açılır pencerelerden istediklerimizi sabitleyebiliyoruz ekranın istediğimiz kısmına ancak bu seferde programlar arası geçiş biraz zahmetli oluyor.

29 Şubat 2016 15:50 tarihinde bora arslantürk <bora...@gmail.com> yazdı:
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/7aa2e482-2481-4bd8-adfd-23b33686b94d%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

bora arslantürk

Tesekkürler Serhat hocam

istediğimiz gibi ayarlayabildiğimizden dolayı bence artık fullscreen kullanmaya gerek kalmadı, dedigin gibi diger progrmalara da gecis rahatlıkla yapılır hatta ekran bölerek de calısılır