3-4-5 denemeden mat

İbrahim Halil UYGUN

Soruyu dün gördüm de cevap anahtarı yok saygıdeğer hocalarım fikirlerinizi alabilir miyim?
13267741_10154306093988010_6618080170565911937_n.jpg

Deniz Tolu

to tmoz

Geçenlerde Hatice Hoca çözmüştü

Screenshots_2016-05-28-09-04-17.png

Ayhan Yanağlıbaş

denemelerde ki Video cozumlerini yapmadığım 2 sorudan biri bu

İbrahim Halil UYGUN

Hocam benim anlamıdığım grafik x eksenini kesecekti ama bir de grafiğin öyle olacağından emin olabilir miyiz ya?

30 Mayıs 2016 Pazartesi 11:41:35 UTC+3 tarihinde Deniz Tolu yazdı:

Geçenlerde Hatice Hoca çözmüştü

Ilyas Kanat

Ayhan hocam o videolara ulaşamıyor muyuz 😅

Ayhan Yanağlıbaş

yedeğini dahi almadım hocam☺

Fatih Karaca

30 Mayıs 2016 Pazartesi 11:33:37 UTC+3 tarihinde İbrahim Halil UYGUN yazdı:
> Soruyu dün gördüm de cevap anahtarı yok saygıdeğer hocalarım fikirlerinizi alabilir miyim?

Fonksiyonun grafiği bu değil midir? Dolayısıyla cevap 2-3 diyorum
20160530_224058.jpg

Barış DEMİR

Hiçbiri kesin değil bu öncüllerin...

Fonksiyonun sürekli olması türevli olmasını gerektirmez.

Ayrıca deltanın tanımı ile şekilde gösterilen alanların dikdörtgen olarak gösterilmesi de eğri hakkında net bilgi vermez. Hatta eğri bile değil doğrulardan da oluşabilir.

Video çözüm yapmamakta haklısın Ayhan Hocam.

İbrahim Halil UYGUN

Çok teşekkür ederim saygıdeğer hocalarım :)

kemalha...@yahoo.com

Yanlış mı yani soru?