Matematik Ders İşleme Defteri

baha33

Hocam her sıniftan birer örnek gonderirseniz çok sevinirim.
Bahadır Boz(Matematik Öğretmeni)
Çaybaşı mah.Karaman cad.Mesnevi konutları.Erguvan ap.K:4 No:19 42040 Meram/Konya
Tlf 505-2521764

Mustafa Baki İnanlı

değerli hocalarım hayırlı olsun rabbim yolunuzu açık eylesin

13 Ağustos 2015 Perşembe 00:30:41 UTC+3 tarihinde Matematik Ders İşleme Defteri. yazdı:

cengiz POLAT (ÖĞRETMEN)

to tmoz
hocam hayırlı olsun.

1 Eylül 2015 15:22 tarihinde Mustafa Baki İnanlı <bakii...@gmail.com> yazdı:

Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/c36b9b14-15cd-434a-90cd-4fd68ccde660%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Murat Demirtas

hayırlı olması temennisiyle banada örnek gönderirseniz sevinirim(9,10,11,12.SINIF9
MURAT DEMİRTAŞ
ZONGULDAK ATATÜRK ANADOLU LİSESİ
MATEMATİK ÖĞRT ZONGULDAK
İYİ ÇALIŞMALAR

30 Ağustos 2015 01:22 tarihinde M.A.T 33 <mt14...@gmail.com> yazdı:
MEHMET ALİ TUNÇ
05067546057
İSTANBUL BEYLİKDÜZÜ SINAV TEMEL LİSESİ(MİGROS KAPALI OTOPARK KARŞISI)
9-10-11 ÖRNEK KİTAP
ŞİMDİDEN ÇOK TEŞŞKURLER

12 Ağustos 2015 Çarşamba 16:56:42 UTC+3 tarihinde Ders İşleme Defteri Hesabı yazdı:

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/c9ec8435-bbbe-4048-a631-f9b8f7acec49%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

dilave...@hotmail.com

Hocam Allah razı olsun defterler elime geçti, zümreye dağıttım ve çok beğendik nasipse bu sene 9,10 ve 11. sınıflarda kullanmaya karar verdik. Acaba 11.sınıf temel matematik çıktımı ya da çıkacak mı?

Özlem DİNÇER

hayırlı olsun hocam

Matematik Ders İşleme Defteri .

gökmen varol

11. Sınıf Temel matematik çıkarmadık öğretmenim maalesef.

"Bir insanın değeri kesirle ifade edilecek olsa; pay kişiliğini gösterir, payda ise kendisini ne zannettiğini. Payda büyüdükçe kesrin değeri küçülür!"  Tolstoy

4 Eylül 2015 13:15 tarihinde dilave...@hotmail.com <dilave...@hotmail.com> yazdı:

[...]
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/699d7a90-c482-4a93-8e6f-9182c87a8032%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

mehmet reşat ünal

Münkünse bende öğretmen örnek kitablarınız dan alabilirmiyim

MKP SINAV KOLEJİ
MEHMET REŞAT ÜNAL
ŞEYHMÜFTÜ MAH. ŞEKERCİ SK. HELVACIREŞAT APT. NO:8/9
                                                 BURSA/MUSTAFAKEMALPAŞA

Şahin Gökgöz

hocam kitapları aldım sağolun güzel olmuş

5 Eylül 2015 11:44 tarihinde mehmet reşat ünal <mresa...@gmail.com> yazdı:

[...]
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/00392007-6369-44cb-83ec-c0d27d968dd5%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Ayhan Saracoglu

Şimdiden teşekkürler
Ayhan Saraçoğlu
Palandöken kız anadolu imam hatip lisesi             Palandoken.   Erzurum.                                             05057754234.                                                             Eylül 2015 Cuma tarihinde, Matematik Ders İşleme Defteri . <dersisle...@gmail.com> yazdı:

[...]
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAP_Cos381OLULm5hwb5Vw8pRmEX8m3zWRMoVZzc43T-fw6y1EQ%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

nilgün

örnek kitaplarınızdan gönderirseniz sevinirim teşekkürler...

Nilgün Demirtaş
Beyhan Rıfat Çıkılıoğlu Anadolu Lisesi
Tepebaşı/Eskişehir
0505 658 8429

19 Ağustos 2015 Çarşamba 23:11:08 UTC+3 tarihinde Matematik Ders İşleme Defteri . yazdı:
11. Sınıf kitabımızın tanıtım pdf'si. Örnek kitap talep eden arkadaşlarımız,

adreslerinden bizlere ulaşabilirler.

Gürhan AVCI

Birer örnek gönderirseniz sevinirim hocam.
Gürhan Avcı
Özel Muğla Teknoloji ve Kültür Anadolu Lisesi
Emirbeyazıt Mahallesi 15.Sokak No:7   Merkez/MUĞLA

uğur atık

Sayın hocam derslerimde yararlanmak için kitaplarınızdan gönderebilir misiniz. Şimdiden teşekkür ederim. Emeğinize sağlık.
Döndü ARIK. SARIHAMZALI ANADOLU LİSESİ SEYHAN ADANA

AYNUR TATAROĞLU

sibel bilgici

Örnek kitap gönderebilirmisiniz hocam
SİBEL BİLGİCİ
BAHÇE ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ
BAHÇE/OSMANİYE

Matematik Ders İşleme Defteri .

Değerli öğretmenlerimiz, Altın Kalem yayınlarından çıkardığımız 9. Sınıf, 10. Sınıf ve 11. Sınıf Matematik Ders İşleme Defteri'ne gösterdiğiniz ilgiye çok teşekkür ederiz. Sizlerin ilgisi sayesinde ek baskıya geçiyoruz. Bu sebeple bir miktar daha örnek kitap taleplerinizi alacağız. Gerçekten sınıflarında bu kitapları öğrencilerine aldırıp kullanmayı düşünen arkadaşlarımız örnek kitap talebinde bulunursa çok memnun oluruz. Kitaplarımızın akıllı tahta sunumları ve öğretmenlerimiz için hazırladığımız çözümlü sunumlarımız toplu sipariş veren öğretmenlerimizin mail adreslerine gönderilecektir. Anlayışınız için şimdiden çok teşekkür ederiz. Örnek kitap taleplerinizi dersisle...@gmail.com mail adresimize Ad-Soyad, Okul adı, adresi ve cep telefonunu bilgilerinizi göndererek yapabilirsiniz. Ayrıca www.matematikakillidefteri.com internet adresimizden ve www.facebook.com/matematikdersislemedefteri facebook hesabımızdan kitabımız hakkında bilgi sahibi olabilir,örnek çözümlü ve çözümsüz sunumlarımızı inceleyebilirsiniz.  İyi çalışmalar dileriz.

8 Eyl 2015 00:19 tarihinde "AYNUR TATAROĞLU" <atatar...@gmail.com> yazdı:
[...]

hakana...@gmail.com

Gerçekten sınıflarında bu kitapları öğrencilerine aldırıp kullanmayı düşünen arkadaşlarımız örnek kitap talebinde bulunursa çok memnun oluruz. BU CÜMLE BENCE PEK ŞIK OLMAMIŞ , TMOZ ÜZERİNDEN REKLAM YAPIYORSUNUZ. KULLANACAKSANIZ GÖNDERELİM HOŞ DEĞİL. DEĞİŞİK YAYIN EVLERİ İLE ÇALIŞTIM. BÖYLE BİR YAKLAŞIMLA İLK DEFA KARŞILAŞIYORUM.

hendese2559

Hayırlı olsun hocam emeğinize sağlık . Örnek kitaplarınızı bende ineclemek isterim .Gönderebilirseniz sevinirim .
SOYDAN AKÇİMEN
MATEMATİK ÖĞRETMENİ
HACI FAHRİ ZÜMBÜL ANADOLU LİSESİ
ÇERKEZKÖY /TEKİRDAĞ

Muharrem Şahin

Hakan Hocam;
Çoğu yayınevi aynı davranıyor.
Belli sayıda örneği,
en etkili yerlere göndermek istiyorlar.
Örneğin;
Palme Yayınları
"örnek isteyin" diye yazmıştı.
Ben de
boş bulunup
isteyiverdim.
Bir görevli aradı.
Emekli olduğumu
bir okulda ya da bir dersanede çalışmadığımı öğrendi.
Sonunda
hiç açıklama yapılmadı.
Kitap da gönderilmedi.

Anlayışla karşılıyorum.

Sevgiler, saygılar.

30 Eylül 2015 10:30 tarihinde hendese2559 <hend...@gmail.com> yazdı:

[...]
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/fbe96567-f950-42b6-a9bb-64c9e8d9de0f%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

.

ŞENCAN Yaşar

ÖRNEK İSTEKLERİNİ İLGİLİ ADRESE YAPINIZ...

yalan dünya...

Ali Cihan

Hayırlı olsun hocam . İncelemek için ben de örnek alabilirmiyim teşekkürler.
Ali CİHAN
Orhan Abalıoğlu Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi
Karşıyaka mah. Ankara bulvarı no:240 Pamukkale/DENİZLİ
0532 787 56 53

xmatematikcix

hayırlı olsun hocam
ders işleme defterlerinizden birer örnekte ben alabilir miyim ?
Öğrencilerimede tavsiyede bulunmak için incelemek faydalı olacaktır diye düşünüyorum

birde fiyat listesi gönderirseniz sevinirim.

FATMA NUR SÜKLÜN

ULUIRMAK MESLEKİ TEKNİK ANADOLU LİSESİ
EREĞLİKAPI MAH.
 68100 AKSARAY

Serkan Güden

Örnek kitap talebinde bulunmuştum.Hiçbir dönüş olmadı . sanırım çalıştığım okul türü(mesleki ve teknik anadolu lisesi) hedef kitleniz değil. Herneyse kitaplarınızı incelemek için anadolu lisesi veya fen lisesine  atanmayı bekleyelim bari .O zaman da ben gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederim.

ayhan yanağlıbaş

(:

30 Eylül 2015 Çarşamba tarihinde, Serkan Güden <guden...@gmail.com> yazdı:
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/ea161de9-58df-4978-80e6-87d19094f29b%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

paylaş

Matematik Ders İşleme Defteri .

Değerli arkadaşlar,

Bize gelen taleplerden yola çıkarak bazı noktaları tekrar açıklama gereği duyduk. Şimdiden gösterdiğiniz anlayış için teşekkür ederiz.

1. Kitabın Pdf sini veremiyoruz. Sadece tanıtım amaçlı hazırlanmış Pdf leri gönderiyoruz. (Tanıtım pdf lerini İnternet sitemizden indirip inceleyebilirsiniz.)

2. Akıllı tahta Pdf sunumlarını ve bu sunumların çözümlü hallerini, yalnız sınıfları için toplu sipariş veren öğretmenlerimize gönderebiliyoruz.

3. Örnek kitap taleplerinizi  dersisle...@gmail.com adresine, www.facebook.com/matematikdersislemedefteri  Facebook sayfamızdan özel mesaj ile, ya da www.matematikakillidefteri.com internet sitemiz üzerinden yapınız. İhtiyaç duyacağınız her şeye (tanıtım Pdf leri, örnek akıllı tahta sunum Pdf leri, fiyatlar, bilgi ve sipariş için mesaj,...) sitemiz üzerinden ulaşabilirsiniz.

En önemlisi ise;

4. Örnek kitap için kotamızın çok çok üstünde talep aldık. Takdir edersiniz ki hepsini karşılamamız mümkün değil. Bu sebeple gönderimlerimizi şimdiye kadar belli bir sıralamaya göre yapmak durumunda kaldık ve bundan sonra da böyle yapmak durumunda olduğumuzu bilmenizi isteriz. Şimdiden tüm talepleri karşılayamayacağımız için özür diler, yoğun ilginize ve anlayışınıza tekrar teşekkür ederiz.

dersisle...@gmail.com

Matematik Ders İşleme Defteri .

Serkan Güden

[...]

 Değerli öğretmenlerim emeklerinize saygım sonsuz.Başarılarınızın devamını dilerim.Kazançlarınız bol olsun.Amacım kesinlikle yayınlarınızı karalamak değildir.Öyle bir anlam çıktıysa da özür dilerim. Örnek kitap talebinde bulunduğum 1 veya 2. yayın grubusunuz.Öncelikle kitaplarınızın örnek sayfalarını inceledim.Çok hoşuma gitti ancak tüm sayfaları görmek istedim çünkü birkaç sayfayı görmek yeterli olmuyor.Bir yıl boyunca kullanmayı istediğim kitabı tam olarak incelemekti amacım.Eğer kitabın tamamını PDF olarak paylaşmayı tercih etseydiniz zaten örnek kitap talebinde bulunmazdım.Örnek kitap taleblerini(basılı yayın olarak)  gereksiz görmekteyim hiç de adetim değildir.Ama siz PDF paylaşımı yerine örnek kitap isteyenler başvursun deyince ben de örnek talep ettim.Hatta okulda olmadığım sürelerde kargo gelir de alınmazsa diye idarecilere kargo ücretini verdim kargom gelecek diye bekledim.Kargom gelmedi.Keşke bir bilgilendirme mesajı ile kitap gönderemeyeceğinizi ifade etseydiniz anlayışla karşılar  ve  hayal kırıklığı yaşamamış olurdum.Sizin de canınız sağolsun ben de hakkımı helal ediyorum başarılar diliyorum

hakan arslan

Değerli hocam en derin saygılarımla , Yıllarca sizin gibi değerli hocalarımızın paylaşımlarını Tmoz üzerinden takip ettik paylaşımlarınızı ve tecrübelerinizi kullandık. Evet arkadaşlarımız emek harcayıp çok güzel yayınlar hazırlıyor. Emeklerine sağlık .  Ama son iki yıldır burası kitap tanıtım yerine döndü. Benim eleştirim. örnek isteyen varmı diye mail atıp , kullanacaksan gönderelim denmesi , art niyetli olmadıklarından eminim ama uyarmakta isterim . saygılarımla

30 Eylül 2015 10:54 tarihinde Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com> yazdı:
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubunda bir konuya abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun ve tüm konularının aboneliğinden çıkmak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.