Problem sorusu5 (ACİLL)

24 vues

Gökhan ylmz

non lue,
1 août 2016, 13:44:1001/08/2016
à tm...@googlegroups.com

Yardımcı olur musunuz?

Screenshot_SmartSelect_2016-08-01-20-42-57.png

Muharrem Şahin

non lue,
1 août 2016, 15:26:5001/08/2016
à tm...@googlegroups.com
Gökhancığım;
Soru eksik.
Ya da ben anlayamadım.
Saat 15.00'te kombinin kaçı gösterdiği verilseydi,
çözüm çok kolay olurdu.

Bir de;
9 haneden söz ediliyor.
Biz 6 hane görüyoruz.

Birim deniyor,
ondalık bölümde işlem öneriliyor.

Kısaca; ben anlayamadım.

1 Ağustos 2016 20:43 tarihinde Gökhan ylmz <gokhn...@gmail.com> yazdı:

Yardımcı olur musunuz?

Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAEJU4xxRz%3DH-X%3DtLEXnYbK6h7-FCv31ESTukxzMZ7obrYmu00g%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

.

Gökhan ylmz

non lue,
1 août 2016, 15:37:3001/08/2016
à tm...@googlegroups.com

Muharrem hocam,yayın çözümü böyle yapmış,bende tam anlayamadım o yüzden :(

1 Ağu 2016 22:26 tarihinde "Muharrem Şahin" <muhar...@gmail.com> yazdı:
20160801_223321.jpg

Gökhan ylmz

non lue,
1 août 2016, 15:39:4901/08/2016
à tm...@googlegroups.com

1 Ağu 2016 22:36 tarihinde "Gökhan ylmz" <gokhn...@gmail.com> yazdı:
Screenshot_SmartSelect_2016-08-01-22-38-06.png

Ayhan KORAL

non lue,
1 août 2016, 15:41:4501/08/2016
à tm...@googlegroups.com

Bu soruyu çözen vatandaş toplamı işlemini bilmiyor herhalde.

1 Ağu 2016 22:39 tarihinde "Gökhan ylmz" <gokhn...@gmail.com> yazdı:

Ayhan KORAL

non lue,
1 août 2016, 15:46:1801/08/2016
à tm...@googlegroups.com

Ayrıca sorunun sonunda örneğin dediği sayaç numarasini sorunun çözümünde kullanmış.

Muharrem Şahin

non lue,
1 août 2016, 15:57:1101/08/2016
à tm...@googlegroups.com
Çarpmada da hata yapılmış.
19.00 - 22.00  arası yanlış hesaplanmış.

1 Ağustos 2016 22:46 tarihinde Ayhan KORAL <1903...@gmail.com> yazdı:

[...]

1 août 2016, 15:57:4301/08/2016
à tm...@googlegroups.com

Ayhan hocam,bu yayın Arıkan yayınlarının  "ösym tipi 200 soru" fasikülü, yazarı; Barış arıkan,hatta bu yayını kendisinden istemiştim ve getirtmiştim, ama  geçen yıl Ankara'da vefat etti,o yüzden yanlışlarını da söyleyemiyorum :(

1 Ağu 2016 22:46 tarihinde "Ayhan KORAL" <1903...@gmail.com> yazdı:

[...]

1 août 2016, 16:14:5901/08/2016
à tm...@googlegroups.com
​Rabbim değerli hocamıza gani gani rahmet eylesin...Yayını duymuştum soruları kaliteli ve güzeldi, bilmeden yanlış bir üslup kullandım sanırım bu yüzden özür dilerim.
Gökhan hocam ​yanlışları gördüğünüz zaman düzeltmenizde kanımca bir sakınca olmadığını düşünüyorum.

1 Ağustos 2016 22:57 tarihinde Gökhan ylmz <gokhn...@gmail.com> yazdı:

Gökhan ylmz

non lue,
1 août 2016, 16:22:0601/08/2016
à tm...@googlegroups.com

Ayhan hocam,vakit buldukça kitaplardaki   soruları çözüp inceliyorum ve soruda bir yanlışlık hissedince siz değerli hocalarımla da paylaşıp sorunun yanlış olduğuna kesin kanâat getirdikten sonra, yayın sahibine ulaşabilirsem ulaşıp söylemeye çalışıyorum, faydalı olabiliyorsam ne mutlu bana.

1 Ağu 2016 23:14 tarihinde "Ayhan KORAL" <1903...@gmail.com> yazdı:

Muharrem Şahin

non lue,
1 août 2016, 16:23:4901/08/2016
à tm...@googlegroups.com
Gökhancığım;
Soru hakkında bildiğin her şeyi
en başından bizimle paylaşsaydın,
işin doğrusunu
çok daha kısa zamanda öğrenirdik.:)

Bu mesajım, soru soran herkese.

Soru hakkında bildiğiniz her şeyi
bizimle paylaşarak
sorunuzu sorunuz.

1 Ağustos 2016 23:14 tarihinde Ayhan KORAL <1903...@gmail.com> yazdı:

.

Gökhan ylmz

non lue,
1 août 2016, 16:33:1601/08/2016
à tm...@googlegroups.com

Muharrem hocam, yayındaki sorunun çözümüne bakınca, " Acaba ben mi anlayamadım çözümü" diyerek, çözümsüz yolladım takıldığım soruları, ama artık bu yayın içindeki takıldığım soruda çözümü de yollarım,uyarınız için teşekkür ediyorum Muharrem hocam.

1 Ağu 2016 23:23 tarihinde "Muharrem Şahin" <muhar...@gmail.com> yazdı:
Répondre à tous
Répondre à l'auteur
Transférer