Bilfen 11. Sınıf pdf

deniz öztürk

Bilfen 11. Sınıf soru bankasının pdf i elinde olan var mı acaba?

Ayhan Yanağlıbaş

dün baktım kitaba
mantık konusunda 1 tane bile yada baglaci ile soru yok
geri kapattım

Ademat

Hocam 10.sınıf soru bankasında da yazım yanlışı çok.

''Hayrın tamamı üç şeyde toplanmaktadır;gündüzünü sana yararlı olacak
şeylerle geçiremiyorsan zararına olan şeylerle de geçirme.Hayırlı
kimselerle dostluk edemiyorsan şerli insanlarla beraber olma.Malını
Allah'ın rızasının olduğu yerlerde infak edemiyorsan,Allah'ın gazabını
celbedecek yerlerde sarfetme.''(Cüneyd-i Bağdadi(k.s.)Hz.)

29 Eylül 2016 07:09 tarihinde Ayhan Yanağlıbaş <ayha...@gmail.com> yazdı:

dün baktım kitaba
mantık konusunda 1 tane bile yada baglaci ile soru yok
geri kapattım

Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.

Ayhan Yanağlıbaş

Yazım hatası oluyor hocam maalesef😊

deniz öztürk

9. Sınıf da çok hatalı Ayhan hocam haklısınız.

29 Eylül 2016 Perşembe tarihinde, deniz öztürk <herrman...@gmail.com> yazdı:
Ayhan hocam haklısınız. Bazı soruları kaliteli oldugu için zaman zaman kullanıyorum bilfeni. Seçerek çözmek gerek yalnız. Kitap hata dolu çünkü.
Umut hocam çok teşekkür ederim.

deniz öztürk

deniz öztürk

[...]

Ayhan Yanağlıbaş

Yanlış anlama olsun istemiyorum

müfredatı öğrencinin önüne sermediginden bahsetmiştim.

9 ve 10 ü incelemedim tabi

Ademat

bülent akagündüz

Ayhan Yanağlıbaş