ÜçDörtBeş ÖSYM ÇİZGİSİNDE HAZIRLANMIŞ LYS DENEME lerinden Örnek İsteyen Arkadaşlar

mehmet kıvrak

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com
Değerli Arkadaşlarım.

Artık değiştiğine yavaş yavaş kanaat getirdiğimiz ÖSYM sınavlarına paralel olarak hazırlamaya çalıştığımız LYS deneme sınavlarından örnek sayfaları ekte paylaştım.

Denemeleri Orta ve İleri seviye olarak 2 ayrı gruba ayırdık.Denemelerin tamamını değerlendirdiğimizde orta seviye grubunun sorularının ekte gördüğünüz sorular kadar zor olmadığını ancak her denemede 5-6 sorunun orjinal nitelikte olduğunu söyleyebilirim.

Soruların tamamı video çözümlüdür.

Sınavdan önce hangi seviye olursa olsun tüm öğrenci arkadaşların denemeleri çözmelerinin gelişimlerine katkı yapacağını düşünüyorum.

Örnek isteyen öğretmen arkadaşlar

isim
adres
telefon no

bilgilerini bu başlığa yazarlarsa seve seve gönderebiliriz.

İyi akşamlar.

Mehmet Kıvrak
ÜçDörtBeş Yayınları

0 530 1 55 44 99

Numan Tuncer

to tmoz

Hocam hayırlı olsun öncelikle.
NUMAN TUNCER
CEMİLE YEŞİL ANADOLU LİSESİ RUMELİ
MAHALLESİ ÇORLU / TEKİRDAĞ
5332240755
Numan TUNCER

25 Nis 2015 11:52 tarihinde "mehmet kıvrak" <ucdortbes...@gmail.com> yazdı:

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CACfNGVpuB0RnU9MX06fQrivRn02PaZ6vVgzcxDOqE-m2aufBoQ%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Eyup Yagmur

hocam yenilendi mi yoksa geçen yılki ile aynı mı ileri seviyeniz. elimde var o yüzden soruyorum

Mehmet Demir

Hayirli olsun Mehmet hocam :)
Mehmet demir
Zonguldak  Fener Anadolu Lisesi
05534523571
Bahçelievler mah. Gelincik sokak Sarsık Apartmani bina no 59 kat 1 daire 1
Zonguldak Merkez

abdullah ozinar

Orta düzey örnek lys denemesini tarafıma gönderirseniz memnun olurum .teşekkür ederim.
Abdullah Özinar
Birlik Anadolu Lisesi
Baglar/Diyarbakır
05063887774

mehmet kıvrak

hocam geçen seneki denemelere ilaveler var.eski denemelerin bazılarına da güncel sorular ekledik.

25 Nisan 2015 13:38 tarihinde Eyup Yagmur <geo...@gmail.com> yazdı:
hocam yenilendi mi yoksa geçen yılki ile aynı mı ileri seviyeniz. elimde var o yüzden soruyorum

Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba kayıt göndermek için tm...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/32e04af0-c0b6-418c-9054-4e7f0d3cae31%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/d/optout adresiniz ziyaret edin.

Burak

Burak Yıldırım

Hastane cad. Gürses AVM kat:2 Yozgat Çözüm Dershanesi Merkez/Yozgat

0532 605 64 99

Emeğinize sağlık sayın hocam, iyi çalışmalar

yılmaz Altunkaynak

Hocam hayırlı olsun öncelikle
yılmaz altunkaynak
çukurova kız anadolu imamhatip lisesi
osmaniye /  merkez
5052657992

beşiktaş

GURKAN AYİK
GAZİOSMANPASA ANADOLU LİSESİ

Adres : Barbaros Hayrettin Paşa Mahallesi 1062. Sk. No:8 Küçükköy/ Gaziosmanpaşa/İstanbul
05324244463...

Engin ÇEVİK

Hayırlı olsun hocam.
Engin ÇEVİK
Ş.ABİDİN TANRIKOLU ANADOLU LİSESİ
SARHAN MAH.   BESNİ / ADIYAMAN
0505 213 19 29

Çağlar Mersinli

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com
Çağlar MERSİNLİ
Adres:Batman Saadet Uçar Anadolu Lisesi Çamlıtepe Mah. Aydınkonak caddesi Körük Cad. 4. km Doğa Koleji Karşısı BATMAN/merkez
05323778448

karahan

S.a mehmet hocam
Emlak konut mimar sinan anadolu lisesi B. Çekmece ist.

karahan

Kurtuluş karahan emlak konut mimar sinan anadolu lisesi B. Çekmece ist.
05545606056

basakyakut

Başak Yakut
esatpaşa m. mert s. no25 / 5 ataşehir istanbul
05546146107
çok teşekkürler

taylanoz...@gmail.com

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com
hayırlı olsun hocam yayınlarınız çok güzel mümkünse bende örnek isterim
özgür sayar
BARTIN UĞUR DERSHANESİ SITMAYANI ŞUBESİ (BARTIN MERKEZ)
0507766 71 49

Selçuk Turhan

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com
Selçuk Turhan
Niğde Anadolu Öğretmen Lisesi
Koyunlu Yolu , Niğde
Tlf:05056273203

y. emre soybas (öğrenen)

Bana da gönderirseniz sevinirim.
Adres:4029 sokak No:8 kat:4 Yeşilova/Bornova/İzmir
Tlf:0 553 397 12 60
Yasin Soybaş

BSLNMT

to tmoz
Hayırlı olsun değerli hocam
yayınlarınız çok güzel hazırlıyorsunuz
bene de örnek kitap gönderirsemiz memnun olurum
iyi çalışmalar

Bayram ARSLAN
KAZIM KAYNAK ANADOLU LİSESİ
AKKONAK MAH. FATİH CAD. NO: 17
                         MERKEZEFENDİ / DENİZLİ

TEL: 05352472543

25 Nisan 2015 19:43 tarihinde y. emre soybas (öğrenen) <yasin...@hotmail.com> yazdı:

[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/cc7c36e2-dec2-49ce-bdb8-24332fb9a496%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Message has been deleted

ilyas acar

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com
selamun aleyküm hocam bana da gönderirseniz sevinirim
şehit hasan hüseyin aksoy anadolu lisesi
sarıkaya-yozgat

25 Nisan 2015 Cumartesi 11:52:31 UTC+3 tarihinde ucdortbesmatematik yazdı:
Değerli Arkadaşlarım.

canmat10

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com
HAYIRLI OLSUN MEHMET HOCAM..

SERKAN CAN
 AHMETLİ ŞEHİT HAKKI ERDOĞAN ÇOK PROGRAMLI ANADOLU LİSESİ

AHMETLİ / MANİSA

TEL: 0 505 277 56 71

25 Nisan 2015 Cumartesi 11:52:31 UTC+3 tarihinde ucdortbesmatematik yazdı:
Değerli Arkadaşlarım.

taner1655

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com

HAYIRLI OLSUN...

TANER TAŞOVA

VİRACA MAH. 14 EYLÜL BULVARI NO: 3 MUSTAFA KEMAL PAŞA ANADOLU LİSESİ MUSTAFA KEMAL PAŞA P.K. 16500 BURSA

05357037015

25 Nisan 2015 Cumartesi 11:52:31 UTC+3 tarihinde ucdortbesmatematik yazdı:
Değerli Arkadaşlarım.

Murat Demirtas

Murat Demirtaş
Zonguldak Atatürk Anadolu lisesi Bahçelievler Mah.zambak sok
05325178058
25 Nisan 2015 Cumartesi tarihinde, mehmet kıvrak <ucdortbes...@gmail.com> yazdı:

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.

BB

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com
Hocam bende alabilirmiyim
Gökçen ŞAHİN
Çorum Fen Lisesi
Çepni Mh., Fen Lisesi Cd, 19000 Çorum

25 Nisan 2015 Cumartesi 11:52:31 UTC+3 tarihinde ucdortbesmatematik yazdı:
Değerli Arkadaşlarım.

Fehmiye Kara

Mahmut kahraman
Kırıkkale anadolu lisesi
Selim özer mah.
Merkez kırıkkale
05077467064
Hayırlı olsun
İlginize teşekkürler
Özellikle lys ve akilli defterleri incelemek isterim

geomat

Serdal BOZOK

Amasya Mesleki Ve Teknik Anadolu Lisesi
                                       Merkez/AMASYA

05327158099

Hayırlı olsun....

sbasak

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com
Mehmet Hocam hayırlı olsun.

SUAT BAŞAK

0 505 522 11 78

İstanbul Kadıköy Lisesi

Caferağa Mah. Hacı İzzet Sokak No 7

 Moda / Kadıköy / İSTANBUL

matmat

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com
Hayırlı olsun sayın hocam.

İRFAN KÖMÜR
FATSA CAHİT ZARİFOĞLU ANADOLU LİSESİ
ÇULLU MEVKİİ FATSA ORDU

[...]

Mustafa yurtdaş

to tmo...@googlegroups.com, tm...@googlegroups.com

Hocam ben dün satın aldım Gerçekten de çok hoş olmuş öğrencilere kesin aldıracağım

26 Nis 2015 05:38 tarihinde "birebirders41" <birebi...@gmail.com> yazdı:
ERDAL DURUK
İnönü cad.  İZMİT LİSESİ
İZMİT-KOCAELİ
05054827834
TEŞEKKÜRLER...

25 Nisan 2015 Cumartesi 11:52:18 UTC+3 tarihinde ucdortbesmatematik yazdı:
[...]

Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "☺☺☺TMODER☺☺☺" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoder+un...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Suat SARIKAYA

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com
Hocam emeğinize sağlık.LYS denemelerini görmek isterim.

SUAT SARIKAYA
Mamak Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi
( MAMAK LİSESİ)
 Bahçeleriçi Mahallesi 265 / 10 Sokak No:4
                                06260 Mamak / Ankara
0 5382641436

Hakan Livcapar

ÖMER İŞBİLİR

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com
Ömer İŞBİLİR
Bafra Altınkaya Anadolu Lisesi
                    Bafra / SAMSUN
Şimdiden teşekkür ederim. Hayırlı olsun.

Pİ44

Hüseyin ATICI
Tecde anadolu lisesi
Kanal üstü
Yeşilyurt /malatya
0 5333599587
Hayırlı olsun.

26 Nis 2015 11:15 tarihinde "ÖMER İŞBİLİR" <omeris...@gmail.com> yazdı:

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/8e31b6da-feb3-4c30-a7c9-b3b28142167e%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Kenan Kurt HOPA/ARTVİN

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com
hayırlı olsun hocam ALLAH utandırmasın.banada orta seviye ve ileri seviye gönderirmisiniz.çok teşekkür ederim.

KENAN KURT
HOPA NURİ VATAN ANADOLU LİSESİ SUNDURA MAHALLESİ 08600 HOPA/ARTVİN

TEL:0505 284 4093

mat

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com
MURAT GÖKÇEKOCA

MUSTAFA KAYNAK ANADOLU LİSESİ

MERKEZ EFENDİ/DENİZLİ

(Sayın hocam kitaplarınızdan örnek var ise gönderirseniz sevinirim.) TEŞEKKÜRLER

Ertuğrul EŞKİN

Murad Kocaoğlu

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com
Hocam Hayırlı Ugurlu Olsun
Murad KOCAOĞLU
İMKB Şehit Umut sami Şensoy Anadolu Lisesi-Tarsus/Mersin

Murad Kocaoğlu

epsilon63

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com
Hayırlı Olsun Hocam.

İbrahim KIRMIZI
Veysel Karani İmam Hatip Lisesi
Ertuğrul Gazi Mahallesi Haliliye / Şanlıurfa
05433666176

mehmet güleşen

tesekürler mehmet hocam hayırlı olsun
 MEHMET  GÜLEŞEN   0505 221 12 63

 adres....

                       Ercan Akın Fen Lisesi  Aydınlık Evler mah. Samanyolu sokak no.7    Burdur-merkez

26 Nisan 2015 17:54 tarihinde epsilon63 <epsi...@gmail.com> yazdı:

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/b0115e78-af74-400b-abbb-17d26a563f02%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

kapris1

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com
hayırlı olsun ...
NESRİN ERKOL
ÜNAL AYSAL ANADOLU LİSESİ
GÖYNÜK/KEMER/ANTALYA

0505 770 15 87

beren

hayırlı olsun.....
AKİF ZORLU
CEMAL BOZKURT ANADOLU LİSESİ
ERKİLET GENERAL EMİR M.
KOCASİNAN/KAYSERİ

26 Nisan 2015 20:40 tarihinde kapris1 <nesri...@gmail.com> yazdı:

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/4aa6be35-333c-461e-b0ad-1bbbaf2b7c14%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

ALPER DEMİRCİ

ALPER DEMİRCİ
ALAPLI İMKB ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ ALAPLI ZONGULDAK 67850
05058213548

craft

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com
Mehmet Hocam şimdiden teşekkürler
Fikret TUNÇER
İSTANBUL KADIKÖY LİSESİ

Caferağa Mah. Hacı İzzet Sokak No 7 Moda / Kadıköy / İSTANBUL
0505 2591859

oy

Hocam hayırlı olsun.
ORHAN YILDIRIM
KAHRAMANMARAŞ ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ
12 ŞUBAT ILCESI KAHRAMANMARAŞ
05052381912

songül kızılyıldırım

cengiz kızılyıldırım
viranşehir anadolu lisesi
viranşehir/ŞANLIURFA

26 Nisan 2015 22:25 tarihinde craft <fikret...@gmail.com> yazdı:

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/34e3ba4f-fd91-46a1-bc0e-178208a962e0%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

cengiz POLAT (ÖĞRETMEN)

to tmoz
ben istemiyorum. kalsın mümkünse.

Ahmet Sivritepe

Ahmet sivritepe
Bakırköy final dergisi dershanesi
İstanbul caddesi no 49bakırköy istanbul
05355593471

26 Nisan 2015 Pazar tarihinde, craft <fikret...@gmail.com> yazdı:

adiyaman.matematik

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com

Erkay KARA
Bilgi Anadolu Lisesi
Altınşehir mah Bağdere sok No:2
Merkez ADIYAMAN
0505 4566727

www.matematikkalesi.com

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com
hayırlı olsun hocam.bende istiyorum örneklerinizden..
Kamber BEKTAŞ
Altınordu Başöğretmen Anadolu Lisesi
Bahçelievler Mah.ALTINORDU/ORDU
TEL:05327367642

alikayabey

Ali kayabey bursa özlüce anadolu lisesi
Bende istiyorum hocam şimdiden teşekkürler emeğinize sağlık

En Sa

Emeğinize sağlık,yolunuz açık olsun......

Engin sarıkaya

Toki Şehit Savaş Kubaş Anadolu Lisesi

Odunpazarı /Eskişehir

25 Nisan 2015 11:52 tarihinde mehmet kıvrak <ucdortbes...@gmail.com> yazdı:
[...]

cerenirem

Nilgün Turhan
Prof. Dr. İbrahim Canan A.L.
Cumhuriyet köyü okul sok. No:1 beykoz istanbul
05322059681

gokhan duzgun

hayırlı uğurlu olsun Mehmet hocam, emeğinize sağlık...
GÖKHAN DÜZGÜN
0505 297 03 60
HATİCE MEHMET EKŞİOĞLU ORTAOKULU
Hamidiye Mahallesi Pınar Sokak No1 Çekmeköy/İSTANBUL

27 Nisan 2015 09:49 tarihinde cerenirem <mathemati...@gmail.com> yazdı:

[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/39ace919-5381-4b51-9802-a93bc5e92bac%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/d/optout adresiniz ziyaret edin.

y. emre soybas (öğrenen)

34.soru...kutu sorusu , olasılığı nasıl olacak?

y. emre soybas (öğrenen)

M.Kıvrak hocam, elimize ne zaman ulaşır..

bile...@gmail.com

Faruk bilici
Atatürk mesleki teknik ve Anadolu lisesi erzurum kongre caddesi
05055885328

Habip ERMİŞ

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com

Habip ERMİŞ

Özel Mine Öğrenci Etüt Eğitim Merkezi
4/1 SOKAK NO:13-A
ÜÇKUYULAR KONAK-İZMİR
0554 707 60 94

uğur taşkıran

Hayırlı olması dileklerimle...

Uğur Taşkıran

Akdeniz Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi
Matematik Öğretmeni
Cami-İ Şerif Mah.
Akdeniz/MERSİN
0(532)5027008

27 Nisan 2015 14:46 tarihinde Habip ERMİŞ <spiderhu...@gmail.com> yazdı:

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/7c086eac-9f66-4cc0-9cd4-a3fa8cb2c1eb%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

U.TAŞKIRAN

Vedat TÜRELİ

to tmo...@googlegroups.com, tm...@googlegroups.com
Vedat TÜRELİ
05053956477
Toki şehit ikram cirit anadolu lisesi tepebaşı/ Eskişehir

KUNER

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com
mehmet küner
akhisar anadolu imam hatip lisesi
05326539839

hüseyin aygün

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com
Hayırlı olsun. Başarılarınız devamını dilerim.

Hüseyin AYGÜN
Sur Alparslan  Anadolu Lisesi SUR/DİYARBAKIR
05074311424

yigitisa

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com

hayırlı olsun Hocam; Emeğinize sağlık

İsa YİĞİT
Gediz Osman Gazi Anadolu Lisesi
Gediz/Kütahya
05073404582

Özgür ÖZGÜRLÜK (Öğretmen)

to tmoz
Özgür ÖZGÜRLÜK
Gazi Şahin Anadolu Lisesi Elmadağ / ANKARA
05055390314

Teşekkürler...

27 Nisan 2015 22:44 tarihinde yigitisa <yigi...@gmail.com> yazdı:

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/70f021d8-f9b3-448b-b11c-abdf87f42ef3%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Yaşamak Direnmektir

savaş tekin

HAYIRLI UĞURLU OLSUN
,
SAVAŞ TEKİN

MERSİN MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ

TOROSLAR /  MERSİN

05056831735

[...]

Murat Demirtas

27 Nisan 2015 Pazartesi tarihinde, Özgür ÖZGÜRLÜK (Öğretmen) <ozguro...@gmail.com> yazdı:
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAGVWMTAefaDyQbrs3DVOQhpt2_y2hdLXJ%3DrM_hSQSc_gCSusVw%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Ayhan KORAL

Hayırlı ve uğurlu olsun...

Ayhan KORAL
Berk Eğitim Kurumları / YGS - LYS Şubesi
Kore Şehitleri Cad. Yüzbaşı Kaya Aldoğan Sok. No:17
Zincirlikuyu / İstanbul
533 268 15 89

neval

NEVAL KAPUCI

(ayrıca ygs soru bankanizdan çok memnun kaldilar emeğinize sağlık :))

05053102157

Kültür Mh. Fevzipaşa Cd. 254 Sk. No:2 Aliağa

Osman ZERTÜRK

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com
Hayırlı uğurlu olsun hocam.
Osman Zertürk
Yeşilırmak Anadolu Lisesi
Celal mah. Baklacıoğlu sk.   TURHAL/TOKAT
5304686497

ozhandemirci

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com
Hocam bendebir örnek rica edebilir miyim. İlginize şimdiden teşekkürler.

Özhan Demirci
Adres: Özel TAKEV lisesi Vakıf Sok. No:3 35000 Sahilevleri – İZMİR
Tel:0 505 251 57 07

**xyz**

Hayırlı uğurlu olsun.
Ömer Çetin
İluh anadolu lisesi
Merkez/Batman

meryem avcı

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com
MERYEM AVCI
KOZAN FATİH ANADOLU LİSESİ
VARSAKLAR MAH.SIRKINTI CAD. BUĞDAY PAZARI CİVARI
KOZAN/ADANA
TEŞEKKÜRLER

Eyup Yagmur

zeynep boncuk
avcılar mesleki ve teknik anadolu lisesi/istanbul
05554603241

28 Nisan 2015 Salı tarihinde, **xyz** <omerc...@gmail.com> yazdı:

Bu iletiyi, Google Grupları "TMOZ" grubunda bir konuya abone olduğunuz için aldınız.

Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/09fdc960-d849-4110-9704-8a436cf2ebb8%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Eyup Yagmur

zeynep boncuk
05554603241
Avcılar Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi E5 Karayolu üzeri Avcılar Yonyol Girişi Metrobüs Avcılar Durağı Karşısı 34310 Avcılar/İstanbul
başarılar dilerim hayırlı uğurlu olsun

ibrahim yılmaz

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com
Teşekkürler hocam
İbrahim YILMAZ
Yeniceabat Anadolu Lisesi
OSMANGAZİ/ BURSA
05058658945

Murat Yasar Kurt

Oncelikle hayırlı olsun hocam.

Murat Yasar Kurt
karanfil 2 sokak no: 37 odtululer guclu egitim
05053637903

Selahattin Bozbel

hocam hayırlı olsun
selahattin bozbel
bozbel eğitim
göztepe tütüncü efendi cd
reşitbelgesay sok fundo ap .no 4/a
bahçe girişi
kadıköy istanbul
tel 05337422886

[...]

BOZBEL eğitim&danışmanlık

sinan özler

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com
Hayırlı olsun hocam SİNAN ÖZLER Rize İmkb mesleki ve teknik anadolu lisesi Rize /Merkez 05416005333 ygs denemesi de yollarsanız memnun olurum şimdiden teşekkürler

sinan özler

> [...]
> ÜçDörtBeş Yayınları
>
> 0 530 1 55 44 99​
>
>  ÜçDörtBeş LYS deneme örnek sayfalar.pdf​

Hocam hayırlı olsun SİNAN ÖZLER Rize İMKB mesleki ve teknik anadolu lisesi rize merkez 05416005333 şimdiden teşekkürler

kare...@gmail.com

Hocam işlere düşmüşse direk alalım:).geçen sene çözdürdük çocuklara çokta faydalı oldu.tekrar hayırlı olsun.

Fatma vize sözen

Fatma Vize Sözen
Özel Trakya Lisesi
Önerler köyü yolu
Çorlu/Tekirdağ

mehmet kıvrak

hocam kayseri işlerde var şu anda

29 Nisan 2015 22:42 tarihinde kare...@gmail.com <kare...@gmail.com> yazdı:
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/61406db7-1adb-4e99-961a-9b4145452039%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

sait erdoğan

Hayırlı olsun Mehmet Hocam. Mümkünse bana da örnek gönderebilir misiniz. Teşekkürler...
Sait Erdoğan
Aydın Lisesi
Meşrutiyet Mah. Kültür Cad. Efeler/Aydın
05327408797

30 Nisan 2015 12:03 tarihinde mehmet kıvrak <ucdortbes...@gmail.com> yazdı:

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.

engin guner

mad cebir

Özer Ulusoy
Dicle Anadolu Lisesi Gercüş/Batman

mad cebir

Dicle anadolu lisesi Gercüş / Batman 0542 2190544
Özer Ulusoy
Teşekkürler

hadık

Hocam simdiden tesekkur eder calismalariniz da kolaylik dilerim
Ömer Hadık
şehit nedim tugaltay anadolu lisesi Alaca \ÇORUM
05446580277

Ercan DEMİRCAN

ERCAN DEMİRCAN
FEN BİLİMLERİ DERSHANESİ SİLİVRİ ŞUBESİ
ALİBEY MAHALLESİ AZİZ SOKAK SARAL HASESKİ İŞ MERKEZİ NO:1 K:7 SİLİVRİ
0532 435 66 18

sercan turhan

Hocam bende mümkünse istiyorum
Emeğinize Sağlık.
No:05057737382
Adres:Giresun Üniversitesi Güre Yerleşkesi Fen Edebiyat Fakültesi İstatistik Bölümü

3 Mayıs 2015 08:26 tarihinde Ercan DEMİRCAN <cardina...@gmail.com> yazdı:

Öğretim Görevlisi Sercan TURHAN
Giresun Üniversitesi
Fen Edebiyat Fakültesi
İstatistik Bölümü

ngul...@hotmail.com

to tmo...@googlegroups.com, tm...@googlegroups.com
hocam kolay gelsin
Nevzat Gülsever
Sarıyer Kız teknik ve meslek anadolu lisesi Büyükdere Sarıyer İstanbul
533 576 84 22

ertan

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com
ERTAN İZMİR
ÖZALP FEN LİSESİ
ORTACA /MUĞLA
05057957594

ilyas acar

to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com
hayırlı olsun hocam bana da gönderirrseniz sevinirim.
adres: şehit hasan hüseyin aksoy anadolu lisesi
sarıkaya-yozgat
tel: 507 746 96 07

emrah

Emrah GEL
Caferağa Mh. Mühürdar Sk. Suna İş Merkezi No: 50 Kadıköy rıhtım fdd
523 320 83 64

9 Mayıs 2015 23:47 tarihinde ilyas acar <ilyasa...@gmail.com> yazdı:

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/5797fe75-567d-4865-9f9e-29476a5502b2%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

emrah

asım şahin(öğretmen)

Asım ŞAHİN
Bahçelievler Anadolu Lisesi
İstanbul Evleri yanı sarmaşık sok no:1
Haznedar Bahçelievler /İSTANBUL
Ellerinize sağlık

nnhl

mehmet hocam kargoları göndermeye başladınız mı

Yasin şahin

Hayırlı olsun hocam.Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
Yasin Şahin
Zigana Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi/Merkez/Gümüşhane
05058275349

erdem

Acıbadem Anadolu lisesi
Telat iskender