toplam sembolü [(-1)^n çarpımı var]

sahindilara24

açtım hesapladım buldum ama beğenmedim.. illaki bir formülü olmalı bu (-1)^n çarpımı olan ifade toplamlarının. grupta aradım ama bulamadım..
toplam2.jpg

Sezgin Öner

2 Ağustos 2015 Pazar tarihinde, sahindilara24 <sahind...@gmail.com> yazdı:
açtım hesapladım buldum ama beğenmedim.. illaki bir formülü olmalı bu (-1)^n çarpımı olan ifade toplamlarının. grupta aradım ama bulamadım..

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/9b548939-a1dc-42bc-918f-183de92d4944%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Not_020815_004824_1.jpg

sahindilara24

çok teşekkür ederim hocam

Numan Tuncer

to tmoz

Numan TUNCER

--
Screenshots_2015-08-02-00-59-56.png

sahindilara24

teşekkür ederim Numan hocam

2 Ağustos 2015 Pazar 00:39:25 UTC+3 tarihinde sahindilara24 yazdı:
açtım hesapladım buldum ama beğenmedim.. illaki bir formülü olmalı bu (-1)^n çarpımı olan ifade toplamlarının. grupta aradım ama bulamadım..

Numan Tuncer

to tmoz

Kolay gelsin Hocam

Numan TUNCER

2 Ağu 2015 01:02 tarihinde "sahindilara24" <sahind...@gmail.com> yazdı:
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/d67ed1d4-01ff-4379-a886-e9896874b9ab%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Muharrem Şahin

Dilaracığım;
Dilin sürçtü herhalde.
"Bir formülü olmalı" değil de
"Bir yöntemi olmalı" diyecektin sanıyorum.:)
Sevgiler.

2 Ağustos 2015 01:16 tarihinde Numan Tuncer <numant...@gmail.com> yazdı:

.

Dilara (öğrenci)

haklısınız hocam :)
formül verseniz bu sefer de formülün mantığı üzerine kafa yoracağımı hatta belki sizi de yoracağımı biliyorsunuz tabi =))
saygılar kıymetli hocam