Ücretsiz Özel Ders

Muharrem Şahin

Doktorlarımdan
uzun sayılabilecek bir süre için
izin aldım.
Bunu
Allahım da onaylarsa
16 Ağustos Pazartesi günü
(Ya da; isteğe göre, 30 Ağustos Pazartesi günü)
derslere başlayacağım.
Bana adlarını veren öğrencilerimi
9 Ağustos Pazartesi günü saat 14.00 de
görüşmeye davet ediyorum.
Adlarını bildirmiş olan öğrenciler
mail adresime yazarak
beni bilgilendirsinler.

Not -1

Derslerime,
öğrencilerimin de onayı ile,
genç öğretmenlerim de
izleyici olarak
katılabilirler.

Not -2

Tüm yazışmalar
mail adresim üzerinden yapılacaktır.

--
.
Özel Ders.pdf

Muharrem Şahin

Yerim; Merter - İstanbul

30 Temmuz 2016 15:36 tarihinde Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com> yazdı:

--
.

Muharrem Şahin

Bir öğretmenim
güzel bir açılım yapmamı sağladı:
Benim öğrencilerle çalışmalarımda
hem öğrencilerim
hem de ben notlar alırız.
Bu ders notlarını
TMOZ'da paylaşacağım.

30 Temmuz 2016 15:54 tarihinde Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com> yazdı:

--
.

mad cebir

Çok büyük merak ve heyecanla bekliyorum hocam.

30 Tem 2016 Cts 16:28 tarihinde Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com> şunu yazdı:

Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CADf0OcPuvDAhRxxMcJqXy%3DA9G2vJBGQeVLUaLWsMShjU0zfceQ%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Celal İşbilir

Şimdiden emeklerinize sağlık Muharrem hocam. Bakalım piyango kimlere vuracak☺️

31 Temmuz 2016 Pazar tarihinde, mad cebir <mathem...@gmail.com> yazdı:
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAMq2D5fUaxsYDW4hcY-Yz%3D9tQcRg%3Dpnz3jrNTXr-d9mpTdZEnw%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Mobile: 05327420451

         ekstremyayinlari.com

Muharrem Şahin

Celalciğim;
"Ücretsiz" sözcüğü
"değersiz" olarak algılanmış olacak ki,
pek kimse aramıyor.:)))

31 Temmuz 2016 16:12 tarihinde Celal İşbilir <celal....@gmail.com> yazdı:

.

Gökhan ylmz

Ah, o gemide bende olsaydım,matematiğin açık denizlerine yol alsaydım.

MuRaTt

İstanbulda yaşayan ve  bir öğrenci olsaydım keşke... Arayacak öğrenciler hatta izleyecek öğretmenler çok  şanslı

Muharrem Şahin

Murat Hocam, Gökhan Hocam, Celal Hocam, "mad cebir" Hocam;
Değerli destekleriniz için çok teşekkürler.

1 Ağustos 2016 10:06 tarihinde MuRaTt <murat...@hotmail.com> yazdı:

[...]
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/d6dbd9c1-02b8-4f94-8c2a-8fdd481caa6b%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

.

Senan Ort

ah ah ...manisa  nere İstanbul nere ...
hocam Allah güç ,kuvvet , sağlık , afiyet versin , inşallah size...

1 Ağustos 2016 10:32 tarihinde Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com> yazdı:

SENAN ORT
MATEMATİK-GEOMETRİ ÖĞRETMENİ

islam ciru

to tmoz

Genç öğretmen değilim ama muharrem hocam sizin çalışmanızda yer almayı çok isterdim

Muharrem Şahin

Onurlandırmış olursunuz İslam Hocam.

Sizin düşüncelerinizden de yararlanmış olurum.

1 Ağustos 2016 13:18 tarihinde islam ciru <isla...@gmail.com> yazdı:

.

Ibrahim şahin

Canım abim bende sıradayım Rabbim size sağlıklı ve sıhhatli uzun ömürler versin

1 Ağustos 2016 13:26 tarihinde Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com> yazdı:

ibrahim ŞAHİN
İ.B.A.L - BOLU

karahan

Muharrem hocam bu grupta yaptıklarınızı gıpta ile takip etmekte ve takip etmekle kalmayıp yararlanmaktayım.allah razı olsun öncelikle şimdi bu fedakarlığınızı anlıyorum ve sizden yaşça küçük olmama rağmen tebrik ediyorum hocam inşallah size layık öğrenci bulursunuz malumunuz şuna değinmek isterim bu zamana kadar hep geçmişteki öğrencileri her sene arıyoruz yeni yetişen nesiller sebepleri tartışılır ama inanın üniversite umrunda değil çünkü benim gördüğüm kadar vakıf üniversiteleri ve insanlarımızın ekonomik şartları çoğaldıkça eğitim önemsizleşiyor ve angarya geliyor ne de olsa %50 burs hazır ama yine de duruşunuzu önemsiyorum başarılar dilerim

ogrene...@gmail.com

Hocam gercekten guzel bir sey yapiyorsunuz. Tanidigim iki kisi var biri yeni mezun digeri orta yaslarda ama azimli. Sizin derslere katilma imkani varsa sizinle irtibata gecmelerini isteyecem.
Ders saati, gunleri ve icerigi hakkinda kisa bilgi verebilir misiniz? Katilimcilar universite sinavlarina mi hazirlanacak yoksa baska bir format mi sozkonusu?
Tesekkur eder basarilar dilerim hocam

Muharrem Şahin

Dersleri öğrencilerle yapacağız.
-İsteyen öğretmenlerim de
gözlemci olarak
her derste en çok bir öğretmenim olmak üzere
katılabilirler.-
Amacım;
öğrencilerin,
müfredat programı içinde kalarak,
etkin biçimde düşünebilmelerini sağlamak.
Becerilerini geliştirdiklerini
ve okullarında
bunun yararını gördüklerini görebilmek.
Uyguladığım yöntemin yararlı olduğunu görüp
bunu
- Ömrüm olursa -
yayınlarımda kullanmak.

Öğrencilerimin
bilgi ve beceri bakımından
çok üst düzeylerde olmaları gerekmiyor.
Derse
etkin olarak katılmaları yeterli

Bu çalışmalarımızda edineceğim yeni deneyimlerimi de
tabii ki,
yayınlarımda değerlendireceğim.

Öğrencilerimle görüşerek,
Eylülün ilk haftasında başlamamızın uygun olacağı sonucuna vardık.

Senan Hocam, İbrahim Hocam, Kurtuluş Hocam, Sevgili Mehmet;
Güzel sözleriniz için çok teşekkürler.

1 Ağustos 2016 16:18 tarihinde <ogrene...@gmail.com> yazdı:
[...]

---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.

Bu gruba kayıt göndermek için tm...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/03ed591b-1676-412d-beea-1347b9e32d87%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/d/optout adresiniz ziyaret edin.

--
.

aşkın ata

Cok iyi firsat olarak goruyorum bu yaptiginizi basarilar dilerim

Temel Gökçe

to tmoz

Yıllardır Muharrem Hocam'ın yanına gider gelirim, matematiksel düşünmenin nasıl olması gerektiğini ondan öğrendim diyebilirim. Böyle bir çalışmaya katılanlar  çok yararlanacaklar.
Bu çalışmanın ne kadar faydalı olacağını öğrenciler farketmeyebilir, bunun için öğretmen arkadaşlarımız öğrencilerini yönlendirmeliler,  bu fırsatı kaçırmamalılar.
Muharrem Hocam'ın izni olursa 15 Ağustos'tan itibaren bende derslere katılmak istiyorum...

hakan bakırcı

Muharrem Şahin

Temelciğim;
Farkında olmadan
neler de yapmışım...
Öyle güzel baktığın için çok teşekkürler.

Hakancığım;
Beklentiler çoğaldıkça
benim heyecanımda artıyor.
Çok çalışmam lazım çok!

Aşkın Hocam;
Sevgiler, saygılar.

1 Ağustos 2016 20:31 tarihinde hakan bakırcı <hakan...@gmail.com> yazdı:

.

Ibrahim şahin

ben 1 sıradayım ona göre

Capitan

Sayın Muharrem Hocam maalesef öğrenciler gerçek emeğin farkına varamıyorlar, siz eğer ücretsiz özel ders değilde başlığa saati 50 $ dan özel ders deseydiniz telefonunuz susmazdı bence. Umarım verdiğiniz emeğin karşılığını verebilecek değerli kişilerle çalışabilirsiniz , iyi çalışmalar dilerim...

30 Temmuz 2016 Cumartesi 15:36:57 UTC+3 tarihinde Muharrem Şahin yazdı:
Doktorlarımdan

ogrene...@gmail.com

"Ok hocam dersinize bana 50$ verirseniz girerim ama bazi sartlarim var"

diyen adaylar olur mu acaba diye tebessum ederek mizahi yaklastim ;))

MEHMET YURDAKUL

to TMOZ, tm...@gmail.com

Muharrem hocam sizinle tanışma imkanım olamadı maalesef ama buradan benim gibilere yaptığınız katkıyı anlatamam. Keşke imkan olsa da derslerinizi ben de takip edebilsem. Ayrıca en azından ders notlarını buradan paylaşmanız bile bana çok şey katacaktır. Yine de dersleri takip etmek isterim. Saygılar...

Bakomat

Gayretinizi tebrik ederim hocam. Emeğimizin çabanızın önünde eğiliyorum.
Sürekli gelip gittiğim yer değil istanbul ama kısmet olurda gelirsem bir çay içip muhabbet etmek isterim.

Muharrem Şahin

Beklerim Bekir Hocam.

Sizi de beklerim Mehmet Hocam.

Çayım da beğenilir.:)

Sevgiler, saygılar.

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/592adb55-2e76-4c5d-9451-b2504e3e3e76%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/d/optout adresiniz ziyaret edin.

--
.

Hakan Aydın

Sizin gibi değerli bir matematikçi ile çalışacak olacaklarından eminimki çok şanslılar umarım istediğiniz gibi herkes adına verimli bir çalışma olur. Bir gün o taraflara gelme durumum olur ya da sizin Ankara taraflarında öyle bir çalışmanız olur da denk gelirsem ne mutlu bana. Yanı sıra yapacağınız çalışmayı buraya da yansıtacağınız ve bize de böyle bir olanak sağladığınız için çok memnun oldum. Şimdiden iyi çalışmalar.

Muharrem Şahin

Çok teşekkürler Hakan Hocam.

Büyük bir sorumluluk üstlendiğimi görüp
heyecanlanıyorum.

3 Ağustos 2016 13:57 tarihinde Hakan Aydın <hkn.a...@gmail.com> yazdı:

[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/37336257-c3a4-4138-907a-71f186d3a487%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

.

hasan yaşayacak (Öğretmen ESKİŞEHİR)

Hocam dersleri cekim yapsak youtube da paylassak cokmu kolaycilik yapmis oluruz:)

--
Farkli Olmak İstiyorsan FARKLİ Ol...

Muharrem Şahin

Dersler doğallığından uzaklaşır Hasan Hocam.
Ben de şaşırırım.:)

3 Ağustos 2016 19:44 tarihinde hasan yaşayacak (Öğretmen ESKİŞEHİR) <yasa...@gmail.com> yazdı:

.

resul kandemir

hocam  bencede youtube koysak daha fazla öğrenciye hitap etse.