MATEMATİK ÖĞRETMENİ İHTİYACI ACİLLLLLLLL

Serap Toraman

Bahçeşehir’deki Temel Lisemizde YGS – LYS konusunda deneyimli Matematik öğretmeni aranmaktadır.

İlgilinenlerin 2126080146 numaralı telefonu araması ya da in...@aartiegitim.com email atmaları rica olunur.

Teşekkürler, iyi günler...

karahan

Neden ihtiyacınız var acaba bunuda söylermisiniz eskiden öğretmenler boldu şimdi az bulunuyor bence öğretmenlerin kıymetini bilin sizin kurumu bildiğim için bunları konuşuyorum

Serap Toraman

24 Ekim 2016 Pazartesi 22:48:49 UTC+3 tarihinde karahan yazdı:
Neden ihtiyacınız var acaba bunuda söylermisiniz eskiden öğretmenler boldu şimdi az bulunuyor bence öğretmenlerin kıymetini bilin sizin kurumu bildiğim için bunları konuşuyorum

Kurumumuzda işini hakkıyla yapan, verdiği sözü tutan bütün öğretmenler kıymetlidir, değerlidir. İşini hakkıyla yapmayanlar da hak ettikleri değeri görürler.

Serap Toraman

Ilyas Kanat

Bir eğitimci için hiç hoş olmayan sözler

karahanmatematik

Bilmediğiniz işe karışmayın hocam bu size düşmez benim yaşadıklarım var size karşı yanlışım mı oldu bunu söylüyorsunuz.dediğim gibi benim yaşadıklarım var bu kişileri biliyorum esas öğretmenlere nasıl davrandıklarını biliyorum lütfen sözlerinize dikkat edin kimin eğitimci eğitimci olması size kalmamıştır.tekrar diyorum bilmediğiniz işe karışmayın

Samsung cihazımdan gönderildi

İlyas hocam özür dilerim sözünüzü bana söylediğinizİ düşündüm

Ilyas Kanat

Estağfurullah hocam yani vedilen cevaptan az da olsa tahmin edebiliyorum nasıl bi yer olduğunu daha yapici olunabilir bence

karahanmatematik

Hocam ben burada çalıştım geçmiş yıllarda öğretmenlere insan muamelesi yapmıyorlar ne kadar çok insanın ahını aldılar iyi günler sayın hocam

Samsung cihazımdan gönderildi

Estağfurullah hocam yani vedilen cevaptan az da olsa tahmin edebiliyorum nasıl bi yer olduğunu daha yapici olunabilir bence

Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi, Google Grupları "TMOZ" grubunda bir konuya abone olduğunuz için aldınız.

Ilyas Kanat

Yani hocam onu bilmiyorum ama burada birçok öğrenci de var bunları okuyorlar biz öğretmeniz yazdığımız şeylere dikkat edersek daha güzel durur diye düşünüyorum saygılar

Bu gruba kayıt göndermek için tm...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/b605e384-84fb-40bc-9fa7-03b18ae9315e%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/d/optout adresiniz ziyaret edin.

Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubunda bir konuya abone olduğunuz için aldınız.

Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/9ufgu0tow28qm4hhbbpihc57.1477387564643%40email.android.com adresini ziyaret edin.

Başak Salık

Eğer dershanede 5 öğretmen var ve Birebir derslerde bit öğretmen öğrencilerin sorularını çözerken diğer bir öğretmen tek bir soru ilr o vakti doldurursa o öğretmenin kendini sorgulaması gerekir diye düşünüyorum. Yararlı olmak her iki taraf için de geçerli. Hiç bit ilişki tel taraflı değildir.

25 Ekim 2016 Salı tarihinde, Ilyas Kanat <kanati...@gmail.com> yazdı:

Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAOSjKf-ktAZO5pjdX3PiH6pZvzMNaJ4%2BFEOsBr9c3hnfpL9_%2BQ%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Başak Salık