Konu dışı- Samsung note 4

116 views
Skip to first unread message

asım ercan

unread,
Jun 25, 2015, 7:46:26 AM6/25/15
to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com
Arkadaşlar note 4 telefon aldım. Yalnız bir sorum var. kamerayı açtığımda ayarlar ikonu yok.

flaş, hdr, mod, galeri kamera,... gibi seçenekler gözükürken * ayar ikonunu bir türlü bulamadım.

samsung sm-n910f sürümü telefon. çaresini bilen varsa paylaşırsa sevinirim.

saygılar.

asım ercan

unread,
Jun 25, 2015, 8:38:20 AM6/25/15
to tmo...@googlegroups.com, tm...@googlegroups.com
... sembolü de yok:)

25 Haziran 2015 Perşembe 14:46:15 UTC+3 tarihinde asım ercan yazdı:

Thani Thani

unread,
Jun 25, 2015, 9:00:56 AM6/25/15
to tm...@googlegroups.com

--
Anroid için myMail uygulamasından gönderildi

Screenshot_2015-06-25-15-58-48.jpg
Screenshot_2015-06-25-15-57-36.jpg
Screenshot_2015-06-25-15-57-05.jpg

İlyas KALE

unread,
Jun 25, 2015, 9:46:08 AM6/25/15
to tm...@googlegroups.com
Ayarlarda kolay Mod à girin oradan standart modu işaretleyin. Normalde ayarlara donecektir

asım ercan

unread,
Jun 25, 2015, 9:46:59 AM6/25/15
to tmo...@googlegroups.com, tm...@googlegroups.com
resetledim oldu:)

nosce te ipsum.

25 Haziran 2015 16:35 tarihinde asım ercan <asime...@gmail.com> yazdı:
kamerayı açtığmda gözüken.

nosce te ipsum.

25 Haziran 2015 16:07 tarihinde şaban gündüz <sabangund...@gmail.com> yazdı:

Onlarinda asagisinda ayarlarla ilgili sekmeler var. Oraya bakmak lazim. Note 4 de yokki etrafimda bakim.

Şaban GÜNDÜZ
Matematik Öğretmeni

25 Haz 2015 16:06 tarihinde "asım ercan" <asime...@gmail.com> yazdı:

abi geldim kamera 3.0 sürümü yazıyor.  

durmaya zorla. veriyi sil. ne yapıcam?

nosce te ipsum.

25 Haziran 2015 15:57 tarihinde şaban gündüz <sabangund...@gmail.com> yazdı:

Ayarlar kisminda uygulamalar sekmesinin altinda uygulama yoneticisi ni tiklayin sonra kamera ya gelin. Ordan dir o zaman.

Şaban GÜNDÜZ
Matematik Öğretmeni

25 Haz 2015 15:55 tarihinde "asım ercan" <asime...@gmail.com> yazdı:

hocam benim telefonda sıkıntı var galiba. çünkü < simgesi yok. flaş simgesi var  ayar sekmesinin olması gereken yerde.

nosce te ipsum.

25 Haziran 2015 15:52 tarihinde şaban gündüz <sabangund...@gmail.com> yazdı:

Olmadimi hala?

Şaban GÜNDÜZ
Matematik Öğretmeni

25 Haz 2015 15:50 tarihinde "şaban gündüz" <sabangund...@gmail.com> yazdı:

2. Fotograftaki o oka basinca cikiyor.

Şaban GÜNDÜZ
Matematik Öğretmeni

25 Haz 2015 15:49 tarihinde "şaban gündüz" <sabangund...@gmail.com> yazdı:

Bu s6 nin ekrani.

Şaban GÜNDÜZ
Matematik Öğretmeni

25 Haz 2015 15:45 tarihinde "asım ercan" <asime...@gmail.com> yazdı:
olsa niye söylemeyeyim.  yok.  her yerine baktım abi yok.

nosce te ipsum.

25 Haziran 2015 15:41 tarihinde şaban gündüz <sabangund...@gmail.com> yazdı:

Sag ust koseye bak. ... varsa oda olur en ustte

Şaban GÜNDÜZ
Matematik Öğretmeni

25 Haz 2015 15:40 tarihinde "M.Ö. Budak" <obud...@gmail.com> yazdı:

Sürükle kaydır bir şeyler yap:)

25 Haz 2015 15:38 tarihinde "asım ercan" <asime...@gmail.com> yazdı:
--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "☺☺☺TMODER☺☺☺" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoder+un...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "☺☺☺TMODER☺☺☺" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoder+un...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "☺☺☺TMODER☺☺☺" grubunda bir konuya abone olduğunuz için aldınız.
Bu konunun aboneliğinden çıkmak için https://groups.google.com/d/topic/tmoder/et9imLXvpOE/unsubscribe adresine gidin.
Bu grubun ve tüm konularının aboneliğinden çıkmak için tmoder+un...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "☺☺☺TMODER☺☺☺" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoder+un...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "☺☺☺TMODER☺☺☺" grubunda bir konuya abone olduğunuz için aldınız.
Bu konunun aboneliğinden çıkmak için https://groups.google.com/d/topic/tmoder/et9imLXvpOE/unsubscribe adresine gidin.
Bu grubun ve tüm konularının aboneliğinden çıkmak için tmoder+un...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "☺☺☺TMODER☺☺☺" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoder+un...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "☺☺☺TMODER☺☺☺" grubunda bir konuya abone olduğunuz için aldınız.
Bu konunun aboneliğinden çıkmak için https://groups.google.com/d/topic/tmoder/et9imLXvpOE/unsubscribe adresine gidin.
Bu grubun ve tüm konularının aboneliğinden çıkmak için tmoder+un...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "☺☺☺TMODER☺☺☺" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoder+un...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "☺☺☺TMODER☺☺☺" grubunda bir konuya abone olduğunuz için aldınız.
Bu konunun aboneliğinden çıkmak için https://groups.google.com/d/topic/tmoder/et9imLXvpOE/unsubscribe adresine gidin.
Bu grubun ve tüm konularının aboneliğinden çıkmak için tmoder+un...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.


emoji_u263a.png

asım ercan

unread,
Jun 25, 2015, 10:57:31 AM6/25/15
to tm...@googlegroups.com, tmo...@googlegroups.com
tşk ettim.


25 Haziran 2015 Perşembe 14:46:26 UTC+3 tarihinde asım ercan yazdı:

asım ercan

unread,
Jun 25, 2015, 9:35:55 AM6/25/15
to tmo...@googlegroups.com, tm...@googlegroups.com
kamerayı açtığmda gözüken.

nosce te ipsum.


nosce te ipsum.


nosce te ipsum.


nosce te ipsum.

... sembolü de yok:)
emoji_u263a.png
Screenshot_2015-06-25-15-23-04.jpg
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages