Ücretsiz Ders

Muharrem Şahin

İlgilerinize...
--
.
Özel Ders.pdf

arf

Neden ücretsiz?bu işten para kazanan birçok insan var. Maddi durumu olmayan öğrencilere ücretsiz ders vereceğim deseniz bunu anlarım.
Fakat böyle bir ayrım yapmamışsınız. Yaptığınızın yanlış olduğunu düşünüyorum. Bu hatadan en kısa sürede vazgeçmenizi diliyorum...

29 Mayıs 2016 Pazar tarihinde, Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com> yazdı:

İlgilerinize...
--
.

Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CADf0OcM5P%2BpTqjZfMm8N4M3vJev0gXL3NHchgCN168dn2r5knA%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Muharrem Şahin

Ömer Hocam;
Ben öğrencilerin tümüne ücretsiz ders vereceğimi söylemiyorum.
Birçok insan "para kazanmaya" devam edebilir.
Sadece 8 tane çalışma arkadaşı seçeceğim.
Amacım
kitaplarımı en doğru biçimiyle yayımlayabilmektir.
Burada
ben onlara yardımcı olurken
onlar da bana yardımcı olacaklar.
Bir yanlış yok.
Hayatımdaki önemli doğrulardan birini gerçekleştireceğim.
Selamlar.

29 Mayıs 2016 18:14 tarihinde arf <omerh...@gmail.com> yazdı:

.

Gökhan ylmz

Muharrem hocam,çok güzel bir şey yapıyorsunuz ve alttan gelen neslin buna ihtiyacı var, inanın şu an Öğretmenliği bırakıp öğrenci olmak istedim, sırf oluşturacağınız grupta bir öğrenci olabilmek için, sizin gruplarınızda olacak öğrenciler çok şanslı olacaklar,istediğiniz olumlu sonuçları almanız dileğiyle değerli öğretmenim  ellerinizden öpüyorum.

İSMAİL ÇINAR

Ömer Hocam sen parayla vermeye devam edebilirsin Muharrem Hocam MATEMATİKÇİ yetiştirme yolunda. Her "matematik hocası" ile bir tutman yanlış! Kınıyorum..

29 Mayıs 2016 Pazar 15:54:02 UTC+3 tarihinde Muharrem Şahin yazdı:

İlgilerinize...
--
.

Ferhat başıbüyük

Amacımız arkamızdan bizi hâyr ile  yad edecek ve  vatanına milletine  faydalı olacak bireyler yetiştirmek değilmidir.bana göre sizin düşünceniz de bu yöndeki böyle bir karar aldınız.tebrik ederim üstadım.umarım gelecek nesillere sizin engin matematik bilgilerinizi aktarabilecek gençlerle karşılaşabilirsiniz...
👉 Muharrem  Şahin 👏👏👏

ALLAH var GAM yok!!!...

29 May 2016 18:52 tarihinde "İSMAİL ÇINAR" <karta...@gmail.com> yazdı:

[...]
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/2f3d1d42-9e65-4857-a146-2fb3d42515ec%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

arf

Meseleyi farklı alanlara çekmeyin.halkı ücretsiz hizmet almaya alıştırırsanız kendi bindiğiniz dalı kesersiniz. Bugün bunu doğru bulanlar yarın çok daha farklı düşünceler içerisinde olacaktır.

selo

Yani diyorsunuz ki para para para

Ayhan Yanağlıbaş

halk ücretsiz emeğe alıştı hocam
asıl önemlisi bu emeklerin karşılığını vermeyen nesiller yetişiyor.

Hocamızın bu düşüncesi sonucunda beklentilerinin yerine gelmediğini görünce uzulecek olması.

umarım böyle olmaz.

Temel Gökçe

to tmoz

Ömer Hocam buradan faydalanırken paramı ödüyorsunuz, gözünüz nasıl dönmüş ki 8-10 tane öğrenciyle yapılacak bir çalışmadan para kazanma derdine düşmüşsünüz, siz önce buradan faydalanırken size yardımcı olanlara borcunuzu ödeyin.Bazi durumlarda bir teşekkürü bile çok görmüşsünüz...

Barış DEMİR

"Antik Yunan'da yer alan Sofistlerle günümüz Matematik öğretmenlerini benzetiyorum:
İkisi de para karşılığı bilgi satıyor.
İkisi de kavram ve teoriden uzakta pratik yararlı bilgiyi veriyor.
İkisinde de başarılı olanlar hitabet sanatını güçlü kullananlardan oluşuyor.
İkisi de idealist değildir. ..."

Emek kendi emeği, ister buna fiyat biçer ister biçmez. Eleştirebilir herkes, ama buna hata denmemeli.

"Halkı ücretsiz hizmet almaya alıştırırsanız kendi bindiğiniz dalı kesersiniz." cümlenizi ise bir talihsizlik olarak görüyorum.

Son olarak, Muharrem Hocam aslında yapmayı planladığı bu projede zaten emeğine karşılık olarak öğrencilerinden edineceği geri dönüşleri almayı hedefliyor. Emeğin karşılığı maddi olmak zorunda olmadığına göre, bu da bir karşılıktır.

En kısa sürede hedeflerinize ulaşmanız dileğiyle bu çalışmanızı canı gönülden destekliyorum Muharrem Hocam...

Muhammet YAVUZ

Muharrem hocam, ilk aklıma geleni yazıyorum. Öğrenci yerine yolun başında olan (meslek anlamında söylüyorum) genç öğretmen kardeşlerimizle çalışmanız daha mı faydalı olur acaba? Siz 10 kişiye onlar yüz kişiye derken dalga halinde yayılır ilminiz.
İstanbul'da olsam koşa koşa ben gelirdim mesela :)

hasanalihoca(öğretmen)

to tmoz

Bu inceliği anlamayan cebiri nasıl anlar? Hadi diyelim anladı nasıl anlatır??
Hadi anlattı diyelim, kim ne anlar?.Bir ömür bereketsiz yaşayanlara inat.
ömrün uzun olsun
Muharrem hocam sayglar.

> Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CACxfu%3DmZLMmFtJbAh9ruAZaS%2ButSjC_CsiCMLOM9CnqcRV3UPw%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

arf

İnceliği anlamayan....
Gözü dönmüş insan ....cümlelerinizi yazan öğretmen arkadaşlara aynen iade ediyorum.

Bedel ödemeden hizmet alan bir nesil yetişiyor. Bunu farkettiğinizde çok geç olacak...

Temel Gökçe

to tmoz

Bedel sizin için paradan başka bir şey ifade etmediği için hala aynı eksende dönüp duruyorsun, kendi işinize bakın bence...

gürkan dalay

bu sistemdemi insanlar bedel ödemiyor(para),aldığımız nefese bile yakında para ödeyecekken.devlet okullarının yarısı boşaldı vatandaşın çocuğu paralı eğitime geçiriliyo.

murat yalcin

Temel hocam tavrını bence yumuşatır herkes fikrini yazmış oda hakaret etmeden fikrini yazmış sizin anladığını zi herkes anlamaz ki

murat yalcin

Muharrem hicam fenlisesi öğrencisi sizin amacınıza hizmet etmez ki? ?? Ders bile dinlemezler helede 12 ler iller böyle bişey yapacaksanız vasat öğrenciyle ilgilenmek daha mantikli değil  mi? Çünkü sizin istediğiniz öğrenci %1 dilim %99 vasat

arf

Temel bey teşekkür ederim hatırlattığınız için işime bakayım ben.
Tmöz ün eleştiriye tahammülsüzlüğünü görmüş oldum/olduk.

İyi akşamlar....

Temel Gökçe

to tmoz

Böyle bir tavırla kendinizi haklı cikaramazsiniz, niye rahatsız oldunuz anlamadım para kazanın diyorum, bunu ısrarla ifade eden sizsiniz. Buradan faydalanipta bir teşekkürü bile çok görenler kendini eğitime adamış insanlara bu düzeyde akıl veremez, sizinki eleştiri değil, kusura bakmayın. ..

arf

Temel Bey işinize bakın...

29 Mayıs 2016 Pazar tarihinde, Temel Gökçe <temel...@gmail.com> yazdı:

[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAKA3_-ETncfLmWcGVxZL1RJgrZjksV2AAnxVF7O_pqWmn0p%3D7A%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.
Message has been deleted

Muharrem Şahin

Değerli Öğretmenlerim;
Beni anlayan
güzel yorumlarınız için
candan teşekkürler.
İsimleri tek tek yazmıyorum.
İçimi ısıtanlar kendilerini bilirler.

Bir kere daha açıklayayım:
Ben bir iyilik meleği olarak ortaya çıkmıyorum.
Yayımlayacağım kitaplarım için
8 - 10 çalışma arkadaşı edinmeye çalışıyorum.
(Barış Hocam çok güzel açıklamış.)
İletişime geçeceğim öğrenciler içinden
amacıma uyan bu kadar tanesini
herhalde bulabilirim.
Her geleni kabul etmeyeceğim ki.
Dolayısıyla;
üzülme olasılığım yok görünüyor.

"Arf" Hocam; bu başlığa
nasıl böyle takıldınız anlamıyorum.
Murat Hocam darılmasın ama;
ben de
Temel Hocamın verdiği cevapları verebilirdim.
Bu başlığın doğru anlaşılması bu kadar zor mu?

Sonuç olarak;
kalan yolum
katettiğim yoldan çok kısa.
Güzel
doğru bir şey yapmak istiyorum.

Dostlarıma
yürek dolusu sevgiler.

Not: İleride
       yayınlarımdan para kazanma olanağı bulursam
       bunu huzur içinde kabulleneceğim.:)

29 Mayıs 2016 20:59 tarihinde murat yalcin <gmurat...@gmail.com> yazdı:

.

murat yalcin

Bu benim sorumun cevabı değil 😊 soruyu tekrarlama gerek varmı?  Muharrem hocam.

Muharrem Şahin

Murat Hocam;
Amacımı açıkladım.
Buna uyacak öğrencilerimi arıyorum.
Ne yapmak istediğimi bildiğime göre
sorun yok.

29 Mayıs 2016 21:35 tarihinde murat yalcin <gmurat...@gmail.com> yazdı:

.

murat yalcin

Hayır benim anlatmaya çalıştığım şey şu idi piyasada ki eksiklik tamamiyle öğrenme azmi olupta ihtiyacını karsilayamayan orta vasat öğrenciler  ki encok piyasa bunlara hitap eden kitap yok denecek kadar az... fenlisesi Öğr.  Gelince piyasada okadar çok kitap varki. ...

Muharrem Şahin

Dikkate alacağım Murat Hocam.
Teşekkürler.

29 Mayıs 2016 21:55 tarihinde murat yalcin <gmurat...@gmail.com> yazdı:

.

Muharrem Şahin

Murat Hocam;
Sözü uzatmamak için öyle yazdığımı düşünme.
Gerçekten dikkate alacağım.
Tekrar teşekkürler.

29 Mayıs 2016 22:00 tarihinde Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com> yazdı:

--
.

Mehmet ali tunç

Okulumizun ustasi abimiz bize yol gosteren gayet mutevazi kibar beyefendi muarrem hocam bir istekte bulundu .bu yazilanlari okuyunca birakin ulkede demokrasi ozgurluk yok zaten bari tmozda olsun .hocamiz ucretsiz ders vericekmis kime ne onu anlymadim.yanilmyrsam istanbulda yasiyor ki bende istanbulda yasyrim ogrenci cok cok fazla bunda bir sorun goremedim.hocamiz kitap yazicak ogrenciden yardim istyor karsiliginda ogrenciyi yetistrcek sasirdim vallhi..

Mahmut ERDOĞAN

özellikle devlet okulunda çalışan ve öğrenciyi müsteri gibi görev zihniyete karşıyım.
ve o tip insanlarla aramda mesafe vardır her zaman
benim kantinciden farkım olmalı
kantincinin gözünde öğrenci değil müşteridir o
fakat benim (bizim) öğrencilerimizdir onlar,
Muharrem Hocam Sevgi ve Saygılarımı sunuyorum

Kksl YGT

 muharrem hocamı yanlış anlamadı isem yazacağı kitaba saha da en iyi yardımı öğrenciden çok öğretmenler yapabilir. Bu konuda muhammet hocama katılıyorum. Sadece öğretmenler veya öğretmen 4 öğrenci olabilir.
Saygılarımla
İnşallah emeklerinizin karşılığını alırsınız

rasimzencir

burada görüşlerini belirten her arkadaşın haklı olduğu taraflar var.
muharrem hocamın aradığı nitelikteki öğrencileri bulması dileğiyle....

muharrem hocam, kitaplarınız için yapabileceğimiz birşeyler varsa,
hazır olduğumuzu bilmeni isterim.

RASİM ZENCİR

30 Mayıs 2016 15:08 tarihinde Kksl YGT <koksa...@gmail.com> yazdı:
> --
> http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
>
> Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
> Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
> ---
> Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için
> aldınız.
> Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için
> [...]

Muharrem Şahin

Rasim Hocam;
Çok üstün nitelikli öğrenciler aramıyorum.
Bildiğim kadarı ile
Lise eğitimini rahatlıkla alabilen öğrenciler üstün zekalıdır.
Ben de, onlardan 8-10 tanesini arıyorum.
Matematik eğitim ve öğretiminin temel doğrularını uyguladığımda
bu öğrencileri
gelebilecekleri düzeye yaklaştırabileceğime inanıyorum.
Doğruluğu kanıtlanmış uygulamalarımı kitaplarımda kullanacağım.
Muhammet ve Köksal Hocamın önerilerini
bu öğrencilerimin öğretmenleri ile
çalışmalarımızı paylaşmak biçiminde değerlendireceğim.
Bir de;
Murat Hocamın önerileri üzerinde düşününce,
12. sınıf öğrencilerinin
benim amacıma uymayabileceğini gördüm.
12. sınıf öğrencisinin önceliği
YGS ve LYS olacaktır.
12. sınıf matematik öğrenimi onun için de önemlidir ama,
benim önceliklerimi ikinci plana atacaktır.
Onlardan
Üniversiteye Hazırlık kitapları için yardım isterim.:)

Sevgiler, saygılar, selamlar.

Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.

Bu gruba kayıt göndermek için tm...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAHCo00R8J64L%2B9dGxt%2BD_x5Ni9k4a23at1x6W9Uv-RG7kQe7FQ%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/d/optout adresiniz ziyaret edin.

--
.

bora arslantürk

Muharrem abi öğrenciler bir kitaba katkı sunmak için pek gelmezler gibime geliyor

öğrenci okulda gördüğü ders müfredatı veya hazırlandıgı sınavda başarılı olmak için gelir

dolayısı ile kitaba katkı değil aradığını belirttiğin "ilanda hazırladığım ders notları veya kitap kullnaılarak  10. sınıf matematik dersleri veya ygs-lys dersleri ücretsiz verilecektir (artık hangi dersler var ise) benzeri bir arayış daha etkili olur diye düşünüyorum

ayrıca online ders anlatma ile de öğrenci bulabilirsin younow gibi sitelerde veya whiteboard uygulamaları ile

Muharrem Şahin

Boracığım;
Öğrenci
matematiği öğrenmek için gelecek.:)
O matematiği öğrenirken
ben de yaklaşımımın ne kadar doğru olduğunu göreceğim.:)

30 Mayıs 2016 22:08 tarihinde bora arslantürk <bora...@gmail.com> yazdı:

[...]
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/79792f37-4545-4313-a287-21a7886fb6f1%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

.

bora arslantürk

o bilinçte öğrenci biraz zor abi onu demek istiyorum

öğrenci ya derste yüksek not almayı veya merkezi sınavda başarılı olmayı düşünür

matgeo

Muharrem Şahin

Boracığım;
Ben de olaya uzaydan bakmıyorum.:)
Benim ömrüm
o öğrenci dünyasının içinde geçti.
Sorun yok.
Her şey yolunda.
Öpüyorum.

30 Mayıs 2016 22:47 tarihinde matgeo <mtm...@gmail.com> yazdı:

[...]
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/0ddcd727-02e9-4fb3-8438-189d67d53a31%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

.

bora arslantürk

benden de sevgiler saygılar abi

Muharrem Şahin

Yardımcı olmak için yazdığını anladım Boracığım.
İyi geceler.

30 Mayıs 2016 23:31 tarihinde bora arslantürk <bora...@gmail.com> yazdı:
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/908b34db-b021-4fd4-9559-bd9f30c59ffc%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

.