yanlışlarım

sahindilara24

hocalarım, kendi cevabımı ve cevap anahtarının cevabını yazdım. açıkçası bu sorulardan emin gibiyim ama yine de geçmek istemedim hata yapmış olabilirim..
çok teşekkürler :)
grafik.jpg
karmaşık.jpg
komb..jpg
log.jpg
trigonometri.jpg

Eyup Yagmur

1 Ağustos 2015 Cumartesi 22:01:39 UTC+3 tarihinde sahindilara24 yazdı:
Screenshot_2015-08-01-22-55-21.jpg

Eyup Yagmur

1 Ağustos 2015 Cumartesi 22:01:39 UTC+3 tarihinde sahindilara24 yazdı:
Screenshot_2015-08-01-15-05-46.jpg

sahindilara24

Eyüp hocam teşekkür ederim öncelikle. gönderdiğiniz son soru benim değildi sanırım karışıklık oldu :) ama o sorudaki mantıktan da bahsederseniz çok sevinirim. 1 den başlatıp yan yana olan odalardaki sayıları topladığınızı farkettim ama nedenini anlayamadım

[...]

sahindilara24

tamam çözdüm hocam :)

[...]

Eyup Yagmur

1 Ağustos 2015 Cumartesi 22:01:39 UTC+3 tarihinde sahindilara24 yazdı:
Screenshot_2015-08-01-22-58-40.jpg
Screenshot_2015-08-01-23-15-56.jpg

Eyup Yagmur

Fark etmemişim yanlış resmi seçmişim. Zaten çözmüşsünüz

Eyup Yagmur

Screenshot_2015-08-01-23-22-36.jpg

Eyup Yagmur

Çözümleri ben de yaptım karşılaştırınca bi logartma sorsunda anlaşamamışız

sahindilara24

evet ordaki hatamı da gördüm sayenizde teşekkür ederim hocam :)

[...]

Eyup Yagmur

Rica ederim

sahindilara24

hocam kombinasyon sorum da doğru mu? siz de 42 mi buldunuz?

[...]

Eyup Yagmur

Ben de öyle düşündüm ama kombinasyon olunca diğerleri gibi emin olamıyorum bi daha bi gruba sor istersen ayrıca

sahindilara24

tamam hocam saygılar

[...]

sahindilara24

bunu unutmuşum

[...]
trig..jpg

Eyup Yagmur

Screenshot_2015-08-02-00-02-56.jpg

Eyup Yagmur

Screenshot_2015-08-02-00-05-17.jpg

sahindilara24

hocam epey meşgul ettim sizi, ama çok makbule geçti sağolun :)

[...]

Eyup Yagmur

öğretmen olmanın da güzelliği bu. matematikle uğraşan seven birileriyle fikir paylaşmak güzel rica ederim

sahindilara24

hocam paydada sadece -cos12 olmayacak mı, 2 nerden geldi? formülde - var evet, -2tan12 ama çizdiğiniz şekilde de belli tan12de de - var, + yapıyor? (1 yanlış iyiydi 2 olmasın :( :)

[...]

Eyup Yagmur

evet -cos 12 yalnız sin12 -xe eşit olduğuna göre cos 12 de -kök 1-xkare bi de önünde - var o yüzden cos 12 oldu. anlatabildim mi? anlaşılmadysa el yazıyla yazıyım

sahindilara24

yok gerek yok hocam anladım yazımınızı. ama cos12= - kök(1-x^2) yi anlamadım :( 12 dar açı. cos niye negatif?

[...]

Eyup Yagmur

doğru diyosun. - fazla olmuş.sin 12nin -x olmasına aldanıp kökün zaten pozitif olduğunu gözden kaçırmışım bi daha düzeltyim derken

sahindilara24

sorun değil hocam :) yardımlarınız için çok teşekkür ederim.