Yeni yayınların pdf leri

Mnedim Yıldırım

Arkadaşlar 9, 10 ve 11. sınıfların yeni müfredatlarını içeren (yayın evi önemli değil) pdf ler var mı elinizde? Varsa link atabilir misiniz?

Umut GÜNDÜZ

Ayhan Yanağlıbaş

Sağol hocam

Lokman

12.sınıfta var mı hocam elinizde veya lys?

özgür özgür

çok teşekkürler hocam çok faydalı oldu
aynı güzellikte mümkünse ygs ve lys paylaşımında da bulunabilir misiniz

29 Şubat 2016 02:06 tarihinde Ayhan Yanağlıbaş <ayha...@gmail.com> yazdı:

Sağol hocam

Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAFWJdzeGyN-meXi6%2BZ2wiPGqhC793es2EXxm%2Ba-HmS3Vpv93vg%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Umut GÜNDÜZ

Taradığım 800 kitap

https://apps.ttnetbulutu.com/e/ZZ8XQU6J77

Şifre: 808725

https://apps.ttnetbulutu.com/e/D6522M7VE9
Şifre: 177822

https://apps.ttnetbulutu.com/e/ZFD9RN2KY3
Şifre: 965514

https://apps.ttnetbulutu.com/e/KRNYP5CJ7Z
Şifre: 893382

9 mat kitapları

https://apps.ttnetbulutu.com/e/5ZLXSPKS2S

Şifre: 537685

10 mat kitapları

https://apps.ttnetbulutu.com/e/UDRLDAMMMZ

Şifre: Şifre: 9392

11 mat kitapları

https://apps.ttnetbulutu.com/e/XVWCZZQ7AT

Şifre: 642037

Öğrenci çalışma soruları

https://apps.ttnetbulutu.com/e/5WGCGGKAJX

Şifre: 432822

Daha çok orijinal pdf lerin bulunduğu  klasör ( klasördeki kitapları düzenleme fırsatım olmadı )

https://apps.netdisk.com.tr/d/?TEQHUXLEG3

Şifreniz: 877198

İnternetten indirdiğim kitaplar

https://apps.ttnetbulutu.com/e/4TMWWYRH2B

Şifre: 588811

https://apps.ttnetbulutu.com/e/3Q92GJNEK8

Şifre: 873900

https://apps.ttnetbulutu.com/e/MBVZK2H3BL

Şifre: 920019

https://apps.ttnetbulutu.com/e/UUJ9QNSJSS

Şifre: 621911

https://apps.ttnetbulutu.com/e/S3P346UN4P

Şifre: 917414

Zekeriya DURU hocanın taradığı kitaplar.

https://apps.ttnetbulutu.com/e/RSAULVZCDX

Şifre: 534629

Nihad Maliki

Teşekkür ederim, Umut Hocam

воскресенье, 28 февраля 2016 г. пользователь Umut GÜNDÜZ написал:

[...]
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAHuOC4O84cb9yL1_N2p%2BeWeAs6xXK-GWisAqNr6vONaTo%2BONyQ%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Durmuş DOĞDU

to tmoz
Teşekkür ederim hocam.

zekeriya duru

Teşekkürler Umut hocam.

28 Şubat 2016 Pazar 04:23:25 UTC+2 tarihinde Mnedim Yıldırım yazdı:
Arkadaşlar 9, 10 ve 11. sınıfların yeni müfredatlarını içeren (yayın evi önemli değil) pdf ler var mı elinizde? Varsa link atabilir misiniz?

özgür özgür

tşk sayın hocam

29 Şubat 2016 04:00 tarihinde zekeriya duru <zekz...@hotmail.com> yazdı:
Teşekkürler Umut hocam.

[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/acc2a27f-a782-4c13-97bd-72ac673d60d8%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

mehmet çetintaş

teşekürler

Umut GÜNDÜZ

hocalarım sizler de sağolun.

matkilic matkilic

umut hocam karekök 10.sınıf var mı acaba

[...]

egitici

TEŞEKKÜRLER EMEĞİNİZE SAĞLIK

Umut GÜNDÜZ

hocam karekök 10 yok maalesef.

hkn 179

Umut hocam 9. sınıflarda Çoşku, Güvender ve Zambak indirilmiyor. Acaba başka bir şekilde paylaşabilirmisiniz

29 Şubat 2016 Pazartesi 10:11:06 UTC+2 tarihinde Umut GÜNDÜZ yazdı:
hocam karekök 10 yok maalesef.

Ademat

Sayın hocam çok teşekkür ederiz paylaşımlarınız için. Arkadaşlar bir ricam olacak; elinde olan varsa Hız ve Renk Sru Bankasını paylaşabilir mi? YGS ve LYS.

28 Şubat 2016 19:55 tarihinde Umut GÜNDÜZ <ygtr...@gmail.com> yazdı:

[...]

''Hayrın tamamı üç şeyde toplanmaktadır;gündüzünü sana yararlı olacak şeylerle geçiremiyorsan zararına olan şeylerle de geçirme.Hayırlı kimselerle dostluk edemiyorsan şerli insanlarla beraber olma.Malını Allah'ın rızasının olduğu yerlerde infak edemiyorsan,Allah'ın gazabını celbedecek yerlerde sarfetme.''(Cüneyd-i Bağdadi(k.s.)Hz.)

Umut GÜNDÜZ

Matonis

28 Şubat 2016 Pazar 04:23:25 UTC+2 tarihinde Mnedim Yıldırım yazdı:
> Arkadaşlar 9, 10 ve 11. sınıfların yeni müfredatlarını içeren (yayın evi önemli değil) pdf ler var mı elinizde? Varsa link atabilir misiniz?

Teşekkürler

KaRaS

Umut hocam, pdf arsivine son 2-3 aydir ekleme yaptiniz mi? Birde zambak mat9- mat10 yildizli nin pdf leri orjinal mi?

DNZKRDG

Umut Hocam teşekkürler:

--

Tek korkusu paradokslar olan bilim dalı. Matematik tek doğru yanıt ister.

Umut GÜNDÜZ

en son tarananlar.
Şifreniz: 61518

zambak 9 mat sb yıldızlı. benim taradığım kitap.

zambak 10 sınıf sb yıldızlı. kitabı tarayan  Mehmet hocam.

Sami Yusuf Kalaycıoğlu

Değerli Hocam bu kadar emek vererek bu güzel çalışmaları bizlerle paylaştığınız için

Çok teşekkürler

Yunus.mat

tesekkurler hocam ellerinize saglik

kahyaoglu

teşekkürler....

2 Mart 2016 Çarşamba 22:28:16 UTC+2 tarihinde Yunus.mat yazdı:
tesekkurler hocam ellerinize saglik

Şahin Gökgöz

teşekkürler umut hocam her zaman olduğu gibi imdada yetiştiniz.

2 Mart 2016 22:52 tarihinde kahyaoglu <kahyaog...@hotmail.com> yazdı:
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/8fa8e05a-410b-43f6-b335-0b8ba7b01fcc%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

EMRE ÇELİK

hocam emeğiniz için teşekkürler...

[...]

A.İ.Ö

Umut hocam, en son gonderdiginiz yayin pdflerinde eis lys 1-40 vardi. Bunun geri kalanida varsa link verebilirmisiniz

Umut GÜNDÜZ

İhsan hocam kitapları aldığım kitapçıda paylaştığım üç kitap vardı.

utkan

sayın hocam bu linklerde ( yıldızlı soru bankaları) sanırım  çalışmıyor. güncelleyebilirmisiniz

Mnedim Yıldırım

Teşekkürler arkadaşlar çok makbule geçti. Sonuç yayınlarının orjinal pdf leri var mı elinizde acaba?

Nihad Maliki

Teşekkurler Hocam

[...]

ömür çobanoğulları

umut hocam parola degismis bir daha verseniz mumkunse

deniz

çok teşekkürler

ömür çobanoğulları

hocam ben indiremeden linkler bozulmuş siz bana atabilir misiniz  omur.cobanogulları@gmail.com

hakannhoca

Umut hocam linkleri yeniden yayinlarmisiniz.saygılarımla...

hakannhoca

Linkleri yeniden yayinlarmisiniz.teşekkürler...

hüsnü kenar

Sayın hocam emek harcamışsınız çok uğraşmışsınız teşekkür ederiz bizde yararlanmak isteriz izniniz varsa.

Tabi bunun için linklerin yenilenmiş hallerini rica ederim.

Umut GÜNDÜZ

Hakan Aydın

Teşekkürler hocam

galip.ka...@gmail.com

hocam yukarıdaki kitapları da tekrar verebilirmisin

1 Mayıs 2016 Pazar 12:47:38 UTC+3 tarihinde Umut GÜNDÜZ yazdı:
9 mat

hakannhoca

ellerinize sağlık.teşekkürler....

1 Mayıs 2016 Pazar 12:47:38 UTC+3 tarihinde Umut GÜNDÜZ yazdı:
9 mat

Nihad Maliki

Selamlar Umut Hocam.
Teşekkürler.

воскресенье, 1 мая 2016 г. пользователь hakannhoca написал:

[...]
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/7e56f87f-8d61-47dd-928c-b56a41a3a605%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

BİLGİN Karabulut

hocam teşekkürler ama likleri yenileyebilirmisiniz

1 Mayıs 2016 22:42 tarihinde Nihad Maliki <nihadma...@gmail.com> yazdı:

Bu e-posta mesajı ve onunla iletilen tüm ekler gönderildiği kişi ya da kuruma özel olup, gizli imtiyazlı, özel bilgiler içerebileceği gibi gizlilik yükümlülüğü de taşıyor olabilir. Bu mesajda ve ekindeki dosyalarda bulunan tüm fikir ve görüşler sadece adres yazarına ait olup, Bahçeşehir Uğur Eğitim Kurumları’nın resmi görüşünü yansıtmaz. Bahçeşehir Uğur Eğitim Kurumları bu e-posta içeriğindeki bilgilerin kullanılması nedeniyle hiç kimseye karşı sorumlu tutulamaz. Mesajın yetkili alıcısı veya alıcısına iletmekten sorumlu kişi değilseniz, mesaj içeriğini ya da eklerini kullanmayınız, kopyalamayınız, yaymayınız, başka kişilere yönlendirmeyiniz ve mesajı gönderen kişiyi derhal e-posta yoluyla haberdar ederek bu mesajı ve eklerini herhangi bir kopyasını muhafaza etmeksizin siliniz. Kurumumuz size, mesajın ve bilgilerinin değişikliğe uğramaması, bütünlüğünün ve gizliliğin korunması konusunda garanti vermemekte olup, e-posta içeriğine yetkisiz olarak yapılan müdahale, virüs içermesi ve/veya bilgisayar sisteminize verebileceği herhangi bir zarardan da sorumlu değildir.

Hüseyin Eryılmaz

28 Şubat 2016 Pazar 19:55:19 UTC+2 tarihinde Umut GÜNDÜZ yazdı:
hocam linkler kırık yenileyebilir misiniz ?

eliffm...@gmail.com

hocam diğer kitaplarıda yenileyin lütfen ve elinizde ne kadar kitap varsa hepsini paylaşırmısnız şimdiden teşekkürler...

eliffm...@gmail.com

hocam yukarıdaki kitapların hepsini yenileyin diğerlerinide yenileyin elinizde hangi yayınlar varsa hepsini paylaşırsanız çok mutlu olurum şimdiden teşekkürler...

Umut GÜNDÜZ

Taradığım 800 kitap

https://apps.netdisk.com.tr/d/?3D3L9LGCXN

Şifreniz: 652507

https://apps.netdisk.com.tr/d/?7U3G74BTBE

Şifreniz: 164550

https://apps.netdisk.com.tr/d/?2VET6VQN5L

Şifreniz: 439774

https://apps.netdisk.com.tr/d/?AZSH6T9GN3

Şifreniz: 288531

9 mat kitapları

https://apps.netdisk.com.tr/d/?B86XCTL8XY

Şifreniz: 409077

10 mat kitapları

https://apps.netdisk.com.tr/d/?HMNFWSHMEJ

Şifreniz: 179701

11 mat kitapları

 https://apps.netdisk.com.tr/d/?FHR4R3SGKL

Şifreniz: 360448

Öğrenci çalışma soruları

https://apps.netdisk.com.tr/d/?6ZMWZJTTHW

Daha çok orijinal pdf lerin bulunduğu  klasör ( klasördeki kitapları düzenleme fırsatım olmadı )

https://apps.netdisk.com.tr/d/?2NMXEDTN7Y

 Şifreniz: 73002

İnternetten indirdiğim kitaplar

https://apps.netdisk.com.tr/d/?FU2PE9S6KM

Şifreniz: 190641

https://apps.netdisk.com.tr/d/?LSXQCQUEHE

 Şifreniz: 453206

https://apps.netdisk.com.tr/d/?H8578UGCMH

Şifreniz: 295727

https://apps.netdisk.com.tr/d/?8JR35FW7YE

 Şifreniz: 610798

https://apps.netdisk.com.tr/d/?WMAPT45JQ7

Şifreniz: 704242

https://apps.netdisk.com.tr/d/?V8HMZFCDP2

Şifreniz: 475993

Zekeriya DURU hocamın taradığı kitaplar.

 https://apps.netdisk.com.tr/d/?Y35CGJHX7S

Şifreniz: 277700

Nihad Maliki

Teshekkur ederim, Umut Hocam.

[...]

eliffm...@gmail.com

Hocam linkleri tekrardan yenileyebilir misiniz hepsini şimdiden çok çok teşekkür ederim...

Mertcan Alganoğlu

Umut Bey Linkler kırık yenileme şansınız var mı ? Teşekkürler

eliffm...@gmail.com

hocam bu kitapları tekrardan yayınlar mısınız

7 Mayıs 2016 Cumartesi 16:52:47 UTC+3 tarihinde Umut GÜNDÜZ yazdı:

Taradığım 800 kitap

dilek akkaya

hocam linkler kırk yeniden yükleyebilir misiniz.teşekkürler

mdemir301

hocam linkler silinmiş tekrardan özellikle yeni sistem kitaplarını yükleyebilir misiniz?

sercan turhan

Hocalarım yeni sisteme uygun kitapları tekrar yayınlar mısınız

21 Haziran 2016 13:04 tarihinde mdemir301 <mdem...@gmail.com> yazdı:
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/e0d00c9c-85f9-449a-a60d-45694832c92f%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Lecturer Sercan TURHAN
Giresun University

caucky

to TMOZ, mned...@hotmail.com
linkler ölü googledrive yada yandex gibi bi yerlere yukseniz hocam keşke

ŞENCAN Yaşar

Yillardir biriktiriyoruz..

Umut GÜNDÜZ

Taradığım  kitaplar

https://apps.netdisk.com.tr/d/?A4JREZLHJQ

Şifreniz: Şifreniz: 745488

https://apps.netdisk.com.tr/d/?DP7UAKGLAS

Şifreniz: 492708

https://apps.netdisk.com.tr/d/?XB7Q46FCVJ

Şifreniz: 309606

https://apps.netdisk.com.tr/d/?QLW3RZFR2Z

Şifreniz: 305863

9 mat kitapları,

https://apps.netdisk.com.tr/d/?7FK74E977P

Şifreniz: 196360

10 mat kitapları,

https://apps.netdisk.com.tr/d/?U7XQ6FHWMS

Şifreniz: 8382

11 mat kitapları,

 https://apps.netdisk.com.tr/d/?RBSE4SL2GN

Şifreniz: 989011

Öğrenci çalışma soruları,

https://apps.netdisk.com.tr/d/?EQPBZVQCZQ

 Şifreniz: 967746

Daha çok orijinal pdf lerin bulunduğu  klasör ( klasördeki kitapları düzenleme fırsatım olmadı  )

https://apps.netdisk.com.tr/d/?ZQ3GR8JVVY

 Şifreniz: 522072

İnternetten indirdiğim kitaplar

https://apps.netdisk.com.tr/d/?JV484HZS6V

Şifreniz: 142476

 https://apps.netdisk.com.tr/d/?859FGZLM9Y

 Şifreniz: Şifreniz: 312339

https://apps.netdisk.com.tr/d/?LZ2NBQDEZA

Şifreniz: 962375

https://apps.netdisk.com.tr/d/?J44G4C8Z2J

 Şifreniz: 761748

https://apps.netdisk.com.tr/d/?HPXX3YTJJC

Şifreniz: 843827

https://apps.netdisk.com.tr/d/?35WHFZG8UE

Şifreniz: 585708

Zekeriya DURU hocamın taradığı kitaplar,

 https://apps.netdisk.com.tr/d/?M6E5B82NRU

Şifreniz: Şifreniz: 23937

Nihad Maliki

Teshekkur edirem.

четверг, 30 июня 2016 г. пользователь Umut GÜNDÜZ написал:

[...]
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAHuOC4PtuLjJgmF6Vd25xHxu9JF7LXw4FQhYQXNe2rS_HqKwJA%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

eliffmi...@gmail.com

to TMOZ, mned...@hotmail.com
hocam lütfen hepsini tekrar yeniler msiniz çok rica ediyorum şimdiden teşekkürler

eliffmi...@gmail.com

30 Haziran 2016 Perşembe 17:15:33 UTC+3 tarihinde Umut GÜNDÜZ yazdı:
hocam lütfen hepsini tekrar yenileyin çok ihtiyacım var rica ediyorum teşekkür ederim....

erdi sucu

to tmoz
yüreğinize sağlık hocam

30 Ağustos 2016 11:35 tarihinde <eliffmi...@gmail.com> yazdı:

Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.

Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/9f5b6b3e-b488-4171-97b6-8f6470ea42f9%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

eliffmi...@gmail.com

hocam tekrar yeniler misiniz hepsini teşekkürlerr...

30 Haziran 2016 Perşembe 17:15:33 UTC+3 tarihinde Umut GÜNDÜZ yazdı:

Taradığım  kitaplar

Umut GÜNDÜZ

isteğiniz üzere linkleri 2 sefer özelden gönderdim, sonuncusunu genelden gönderiyorum.
Yeni Microsoft Word Belgesi.docx

günay öztürk

6 Eylül 2016 Salı 22:26:30 UTC+3 tarihinde Umut GÜNDÜZ yazdı:
isteğiniz üzere linkleri 2 sefer özelden gönderdim, sonuncusunu genelden gönderiyorum.Hocam linkler ölmüş maalesef zahmet olmazsa bir daha paylaşırsanız çok makbule geçer . Yapamam meşgulum diyorsanızda cannız sağolsun paylaşmış olmanız bile taktire şayan tşkler şimdiden.

Kubra SANCI

Umut Gündüz hocam sizin taradığınız ktaplara ait netsis linkleri artık geçersiz durumda. yenilemeniz mümkün mü?

Tansel Gökçe

Gündüz hocam taradığınız kitapların linklerini yenileyebilir misiniz?

jellyyn

acaba linkleri yenileyebilir misiniz

Umut GÜNDÜZ

darius5543

Umut Hocam teşekkürler.Hazine var sanki linkte

bskdzl

to TMOZ, mned...@hotmail.com
of of of dehşet

özgür özgür

nuri...@gmail.com

to TMOZ, mned...@hotmail.com
28 Şubat 2016 Pazar 06:23:25 UTC+4 tarihinde Mnedim Yıldırım yazdı:
> Arkadaşlar 9, 10 ve 11. sınıfların yeni müfredatlarını içeren (yayın evi önemli değil) pdf ler var mı elinizde? Varsa link atabilir misiniz?

elinize sağlık

özgür özgür

Umut hocam

10 mat kitapları,

https://apps.netdisk.com.tr/d/?U7XQ6FHWMS

Şifreniz: 8382

kitaplarını tekrar paylaşmanız mümkün mü

20 Kasım 2016 19:34 tarihinde <nuri...@gmail.com> yazdı:
> [...]

elinize sağlık

Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.

Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/63000dd4-7385-4324-a32e-259591752ba9%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/d/optout adresiniz ziyaret edin.

ertugrul bas

Teşekkürederim hocam elinize sağlık...

28 Aralık 2016 22:56 tarihinde özgür özgür <ozgu...@gmail.com> yazdı:

Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.

Anıl Kaya

Linkler kırık biri yardımcı olabilirmi

Batuhan Bayır

to TMOZ, mned...@hotmail.com
link kirik hocam

ömer s.

to TMOZ, mned...@hotmail.com
Hocam linkleri duzeltme sansiniz var mi acaba ? Tesekkkurler..

28 Şubat 2016 Pazar 04:23:25 UTC+2 tarihinde Mnedim Yıldırım yazdı:
Arkadaşlar 9, 10 ve 11. sınıfların yeni müfredatlarını içeren (yayın evi önemli değil) pdf ler var mı elinizde? Varsa link atabilir misiniz?

Umut GÜNDÜZ

tmoz haricinde herhangi bir yerde palaşmamanı rica ediyorum

Şifre: 363566

9 mat
Şifreniz: 57921

10 mat
Şifreniz: 538275

11 mat
Şifreniz: 328969

Şifreniz: 869778

soult...@hotmail.com

MEHMET YILDIRIM klasöründeki rar ların hepsi exe dosyası mı? Orada pdf var mı?

Umut GÜNDÜZ

tarık şurgun

hocam iyi aksamlar.karekok yayınlarının exe dosyalarını atabilirmisiniz.

Atakan Yavuz

hocam merhaba elinizde güncel geometri matematik ygs-lys konu anlatımlı kitap varsa yüklerseniz çok mutlu olurum

25 Ocak 2017 Çarşamba 11:30:40 UTC+2 tarihinde Umut GÜNDÜZ yazdı:
tmoz haricinde herhangi bir yerde palaşmamanı rica ediyorum

sersers...@gmail.com

hocam merhabalar.arşivinizde rutin olmayan problemler adlı kitabı bulamadım.Atarsanız çok mutlu olurum.Saygılar.

tesla.sinan

Sayın Umut Hocam elinizde acil matematik ve Güray Küçük model serisi kitaplarına ait pdf bulunuyor mu acaba

Umut GÜNDÜZ

hocam mailinize dün cevap vermiştim ama bugün mail gönderilemedi diye bir yazı geldi. tekrar gönderiyorum.

hocam acil matematik kitabı yok. gür yayınlarının
kitapları da pdf olarak değil z kitap şeklinde var.

Şifreniz: 477196

pdf olarak şu kitaplar var.

Şifreniz: 446636

Umut GÜNDÜZ

özele gönderecektim genele gitti. yanlışlık oldu, kusura bakmayın.

Atakan Yavuz

hocam hiç elinizde geometri,matematik denemeleri yokmu acaba ?

Aziz Korkmaz

23 Şubat 2017 Perşembe 21:06:25 UTC+3 tarihinde Umut GÜNDÜZ yazdı:
hocam öçncelikle paylaşım için teşekkürler EİS YAYINLARININ ÜSLÜ SAYILAR föyü indirilemiyor ve karekök matematik ve geometri varsa paylaşabilirmisiniz RUTİN OLMAYAN PROBLEMLERDE OLURSA güzel olur şimdiden teşekkür ederim
Aziz KORKMAZ

Aziz Korkmaz

to TMOZ, ygtr...@gmail.com
7 Mayıs 2016 Cumartesi 16:52:47 UTC+3 tarihinde Umut GÜNDÜZ yazdı:
umut hocam karekök yayınlarının MATEMATİK ve GEOMETRİ PDF olarak son kitapları varmı acaba sizde varsa paylaşabilirmisiniz rutin olmayan problemlerde varsa rica etsem

Bilal Zor

to TMOZ, ygtr...@gmail.com
hocam yeni taradıgınız kitaplar varsa paylalır mısınız

Umut GÜNDÜZ

utku bostan

Umut hocam kitapları indirdikten sonra winrar bozuk dizin hatası verdi. Açamadım. Winzip'te mi sıkıntı oldu anlayamadım.

1 Nisan 2017 13:05 tarihinde Umut GÜNDÜZ <sonse...@gmail.com> yazdı:

Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.

Never mind...

gökhan çiftci

Umut hocam taradığınız denemeler varsa paylaşma imkanınız var mı?

Aziz Korkmaz

Bizde isteruk:)

2 Nis 2017 3:43 PM tarihinde "gökhan çiftci" <ciftc...@gmail.com> yazdı:
Umut hocam taradığınız denemeler varsa paylaşma imkanınız var mı?

Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi, Google Grupları "TMOZ" grubunda bir konuya abone olduğunuz için aldınız.

Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/054b4de8-fd23-4fc8-9870-4ce5a5f4588f%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Umut GÜNDÜZ

Gökhan hocam bu sene hiç deneme almadım. aşağıdaki denemleri internetten indirdim. uğurun denemelerinin cevap anahtarı yok.
ugur15lysdenemesi.zip

Özlem DİNÇER

teşekkürler

gökhan çiftci

Teşekkürler Umut Hocam

Aziz Korkmaz

SLM HOCAM EİS YAYINLARININ MAT 2 TARZINDA KONU ANLATIM FÖYLERİ MEVCUTMU SİZDE ACABA

2 Nisan 2017 Pazar 17:53:11 UTC+3 tarihinde Umut GÜNDÜZ yazdı:
Gökhan hocam bu sene hiç deneme almadım. aşağıdaki denemleri internetten indirdim. uğurun denemelerinin cevap anahtarı yok.

Aziz Korkmaz

TEŞEKKÜR EDERİM HOCAM

5 Nisan 2017 Çarşamba 20:30:29 UTC+3 tarihinde Aziz Korkmaz yazdı:
It is loading more messages.