-GEO. HOMOTETİK-

50 views
Skip to first unread message

Okan

unread,
May 23, 2016, 8:04:32 PM5/23/16
to TMOZ
Çözüm atar mısınız?lütfen...
Screenshot_7.png

ŞENCAN Yaşar

unread,
May 24, 2016, 3:37:22 AM5/24/16
to tm...@googlegroups.com
Screenshot_2016-05-24-10-36-44

Okan

unread,
May 26, 2016, 3:48:48 PM5/26/16
to TMOZ
Hocam merkezin koordinatlarını kullanmadan mı yaptık?

24 Mayıs 2016 Salı 10:37:22 UTC+3 tarihinde ŞENCAN yazdı:

Muharrem Şahin

unread,
May 26, 2016, 4:20:32 PM5/26/16
to TMOZ
Yaşar Hocam M noktasını AB nin yukarısında alsaydı
verilenlere tam uymuş olurdu.

24 Mayıs 2016 Salı 03:04:32 UTC+3 tarihinde Okan yazdı:
Çözüm atar mısınız?lütfen...

Okan

unread,
May 26, 2016, 10:33:40 PM5/26/16
to TMOZ
Muharrem hocam sağ olun şimdi oldu.

26 Mayıs 2016 Perşembe 23:20:32 UTC+3 tarihinde Muharrem Şahin yazdı:

ŞENCAN Yaşar

unread,
May 28, 2016, 4:12:56 AM5/28/16
to tm...@googlegroups.com

Haklisiniz. Uyari icin tesekkurler..

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages