üçgen çember yamuk

Umut Şahin

to tmoz
iyi geceler sonucları çıkaramadım yardımcı olurmusunuz acaba?
21.JPG
23.JPG
29.JPG
31.JPG
32.JPG
59.JPG

Ferhat başıbüyük

Çok konuşan,çok hata yapar.Çok hata yapanın hayâsı azalır.Hayâsı azalanın takvası azalır.Takvası azalanın kalbi ölür.Kalbi ölen,cehenneme girer.Hz.Ali(r.a)

31 Oca 2016 23:34 tarihinde "Umut Şahin" <try...@gmail.com> yazdı:
iyi geceler sonucları çıkaramadım yardımcı olurmusunuz acaba?

Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAOUBBrEEXSfzqHxr5c17uXkX9nRcDxfgDw3DdwGotjsDVrTbTQ%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.
Screenshot_2016-01-31-23-44-56-1.jpg

Ferhat başıbüyük

Arşivden.çözüm sahibini hatırlayamadım kusura bakmasın

Çok konuşan,çok hata yapar.Çok hata yapanın hayâsı azalır.Hayâsı azalanın takvası azalır.Takvası azalanın kalbi ölür.Kalbi ölen,cehenneme girer.Hz.Ali(r.a)

31 Oca 2016 23:49 tarihinde "Ferhat başıbüyük" <mtalh...@gmail.com> yazdı:
Screenshot_2016-01-04-23-54-03.jpg

mcht

31 Ocak 2016 Pazar 23:34:22 UTC+2 tarihinde Umut Şahin yazdı:
Screenshot_2016-02-01-00-02-26.jpg
Screenshot_2016-02-01-00-00-12.jpg
Screenshot_2016-01-31-23-58-16.jpg
Screenshot_2016-01-31-23-54-38.jpg
Screenshot_2016-01-31-23-50-17.jpg
Screenshot_2016-01-31-23-46-07.jpg

Ferhat başıbüyük

Mücahit hocammış😊

1 Şub 2016 00:05 tarihinde "mcht" <mucahi...@gmail.com> yazdı:
31 Ocak 2016 Pazar 23:34:22 UTC+2 tarihinde Umut Şahin yazdı:
> iyi geceler sonucları çıkaramadım yardımcı olurmusunuz acaba?

Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba kayıt göndermek için tm...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/fa2a7d6c-7fae-4d84-b404-d7bb335d8951%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/d/optout adresiniz ziyaret edin.

mcht

Ferhat hocam selamlar

fikrimin...@gmail.com

1 Şubat 2016 Pazartesi 00:08:49 UTC+2 tarihinde Ferhat başıbüyük yazdı:
Merhaba 31.soru icin 9/2 nasil bulundu anlayamadim aciklayabilirmisiniz tsk ederim

fikrimin...@gmail.com

1 Şubat 2016 Pazartesi 00:58:51 UTC+2 tarihinde mcht yazdı:
> Ferhat hocam selamlar

29.soryda 2kok5 nasil bulduk kucuk bir aciklama rica etsem. Tsk ederim

Umut Şahin

31.soruda Öklid den geldi hocam 9/2

Umut Şahin

Hocam çözümler icin zihninize sağlık