Virüs

A B

2016 telefona virüsle girdi yönlendirmeyle telefona iki üç şey yükledim şimdi de cm locker diye bir şey çıktı duyan varmı arkadaşlar bilgiler çalınmış olabilir ne yapmalıyım

bora arslantürk

cm locker uygulama kilitleme programı

A B

Ne yapmalıyım hocam

1 Oca 2016 00:36 tarihinde "bora arslantürk" <bora...@gmail.com> yazdı:
[...]

Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/48da9c22-bb81-446e-9046-972ffb3a427c%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

bora arslantürk

cm locker risk teskil edecek bir prgoram degil tam tersi bir güvenlik progamı

muhtemelen telefonunuzda clean master yuklu aynı firmanın programı

istemiyorsanız kaldırın