METİN YAYINLARI YGS MATEMATİK DENEMESİ ÖRNEK PDF

hüseyin kış

Umarim beğenirsiniz,aradığınız herseyi bu denemede bulacağınıza inanıyorum.Değerli görüşleriniz olumlu olumsuz başımız gözümüz üstüne:)

ornek.pdf

Mehmet yıldırım

hocam tebrik ediyorum sizleri hızla ilerleyen yayınlardan.

yasarc...@gmail.com

hocam çözümleri ne zaman yayımlanacak bide işler kitabevine gelcekmi deneme

18 Ocak 2016 Pazartesi 16:51:12 UTC+2 tarihinde hüseyinkış yazdı:

Umarim beğenirsiniz,aradığınız herseyi bu denemede bulacağınıza inanıyorum.Değerli görüşleriniz olumlu olumsuz başımız gözümüz üstüne:)

osman ozturk

Emeğinize saglık hocam.bu sayfaların cevapları da var mıdır?

18 Oca 2016 18:26 tarihinde "Mehmet yıldırım" <mena...@gmail.com> yazdı:
[...]

Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/9459bbfd-d44f-4145-8cc0-4582a35acd2c%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

ahmet alkan

hüseyin kış

Çözümler haftaya hocam siteden
Yayinlayacagiz
İşlerde olucak hocam

18 Oca 2016 20:05 tarihinde <yasarc...@gmail.com> yazdı:
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/b4eff258-5550-42b4-82f9-33493e1563a8%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

m.fatih Seçilmiş

Hocam nerden temin edebiliriz hemen öğrencilere tavsiye edelim

hüseyin kış

Fatih hocam hangi il desiniz ordaki kirtasiyeleri söyleyeyim
Siteden de siparis verebilirsiniz

erzrm2016

hocam emeğinize sağlık güzel deneme olmuş.
ben erzurumdayım.hangi kırtasiyeden alabilirim.

18 Ocak 2016 Pazartesi 16:51:12 UTC+2 tarihinde hüseyinkış yazdı:

Umarim beğenirsiniz,aradığınız herseyi bu denemede bulacağınıza inanıyorum.Değerli görüşleriniz olumlu olumsuz başımız gözümüz üstüne:)

hüseyin kış

Erdoğan hocam Erzurum'da bir bayimiz yok ama dagitimcilarin anlaşmalı olduğu kitapcilarda vardır mutlaka bir iki gün içinde raflarda yerini alacaktır.

18 Oca 2016 21:24 tarihinde "erzrm2016" <erdogan...@gmail.com> yazdı:

[...]
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/158d15f2-5286-4ca2-82eb-d9908c1698ab%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Şahin Gökgöz

teşekkürler güzel olmuş

nilgun koca

Hüseyin hocam deneme muhteşem olmuş emeğinize sağlık.Öğrenciler  bu denemeleri çözmeden sınava girmemeli .

18 Ocak 2016 Pazartesi 16:51:12 UTC+2 tarihinde hüseyinkış yazdı:

Umarim beğenirsiniz,aradığınız herseyi bu denemede bulacağınıza inanıyorum.Değerli görüşleriniz olumlu olumsuz başımız gözümüz üstüne:)

Salim Çallı

Hocam ellerinize sağlık. İkinci döneme 1 hafta erken gireceğiz 12. Sınıflar için. Ygs hazırlık öğrencilerime deneme aldiracagimi söyledim bugün. Hangisi diye sordular. Ben de sürpriz ama osym tarzına en yakın olan ve kaliteli bir deneme aldiracagimi dedim. 1 haftalik tatillerinde her gün çözecekleri denemeyi bugün buldum sayenizde. 2 hafta sonra maratonu başlatacağım :)
Gökhan hocam ve size teşekkür ediyorum emekleriniz için.

hüseyin kış

Eksik olmayin tesekkur ediyorum

19 Oca 2016 19:03 tarihinde "Salim Çallı" <sac...@gmail.com> yazdı:
[...]

---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba kayıt göndermek için tm...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/d1ec9563-ca83-40ce-a3b3-45a86cd9a188%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/d/optout adresiniz ziyaret edin.

Mehmet Ali

Matematiği seven bir öğrenci gözüyle söyleyebilirim ki bu kadar kaliteli ve gerçeğe yakın denemeyi ösym bile kıskanır tek tek bir sonraki sorunun merakıyla inceledim soruları gerçekten yaratıcı ve yeni nesil sorular olmuş haliyle piyasada büyük bir boşluğu doldurmuşsunuz almak için sabırsızlanıyorum ellerinize sağlık iyi ki varsınız.

hakan bakırcı

Aklınıza sağlık sayın hocam. Kırşehir de anlaşmalı  olduğunuz bir yer var mı?

19 Ocak 2016 13:39 tarihinde Mehmet Ali <mehmeta...@gmail.com> yazdı:
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/3b3a6716-4f35-4193-be77-de423e4bf392%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

hüseyin kış

Hakan  hocam tesekkur ederim  bayi usulu calismiyoruz dagitimcilara veriyoruz mutlaka vardir yarindsn itibaren kitapcilarda olcak insallah.
Mehmet ali cok tesekkur ederim cogu seyden daha kiymetli bu guzel sozlerin biz tesekkur ederiz rabbim zihin acikligi versin kolayliklar dilerim.

19 Oca 2016 23:43 tarihinde "hakan bakırcı" <hakan...@gmail.com> yazdı:

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.

Sezgin Öner

Allah utandirmasin hayırlisi olsun hocam

20 Ocak 2016 Çarşamba tarihinde, hüseyin kış <huseyi...@gmail.com> yazdı:
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAPhTkWu20WuzKpUs0DdTi%3DH2oh08j7djGoP3X39rkrp%3D2cRPAg%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Nusret Uslu

Allah utandırmasın Hocam çok güzel olmuş .Teşekkür ederim.

hüseyin kış

Tesekkurler sezgin hocam nusret hocam

MahmutER

sorular çok kaliteli

18 Ocak 2016 Pazartesi 16:51:12 UTC+2 tarihinde hüseyinkış yazdı:

Umarim beğenirsiniz,aradığınız herseyi bu denemede bulacağınıza inanıyorum.Değerli görüşleriniz olumlu olumsuz başımız gözümüz üstüne:)

hüseyin kış

Tesekkurler mahmut hocam

sorular çok kaliteli

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/9d78d434-c8fe-4e87-b873-f2a532316b8b%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.