Endemikten ardışık sayılar

MEDEMRE

Adsız.png

SELİM TEMİR

8+7+6+5+4+3+2+1=36

Hasan Bostanlik

Hs.B

Cumartesi, 28 Kasım 2015, 09:57PM +02:00 gönderen: MEDEMRE <seko...@gmail.com>:

Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/37574941-adac-4ffe-af75-785898361d9d%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Screenshot_2015-11-28-22-03-22.jpg

MEDEMRE

to TMOZ, bostanl...@gmail.com
Hocam neden ilk çocuk için 9 değil de 8'i yaptınız ?

28 Kasım 2015 Cumartesi 22:03:58 UTC+2 tarihinde Hasan Bostanlık yazdı:

--
Hs.B

Cumartesi, 28 Kasım 2015, 09:57PM +02:00 gönderen: MEDEMRE <seko...@gmail.com>:

Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.

Hasan Bostanlik

SELİM TEMİR

to TMOZ, bostanl...@gmail.com
hocam 9 çocuktan 8 inin kime ait oldugu belirlenirse 9.otomatik olarak belli olur.

MEDEMRE

tamamdır hocam...ben sürekli 9-8-7---2 diye düşünüyordum...sağolun...