Oran orantı ve sayı problemi

hüseyin ünal

Orantı sorusunun cevabını şıklarda olmadığını düşünüyorum.diğer soruda her cevabın olabileceğini düşünüyorum.yardımlarınız için teşekkürler.

DSC_0383.JPG
DSC_0384.JPG

Selçuk SOLMAZ

1 Şubat 2016 Pazartesi 23:50:16 UTC+2 tarihinde hüseyin ünal yazdı:
20160202_001356.jpg

hüseyin ünal

güzel düşünülmüş bir çözüm yapmışsınız ama son eşitlikte x=4/5 ve y=2/5 alındığında sonuç 9olur.ayrıca cevaba 12 demiş.bana sorarsanız hepsi olur.

1 Şubat 2016 Pazartesi 23:50:16 UTC+2 tarihinde hüseyin ünal yazdı:

Orantı sorusunun cevabını şıklarda olmadığını düşünüyorum.diğer soruda her cevabın olabileceğini düşünüyorum.yardımlarınız için teşekkürler.

Selçuk SOLMAZ

Olabilir