Arkadaşlar uzun zamandır mail gelmiyor. Sorun zannedersem kotamın dolması. Mailleri sildim ama yine gelmiyor. Yönetici arkadaşlar bir el atarsa sevinirim. Şimdiden teşekkürler. Selamlar
Numan TUNCER
Numan hocam ayarlarinizda bir sorun görünmüyor,biraz daha bekleyelim hocam
Ayfer hanim ayarlarinizda E POSTA YOK secenegi isaretli idi,düzeltildi simdi
☺☺☺
Teşekkür ederim Mücahit hocam