APOTEMİ YAYINLARI PROBLEMLER KİTABIMIZ ÇIKMIŞTIR.

ΛPOTΣΛΛİ Grup

to tm...@googlegroups.com
Değerli Tmoz ailesi,
Problemler kitabımız bugünden itibaren bayilere ulaşmıştır.İnternet üzerinden
kitapisler.com adresinden de sipariş verilebilir.
Kitap konu anlatımlı soru bankası formatında hazırlanmıştır.Kitapta 211 i çözümlü toplam
500 soru bulunmaktadır.
Kitapta tekrar sorulardan kaçınmaya çalıştık.Çözümlü örneklerde genellikle öğrencilerin takıldığı soru türlerine ağırlık verdik.Hemen her öğrencinin çözebileceği basitlikte sorulara yer vermeyerek
içeriği olabildiğince çeşitli sorulardan hazırlamaya çalıştık.Öğrenciler için sınav öncesi iyi bir hazırlık ve tekrar imkanı sunmasını arzu ettik.Özel ders veren hocalarımız için de öğrencilerine  iyi bir tekrar kaynağı
oluşturacağı kanaatindeyiz.11. sınıf öğrencileri için bu yıldan  iyi bir hazırlık kaynağı olmasını umuyoruz.
Olabildiğince yararlı olsun, tek kitapla bir çok şey sunalım arzu ettik faydalı olması dileğiyle.Örnek sayfalar ekte mevcuttur.Selam ve muhabbetle..

--
ΛPOTΣΛΛİ Grup
ornek sayfa 1.jpg

Mücahid

to TMOZ

Bugun aldim kitabi,aksama bir inceleyeyim hocam
Elinize saglik

ALLAH VAR,KEDER YOK...

Mehmet Demir

to tm...@googlegroups.com

Çok şık olmuş hocam emeklerinize sağlık :)

sercan turhan

to tm...@googlegroups.com
Güzel olmuş ellerinize sağlık hocam

11 Şubat 2016 19:23 tarihinde Mehmet Demir <mehmetca...@gmail.com> yazdı:

Çok şık olmuş hocam emeklerinize sağlık :)

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/

Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, tm...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CABZk4pjKbyd97Cdtnd3No%2BshQp0%3DbH7Zhokrq0y%2BRgTXNh6%3D%2BQ%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

--
Lecturer Sercan TURHAN
Giresun University

karahan

to TMOZ
Sayın hocam öncelikle hayırlı olsun öğrencilerime mutlaka tavsiye edeceğim sizden bir ricam var.okul sınavlarında sorulardan kullanmak istiyorum fakat pdf hali elimde yok çocuklara kitap aldırıyoruz bari içinden soru soralım ki daha fazla çalışıp çözsünler mail adresime atarsanız çok mutlu olurum.
karahanm...@gmail.com

Sezgin Öner

to tm...@googlegroups.com
Sağolun allah utandirmasin hocam

11 Şubat 2016 Perşembe tarihinde, karahan <karahanm...@gmail.com> yazdı:
[...]

Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba kayıt göndermek için tm...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/f00ffb9e-3ab7-46b3-9285-5442f41a9411%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/d/optout adresiniz ziyaret edin.

Duygu

to TMOZ
Gerçekten harika!! Apotemi grup yine farkını ortaya koymuş dün aldım bugün bitirdim ve şahane!! Barış hocam ellerinize yüreğinize sağlık, kaleminize kuvvet.Tamamen öğrenci başarısını artırmaya odaklanmış benzersiz bir yayıncılıktir apotemi, kitaplarınızi takip ediyor ve büyük beğeniyle cozuyorum, farklı bakış açıklari kazandım sayenizde iyi ki varsın Apotemi!!!

Pelin Iyikosker

to TMOZ
13 Şubat 2016 Cumartesi 19:24:11 UTC+2 tarihinde Duygu yazdı:
> Gerçekten harika!! Apotemi grup yine farkını ortaya koymuş dün aldım bugün bitirdim ve şahane!! Barış hocam ellerinize yüreğinize sağlık, kaleminize kuvvet.Tamamen öğrenci başarısını artırmaya odaklanmış benzersiz bir yayıncılıktir apotemi, kitaplarınızi takip ediyor ve büyük beğeniyle cozuyorum, farklı bakış açıklari kazandım sayenizde iyi ki varsın Apotemi!!!

Ya bitirdiğine göre bir şey sorabilirmiyim ben mat apotemi denemelerini çözdüm bu fasiküldekilerdekiyle denemedeki problemler benzermi biliyormusun?

Duygu Telli

to tm...@googlegroups.com

Fasikulde daha farklı sorular var daha ayrıntılı bilirsiniz fasikuller daha ayrıntılı 500 soru var kitapta tavsiye ederim

14 Şub 2016 08:35 tarihinde "Duygu Telli" <duygu...@gmail.com> yazdı:

Benzer sorular var evet

14 Şub 2016 03:41 tarihinde "Pelin Iyikosker" <peel...@hotmail.com> yazdı:
> [...]

Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
Bu iletiyi, Google Grupları "TMOZ" grubunda bir konuya abone olduğunuz için aldınız.

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/bfa533a7-9d25-4a9e-99be-9b5b89817188%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Duygu Telli

to tm...@googlegroups.com

> [...]

Ya bitirdiğine göre bir şey sorabilirmiyim ben mat apotemi denemelerini çözdüm bu fasiküldekilerdekiyle denemedeki problemler benzermi biliyormusun?

Hasan GÜNDÜZ

to TMOZ
Gerçekten çok güzel olmuş

Duygu Telli

to tm...@googlegroups.com

Sayfa 86 4.sorunun 4.46 olmasi gerekmiyor mu cevabın şıklarda da yok

14 Şub 2016 08:52 tarihinde "Hasan GÜNDÜZ" <hasangu...@gmail.com> yazdı:
Gerçekten çok güzel olmuş

[...]

Duygu Telli

to tm...@googlegroups.com

Afedersiniz 5.4^-

Gazi Bedir

to TMOZ
11 Şubat 2016 Perşembe 17:00:31 UTC+2 tarihinde apote...@gmail.com yazdı:
Merhaba rica etsem problemler kitabının pdf hali var mı derslerde kullanmak ve sınavda soru sormak amacıyla.Teşekkürler

ilkay dalkıç

to TMOZ
Oncelikle super bi yayinsiniz tebrik ederim.Hocam rica etsem pdf olarak atabilir misiniz?

ilkay dalkıç

to TMOZ

Hasan Aydemir

to TMOZ
Hocam pdf sini bana da verir misiniz? hsnay...@yahoo.com

Hasan Aydemir

to TMOZ
Hocam size ulaştıysa bana da verir misinz pdf? hsnay...@yahoo.com

Halil Gürel

to TMOZ
Hocamkitabı inceledim elinize sağlık mümkün ise bende pdf sini alabilirmiyim
halilgu...@gmail.com

muammer demir

to TMOZ
Ellerinize sağlık hocam. Hayırlı olsun. Kitabın Pdf ini alabilirmiyim
Teşekkür ederim.

tamer(öğretmen)

to TMOZ
Hayırlı olsun.Her zaman en beğendiğim ve önerdiğim yayın olmuştur apotemi.Bende problemler kitabınızın PDF sini rica edebilirmiyim mümkünse eğer.

11 Şubat 2016 Perşembe 17:00:31 UTC+2 tarihinde apote...@gmail.com yazdı:
Değerli Tmoz ailesi,

tamer(öğretmen)

ismail sulan

to TMOZ
Hocam ben de rica ediyorum.
ismal...@gmail.com

integral

to TMOZ

11 Şubat 2016 Perşembe 17:00:31 UTC+2 tarihinde apote...@gmail.com yazdı:
Değerli Tmoz ailesi,

Ademat

to TMOZ

Rica etsem Apotemi deki bu soruyu çözer misiniz? Merak ediyorum çözümünü.

28 Eyl 2016 14:30 tarihinde "integral" <enve...@hotmail.com> yazdı:
--
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/86017512-ebba-411b-88d2-4488e55779b2%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Screenshot_2016-09-28-14-34-31.jpg

integral

to TMOZ
hocam bende rica ediyorum enve...@hotmail.com

11 Şubat 2016 Perşembe 17:00:31 UTC+2 tarihinde apote...@gmail.com yazdı:
Değerli Tmoz ailesi,

selo

to TMOZ
27 saydım ben

Adil Hoca

to TMOZ
Bende rica edebilirmiyim hocam pdf sini.
Madem...@gmail.com

Ademat

to TMOZ

Çözüm alabilir miyim hocam?

28 Eyl 2016 14:59 tarihinde "selo" <selo...@gmail.com> yazdı:
27 saydım ben

--
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/4a36118d-0f62-41ee-a20f-7144a328bb9a%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

selo

to TMOZ
28 Eylül 2016 Çarşamba 15:34:53 UTC+3 tarihinde A. Aty yazdı:
> [...]
>
> ---
>
> Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.

Screenshot_20160928-160925.png

Kadir Ateş

to TMOZ
Apotemi pdf olarak atabilme şansınız varsa bende alabilirmiyim kadir...@gmail.com. ..

Osman Yılmaz

to TMOZ
hocam kitabın pdf sine benimde ihtiyacım var gönderebilirmisiniz.
osmanyi...@gmail.com

erzrm2016

to TMOZ
bende pdf sini isterim .kitap çok güzel sorular mükemmel.

ismail sulan

to TMOZ
Ben de rica ediyorum.  ismai...@gmail.com

Gazi Bedir

to tm...@googlegroups.com

Hocam PDF varsa problemler konusu anlatıyorum faydalanmak istiyorum bana da  yollar mısınız

28 Eyl 2016 18:46 tarihinde "Osman Yılmaz" <osmanyi...@gmail.com> yazdı:
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/17d29380-5e39-4acc-8d37-24cb0851cacc%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Gökhan ylmz

to tm...@googlegroups.com

Pdf bana da yollar mısınız?

28 Eyl 2016 22:11 tarihinde "Gazi Bedir" <gazib...@gmail.com> yazdı:
[...]

fturkmen

to TMOZ
Değerli arkadaşlar, öğretmen olduğunuza göre okuma yazmanızın olduğu kanaatindeyim.
Ben çat pat Türkçem ile yayıncının "adres yazarsanız pdf gönderilecektir" yazdığını bir kaç kez okudugum halde göremedim. Bir yeri kaçırıyorum galiba.

erdal karaçay

to tm...@googlegroups.com
mümkünse bende alabilirmiyim şimdiden teşekkürler hocam pdf için

ŞENCAN Yaşar

to tm...@googlegroups.com

Çeneni yorma Fatih hocam. Enerjini idareli kullan..

Habibe ÖZKAN

BSLNMT

to tmoz
bende alabilirmiyim? pdf sini

Ahmet bey

to tm...@googlegroups.com

Buraya pdf atarsaniz daha iyi olur hocam. Ayri ayri gonderip yorulmazsiniz..

fturkmen

to TMOZ
Çözüm yolu bile sunulmuş.
Dayanamıyorum Yaşar hocam:)

Ayhan Yanağlıbaş

to tm...@googlegroups.com

Fatih hocam sorular cozermisin
problem ekle demiştin ya 8 test daha oldu
ihale sana kaldı yani😃

tesla.sinan

to TMOZ
Hocam bana da pdf yi atabilir misiniz?

canerseckin

to TMOZ
elinize sağlık hocam . çok güzel olmuş. bende pdf i rica edebilirmiyim? caner...@gmail.com

matgeo

to TMOZ
Hocam emeğinize sağlık.Banada pdf gönderirseniz sevinirim.

Şahin Gökgöz

Faruk Hoca

[...]

Hocam Limit Modülündeki bu sorunun çözümünü alabilirmiyim