z kitap pdf dönüşümü

kamilk...@gmail.com

Sayın hocalarım,
z kitapların pdf e dönüştürülmesi mümkün müdür? uğraşan deneyen oldu mu ?
Teşekkür ederim.

Mehmet Demir

Bende araştirdim şu ana kadar öyle bir program yok ya da ben göremedim tek yolu var Sayfa sayfa ekran görüntüsünü kaydedip daha sonra bir araya getirerek pdf yapmak veya worde çekmek ama bu da 200 -300 sayfalık bir kitap için çok uzun süre demek

OMER DİLER

bende tersini sorsam
z-kitab a nasıl dünüştürebiliriz

Ayhan Yanağlıbaş

Abi yayıncılar 1000 1500 civarı bir rakama kitaplarını programcilara  z kitaba donusturuyorlar diye biliyorum

feyzeddin

Şöyle bir yol var ama ben deneyince 60-70 sayfayı çekebildim.Bilgisayar ağır kaldığından olabilir.Bi deneyin isterseniz....

Sercan KOÇAK

Türkiye'deki z kitapların neredeyse tamamını yapan firma sahibini tanıyorum. Fernus Bilişim Teknolojileri. Arayıp selamımı söylerseniz kitabınızı z kitaba cevirirler, yardımcı olurlar..
Message has been deleted

OMER DİLER

Tesekkurler ayhan hocam
Ben konu konu hazirladigim dokumanlari
Sinifta cozmek maksatli parca parca z-kitap yapmak istedim.
O yuzden bir programi varsa ogrenelim dedim...