Tek çift sayılar

taner kalyoncu

to TMOZ - Öğretmen & Öğrenci

Verilenlere göre a şıkkı da sağlamıyor mu cevabı b vermiş . Teşekkürler

20150830_164410.jpg

Arda Er

A,D,E olabilir hocam ama kesin değil. Dolayısıyla elemek gerekir bu şıkkı.
A,D,E     B,D,E    veya C,D,E olabilir.

30 Ağustos 2015 16:45 tarihinde taner kalyoncu <tanerk...@gmail.com> yazdı:

Verilenlere göre a şıkkı da sağlamıyor mu cevabı b vermiş . Teşekkürler

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAGB6675OaS4oWP7RmGTSQm8%2BidkLOcC2q2QNt6Lt%3DGAVUBKNWg%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Capitan

Daima doğrudur dediği için a,b,c den yani 3 tekten kesin birine binmesi lazım

Muhammet YAVUZ

Son ikiye mutlaka binmeli.
Hem A hem B sağlıyor.

faust

Yani bu şıkkın doğru olabilmesi için olabilecek 3 farklı durumu da vermesi gerekiyor . Sadece birini vermesi daima dediği için bu şıkkı yanlış kılıyor .ilginç

Muhammet YAVUZ

Yeni anladım söylenenleri :) daima kelimesi yersiz olmuş. Yerine Kesin doğrudur kullanılmalıymış.

Muharrem Şahin

"Daima doğrudur." ifadesi
"Her durumda doğrudur.";
"Önermenin yanlış olduğu bir durum yoktur." anlamında kullanılıyor.
Şöyle de denilebilir:
"Aşağıdaki önermelerin hangisi yanlış olamaz?"

30 Ağustos 2015 18:49 tarihinde Muhammet YAVUZ <hasan...@gmail.com> yazdı:

[...]

.

Muharrem Şahin

Sorunun
mantık konusunu öğrenmiş bir öğrencinin
doğru anlayacağı biçimdeki ifadesi şu olmalıdır:

"Verilen önermeler (ya da; verilen bilgiler.)
aşağıdaki önermelerden hangisini gerektirir?"

Mantık konusunu gerektiği gibi işlediğimizde
farklı anlama sorunu çözülecektir.

31 Ağustos 2015 11:25 tarihinde Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com> yazdı:

--
.