גרסת תפילון 3.1.5 לאנדרואיד (לתקופת הקורונה)

אורי הולנדר

to תפילון
שלום,
הוצאתי כעת גרסת תפילון חדשה לאנדרואיד עם השינויים הבאים:

* תוספת תפילה לתקופת הקורונה (כולל תפילת יום כיפור קטן) * ויתן לך בנוסחים האשכנזיים במוצאי שבת * מגילת אסתר בשחרית של פורים * תיקון קריאת התורה ומוסף לסוכות בחו"ל * הוספת הפיוט "יום ליבשה" בסדר ברית מילה * תיקון שיר של יום לצום גדליה ועשרה בטבת בנוסח עדות המזרח * תיקוני ניקוד ונוסח

מסיבות טכניות לא הצלחתי כעת להוציא גרסאות לטלפונים הישנים ולאייפון. אני מקווה שאצליח בקרוב.
אני מקווה מאד שהגרסה תצליח לעלות הלילה שכן חנות האפליקציות של גוגל חווה כעת קשיים והם אומרים שיכול לקחת זמן עד שהאפליקציה תעלה.
מאחר והעליתי את הגרסה תחת קצת לחץ ייתן מאד שתהיינה טעויות. אשמח לקבל הערות.

בברכת "והסירותי מחלה מקרבך",
אורי

אורי הולנדר

to תפילון
שבוע טוב,
אני שמח לעדכן שבמהלך השבת גוגל אישרו את הגרסה והיא עלתה.
בנוסף, כבכל שנה אני מזכיר להחליף לשעון קיץ במסך ההגדרות.
שבוע טוב,
אורי

בתאריך יום ג׳, 24 במרץ 2020, 22:12, מאת אורי הולנדר ‏<ori.ho...@gmail.com>:
--
--
קיבלת הודעה זו כיוון שנרשמת ל קבוצת "תפילון" בקבוצות Google.