buty NTN

Krzysztof Polak

to telemark.pl
Uwala Zakopane. Pilnie kupię buty NTN rozmiar 26. Jestem jeszcze do 8.02 w Zakopanem. Chętnie też wypożyczę na kilka dni jeśli ktoś nie chce sprzedawać.
Niestety kupiłem za małe… okazało się to dopiero przy podchodzeniu i zjeżdżaniu.

pozdrawiam telemarkowców
Krzysiek

Paweł Rumian

to telemark.pl
A jakie masz teraz?
Zależnie od producenta skorupa 26 może być taka sama jak w rozmiarze teoretycznie mniejszym.

Jeśli wiesz ze z obecnymi nic nie zdziałasz to możesz odezwac się do Sławka Lassaka (wypożyczenie) i Mariana Słodyczki (zakup)
Obaj pracują w szkole narciarskiej w Zębie i powinni być w stanie pomóc.

Pozdrowienia,
Paweł

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „telemark.pl”.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na telemarkpl+...@googlegroups.com.
Aby wyświetlić tę dyskusję w internecie, odwiedź stronę https://groups.google.com/d/msgid/telemarkpl/78BEFF89-AEE5-4B4B-B1AE-09B8CA78285F%40swps.edu.pl.

Krzysztof Polak

to telemark.pl
Dzięki, masz może do nich jakiś kontakt bezpośredni? Sławek dawał mi lekcje kilka lat temu ale gdzieś mi zginął tel. do niego.
Mam teraz Scarpę 291mm włożyłem w to botka 26, ale nadal jest bardzo kiepsko.

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „telemark.pl” w Grupach dyskusyjnych Google.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na telemarkpl+...@googlegroups.com.

asdwa

to telem...@googlegroups.com
noo 291mm to jest chyba 25-25,5 mondo

AS

Paweł Rumian

to telemark.pl
No właśnie ciężko powiedzieć.

U Scarpy 26.5 i 27 to jest ta sama skorupa i ma 307mm.
26 ma taką samą skorupę jak 25.5
Wiec jak teraz masz 25.5 i jest ciasno to przeskok na 26 niewiele zmieni, chyba że brakuje malutko, to formowanie butka. Jak masz 25 to faktycznie warto iść w 26.

Przeskok na 26.5 to zmiana rozmiaru wiązań z S na L.

Namiary na obu kolegów znajdziesz via SN Ząb, mogę też podesłać na priv.