Podklejenie ślizgu

Grzesiek Rogowski

to TelemarkPl Forum
Cześć,

jakiego kleju użyć do podklejenia rogu ślizgu? Gdzieś na necie znalazłem informację, że niektórzy używają Poxilinę (klej epoksydowy dwuskładnikowy) i trzyma...

obraz.png

Pozdrawiam,
Gr.

Piotr Kieracinski

to telem...@googlegroups.com
czw., 31 mar 2022 o 08:07 Grzesiek Rogowski <rogowski...@gmail.com> napisał(a):
Cześć,

jakiego kleju użyć do podklejenia rogu ślizgu?

O ile wiem, w takiej sytuacji najlepiej skrócić nartę do momentu, w którym ślizg wciąż dobrze przylega. Potem z odciętego kawałka zdjąć zakończenie ślizgu i zamontować na aktualnym końcu narty. W razie potrzeby podobnie postąpić z drugą nartą.
Piku
obraz.png

Pozdrawiam,
Gr.

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „telemark.pl” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na telemarkpl+...@googlegroups.com.

Grzesiek Rogowski

to TelemarkPl Forum
:) Nie no, bez jaj - mam trochę odklejony ślizg z tyłu, nie czuję tego wogóle przy zjeździe i  nie chcę rozpruwać narty i do tego w krótkim slalom carverze skracać długości bo to na pewno nie wyszłoby na dobre parametrom jazdy.

Pomysł na rodzaj kleju potrzebuję :)

Mariusz Lasek

to telemark.pl
Sam kilkukrotnie (przy klejeniu rozwarstwionych ślizgów biegówek i śladówek) stosowałem 2 składnikowy Poxipol.  Dość dużą ilość kleju między warstwy, a potem końcówkę narty miedzy dwie deseczki i zacisk stolarski. Dociśnięcie wyciskało nadmiar kleju na zewnątrz, ale nie było problemu z usunięciem tego nadmiaru później po zaschnięciu.
M.