Mocowanie nart do serwisu

Jerzy Kołek

to telem...@googlegroups.com
Cześć,

jakie rozwiązanie sprawdza się dobrze do mocowania nart z wiązaniami  telemarkowymi w domowym stanowisku do serwisowania nart?
Do nart alpejskich są imadła chwytające nartę za wiązanie, lub różnego rodzaju naciągi którymi obwiązuje się wiązanie i jakoś zaczepia do stołu.
Żadana z tych rzeczy nie przekonuje mnie w pełni do np. Lynxów, więc chętnie dowiedziałbym się co ludzie stosują i jak im się sprawdza.

Jurek

asdwa

to telem...@googlegroups.com
Hej, ja mam serwisówkę KUNZMANN, dobra jest, są tam patenty czyli stopa imitująca podeszwy butów alpejskich i skiturowych i dodatkowy "języczek" do którego dosztukowałem gumy solidne (od ekpanderów) i jestem w stanie zaształować to w środkowej kotwie zestawu, może foty coś wyjaśnią.

as

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „telemark.pl” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na telemarkpl+...@googlegroups.com.

2mp.jpg
b2mp.jpg
c2MP.jpg
d2MP.jpg

asdwa

to telem...@googlegroups.com
W przyadku Lynxa i mejdio pokusił bym się o nawiercenie stosownych dziurek w stopie a piętkę przyłapałbym na jakiś patent do podpiętka (druta)
as

Jerzy Kołek

to telem...@googlegroups.com
Gumy z ekspandera, z haczykami. Musze przemysleć, brzmi dobrze :).

Jurek

asdwa

to telem...@googlegroups.com
No, jak mówię dowiercił bym otworki z przodu do wiązań techowych, tył łapnąć "na sznurek" do podpiętka i będzie, foty, kaczory jak widać, działa, może nie idealnie ale...
as

e2MP.jpg
f2MP.jpg

Paweł Rumian

to telemark.pl
Środkowe imadełko za korpus misia rysia.

P.

--
IMG_20220116_194210.jpg
IMG_20220116_194307.jpg

Jerzy Kołek

to telem...@googlegroups.com
Dzięki! Chwilę Wam zeszło, ale odpowiedzi tym cenniejsze :).

Jurek