ALASKA BC sprzedam nr 42.

Andrzej Stanek

to telem...@googlegroups.com
Znane piękności od Alpiny, stan bdb, 4 wycieczki w terenie, przewygodne, sztywne, na mój gust mogą poprowadzić nawet Annumy. Cena klubowa ale bez przesady, to kosztowne butki :)
20220111_100433.jpg
20220111_100448.jpg

asdwa

to telem...@googlegroups.com
uzupełnienie , długość wkładki 28 cm.

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „telemark.pl” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na telemarkpl+...@googlegroups.com.

Paweł Rumian

to telemark.pl
Piękne, żeby to tylko był kaczor...

P.

"Antoni Grzymała (antoszka)"

to telem...@googlegroups.com
To za ile ta cena klubowa, bo bym wziął dla gówniaka-podrostka :)

[a]

Tomasz Baczyński

to telem...@googlegroups.com
Tylko pytanie: z tego co czytałem, te Alaski są raczej na wąską, czy też średnio tęgą stopę?
TB

asdwa

to telem...@googlegroups.com
Ostatnia tak skóra z magazynu, Garmoncik na wzór słynnego ASOLO kiedyś. Wreszcie porządny rozmiar dla wszystkich z numerem 42-42,5 czyli nominalne 43.
Miały być na wydarzenia retro itp
ale 8 lat nie mogę się wybrać na wielkanocne jajo to co będę trzymał. Cena tylko dla członków 99 zet.
Stan ..kupione jako nieużywane, z magazynu. Przeszły ze mną wiele, metrów, jakieś 10 tys. :D
z Tobołowa na rozdziele i z powrotem.
Stan wibramu mówi wszystko.

AS

20220130_193205.jpg
20220130_193429.jpg
20220202_113325.jpg

Paweł Rumian

to telemark.pl
Biorę

[...]

asdwa

to telem...@googlegroups.com
musisz zmierzyć, bo chiba masz ciut dłuższą stopę

Paweł Rumian

to telemark.pl
Racja. To może umówmy się że rezerwuję i niezwłocznie skontaktuje się celem przymiarki.

asdwa

to Paweł Rumian, telem...@googlegroups.com

asdwa

to telem...@googlegroups.com
W taki czas lepsze Gorce i inne Beskidy,
dwie ofiary jednego dnia, jedna  przy wyciągu uhrocie gąsienicowa, tyle się tam jeździ. Dziś po południu pojechało solidnie podobno z pośredniego , niby na podwórzu za stodołą..
AS

asdwa

to telem...@googlegroups.com
Jbc aktualne
[...]

Paweł Rumian

to telemark.pl
Potwierdzam, fantastyczne buty, na mnie ciut za małe. Jak ktoś ma stopę w okolicy 265mm to będą idealne.

P.

asdwa

to telem...@googlegroups.com
Hej, może ktoś pamięta/wie jak to było z łapaniem kaczorów plastikowych w pełnej grubości 18 mm przez te szczęki, podobnie jak w Voile czy jakieś "na ciasno" może?  W voile na pierwszym ząbku jest odrobinka luzu jescze np. pod anty-ice

AS

asdwa

jacekbodurka

to telem...@googlegroups.com
Cześć! To brzmi intersująco ja mam stopę 266mm. Czy dałoby się zapiąć je w Kandahary?

Pozdrawiam
Jacek Bodurka

asdwa

to telem...@googlegroups.com
Jak najbardziej, zależy którą wersję masz ale chyba wszystkie mają regulowaną szerokość szczek więć wystarczy dopasować

asdwa

to telem...@googlegroups.com
Nieaktualne