22D_LYNX sprzedam

asdwa

to telem...@googlegroups.com
Tele ho,
kupione w sklepie, jeszcze na gwarancji , chyba do lutego,
10 razy na stoku, z czego 6 razy to karnet 2 godz. :D
oczywiście oferuję komplet nieużywanych płytek  z nowego rozdania. Pudełko, instrukcja itp.
z czasem dorzucam drugi komplet nowych płytek.
Cena do dogadania.

AS

asdwa

to telem...@googlegroups.com
No mogę ewentualnie dorzucić narty widoczne, salomon pocket rocket (GUN) twintip słynny :)
--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „telemark.pl” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na telemarkpl+...@googlegroups.com.

LYNX.jpg

Wojciech Szczepańczyk

to telem...@googlegroups.com
Gdyby jeszcze mieć takie buty z dziurkami...

asdwa

to telem...@googlegroups.com
..buty mam i to wersję z tylną skówką, rarytas :D. Nie chcę się pozbywać bo będę w tym sytemie dalej,
AS

"Antoni Grzymała (antoszka)"

to telem...@googlegroups.com
A Lynxy Ci się nie przyjęły?

asdwa

to telem...@googlegroups.com
Przyjęły się świetnie (jaość jazdy) nieszczesne płytki chyba nie będą problemem wielkim
bo dostałem nową wersję i jak mówię dorzucam drugi komplet. Robię przerwę na twardy sprzęt z powodów zdrowotnych.
--
[...]

Message has been deleted

tomek bryniarski

to telemark.pl
środa, 15 grudnia 2021 o 10:28:01 UTC+1 as...@o2.pl napisał(a):
Przyjęły się świetnie
) kłamczuszek? ...:)
wczoraj słucham jak nasza sunia szczeka, i tak jakoś nie dowierzam co szczeka
MEDJO, MEDJO, MEDJO
a ja do niej - Co?
a ta dalej
Jędrek, Jędrek, Jędrek
więc pytam -trzy.zero?
a mała odpowiada
TAK, TAK, TAK

:)
mądra jest, od razu Cię namierzyła

asdwa

to telem...@googlegroups.com
:D :D czyli sam nie wierzysz ze są świetne.
Dopuki nie widzę nowych butów ok 3 kg, wiązania pinowe mnie nie interesują żadne 3 zero dupero.
Bawię się dobrze na tym co mam i ostatnio siedząc w yurcie patrzyłem na kolesi skiturowców, olśnienie
biere se na dłuższe wyjazdy moje TXpro z tylnym okuciem, podkładki i idę do wypożyczalni  i jak jest warun objeżdżam różniste narty na pinowych wiązaniach :)
Trafiłem TX2 czerwone, stan nieużyte ! kłerwa 99 złociszy, szok, 3,15 kg
wygrzałem , malina, przepaść w komforcie w porównaniu z NTN.

w łykend ponoć sypie

Dnia 16 grudnia 2021 08:46 tomek bryniarski <plak...@gmail.com> napisał(a):

środa, 15 grudnia 2021 o 10:28:01 UTC+1 as...@o2.pl napisał(a):
Przyjęły się świetnie...

:) kłamczuszek? ...:)
wczoraj słucham jak nasza sunia szczeka, i tak jakoś nie dowierzam co szczeka
LYNX, LYNX, LYNX
a ja do niej - Co?
a ta dalej
Jędrek, Jędrek, Jędrek
więc pytam -trzy.zero?
a mała odpowiada
TAK, TAK, TAK

:)
[...]

asdwa

to telem...@googlegroups.com
Uuu, zapomniałem, chiba na priw chciałeś ale bąk na sali się rozszedł.
Potrzebny koment sanitarny zatem.
Sunia twoja na pewno kochana ale durniejsza niż but lewy, każdy wieloklamrowy.
Nie wierzył bym jej w żadnym temacie. Jak psu.

As

"Antoni Grzymała (antoszka)"

to telem...@googlegroups.com
Ja tam swojemu psu wierzę bardziej niż komukolwiek!

On 9 Feb 2022, at 10:06, asdwa <as...@o2.pl> wrote:

[...]

asdwa

to telem...@googlegroups.com
Twojemu też bym wierzył :D