Gorce przed Świętami

Grzesiek Rogowski

to TelemarkPl Forum
Cześć,

na Polskiej Stronie Telemarkowej wrzuciłem krótki film z Gorców - z Hal Podgorcowych. Warunki super, sporo przemrożonego puchu, doskonała pogoda. W lesie jeszcze ciut mało, trzeba uważać, ale coś już leży.

Niestety wiemy, że ostatnie ocieplenia mocno zepsuły pokrywę - zrobiła się skorupa i szreń, ale podkład jest i każdy następny opad to gwarancja dobrych warunków.

Pozdrawiam,
Gr.

Cezary L

to telemark.pl
Cześć,
jestem pierwszy raz na forum, witam wszystkich. Zacząłem interesować się narciarstwem, podoba mi się telemark. Mam buty garmont evo nn75 ( takie z trzema klamrami).
Chciałbym dokupić  jakieś używane narty z wiązaniami (tak bardziej do zjazdów). Doradźcie, proszę, co by to mogło być i ewentualnie gdzie można kupić. Chętnie wezmę też
lekcje podstaw telemarku.
Pozdrawiam,
Czarek

asdwa

to telem...@googlegroups.com
Patrz na sprzęt używany, olx,
czasami są dobre trafienia w Krakowie  https://info-narty.pl/129-narciarstwo

Andrzej
--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „telemark.pl” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na telemarkpl+...@googlegroups.com.