K2 WAYBACK 88 2019/20 sprzedam

asdwa

to telem...@googlegroups.com
Nowiutkie, nie użyte , nie montowane
ale... precyzyjnie, z szablonu nawiercone pod wiązanie 22 designs , każde.
Nartki bardzo chwalone znane od 11 sezonów a ta wersja uchodzi za najlepszą,
super sprawa - wreszcie w strefie montażu arkusz titanalu (w którym, jak już było nie raz mówione, nie ma ani gramusia legendarnego tytanu :D)
Waga miażdży  2480g, długość 174cm. Moja cena 990 zet.

Andrzej

"Antoni Grzymała (antoszka)"

to telem...@googlegroups.com
Bierę.

[a]

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „telemark.pl” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na telemarkpl+...@googlegroups.com.

asdwa

to telem...@googlegroups.com
ok, chyba masz mój tel
ale podaję 511351270, ustawimy się

"Antoni Grzymała (antoszka)"

to telem...@googlegroups.com
Dzięki — odezwę się po weekendzie, bo chwilowo z dziećmi/bez auta :)

Paweł Rumian

to telemark.pl
Czyli będą Ripsticki... Wiedziałem...

P.

asdwa

to telem...@googlegroups.com
:D
muszę to przemyśleć zanim wydam kolejny tysiąc z literką E
--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „telemark.pl”.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na telemarkpl+...@googlegroups.com.

Antoni Grzymała

to telem...@googlegroups.com
Tako rzecze asdwa (2021-01-29, 18:53):

> [...]
> było nie raz mówione, nie ma ani gramusia legendarnego tytanu :D)
> Waga miażdży 2480g, długość 174cm. Moja cena 990 zet.

Dobra, a możecie polecić miejsce, gdzie mi Lynxy do tych ponawiercanych nartek
ktoś porządnie zamontuje? Czy jak są nawiercone, to mogę sobie to z palcem w
nosie zrobić samemu w domu już? Jestem kompletnie zielony w kwestii montażu
wiązań.

[a]

asdwa

to Antoni Grzymała, telem...@googlegroups.com
Antek z palcami obu rąk.
Masz na tacy. W niedzielę zamontowałem moje lynxy w 1,5 godz do kolejnych piwniczanek tym razem z z grubą blachą. Postanowiłem dokończyć rozwalanie płytek w tych wiązaniach, wczoraj się nie udało jeszcze :D. To będzie 8 dzień ich pracy, śledzę temat.
Co do montażu jeśli możesz to zastosuj właściwy klej naciarski czyli poliakryl (czyli nic innego jak locktite) pod nazwą snoli , wintersteiger itp. Biały ale nie ma nic wspólnego z wikolem, Wiem Polak potrafi ale to są kleje twarde stolarskie, octany. Te waybacki mają dość delikatny rdzeń, po wikolu próba demontażu może skończyć się dewastacją otworu/ gwintu, po prostu wykręcisz wkręt ze strupem kleju na gwincie.
W przypadku ulubionych żywic dwuskładnikowych grozi to samo (  no chyba że się wie jak zdemontować prawidłowo ;)
Może po prostu idź do dowolnego serwisu i poproś tylko o przykręcenie za pół ceny albo kapkę samego kleju.
Andrzej