Jamne i okolice

Slawomir Gonet

to telem...@googlegroups.com
Cześć,

Macie jakieś sugestie trasowe na krótką wycieczkę w okolicy Jamnego?
Wstępnie myślałem żeby wyjść ze wsi żółtym szlakiem na północ, potem zielonym do Gorca i z powrotem zielonym na południe ze zjazdem do wsi w okolicy Jaworzynki Gorcowskiej.

Z góry dzięki za sugestie. :)
Sławek

sg

Grzesiek Rogowski

to TelemarkPl Forum
Sławek,
Moje sugestie na Jamne i Gorc; czerwone P to miejsce gdzie zostawiasz auto, niebieski to fajne miejsca do zjazdu, zielone to niektóre dojścia . Jednym słowem wysoko położony, łatwo dostępny kocioł z dużą ilością miejsc do zjazdu.

obraz.png

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „telemark.pl”.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na telemarkpl+...@googlegroups.com.
Aby wyświetlić tę dyskusję w internecie, odwiedź stronę https://groups.google.com/d/msgid/telemarkpl/223CA8EC-3340-4A5F-B315-5865E5848875%40otwiera.cz.

asdwa

to telem...@googlegroups.com
Tak, miejsce specyficzne, wszystko na tacy Boss,
Zabierzcie mi z 20 lat i dajcie tak z 50 dni urlopu, poruszę tą ziemie :)
--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „telemark.pl” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na telemarkpl+...@googlegroups.com.

Grzesiek Rogowski

to TelemarkPl Forum
Eee tam, jest łatwiejszy przepis. Ujmujemy 0 lat, jeden dzień urlopu i masz jazdy po pachy :)

obraz.png

Slawomir Gonet

to telem...@googlegroups.com
> [...]
> Moje sugestie na Jamne i Gorc; czerwone P to miejsce gdzie zostawiasz auto, niebieski to fajne miejsca do zjazdu, zielone to niektóre dojścia . Jednym słowem wysoko położony, łatwo dostępny kocioł z dużą ilością miejsc do zjazdu.

Wielkie dzięki za sugestie - z pewnością skorzystam następnym razem. Wczoraj właśnie wróciliśmy z Jamnego i było cudownie!

sg