Rezultoj de la 2-a voĉdonado

Vit Guiglielmo Mišurec

to tejo-k...@googlegroups.com
Saluton, karaj komitatanoj,

nome de la Voĉdona komisiono mi prezentas al vi la rezultojn de ĉiuj voĉdonoj.

1, Elekto de Prezidanto de TEJO por la sekva oficperiodo
Por la posteno de Prezidanto por TEJO por la oficperiodo 2020-2021 estis elektita Charlotte Scherping-Larsson.
Rezultoj: 38 voĉdonintoj, 0 blankaj, 30 voĉoj favore al Charlotte kontraŭ Carlos, 8 voĉoj favore al Carlos kontraŭ Charlotte.

2, Elekto de Kasisto de TEJO por la sekva oficperiodo
Por la posteno de Kasisto por TEJO por la oficperiodo 2020-2021 estis elektita Bui Hai Mung (Feliĉa) per ĉiuj voĉoj.
Rezultoj: 37 voĉdonintoj, 0 blankaj, 37 favore al Feliĉa.

3, Elektro pri la grandeco de la estraro en oficperiodo 2020-2021
En la oficperiodo 2020-2021 estos en la estraro 9 estraranoj
Rezultoj: 43 voĉdonintoj, 1 blanka, detalajn rezultojn de ĉi tiu elekto vidu sube.

4, Elekto de Manuela Ronco por la posteno de konfidencpersono.
La propono estis akceptita, Manuela Ronco estis elektita kiel konfidencpersono.
Rezultoj: 43 voĉdonintoj, el tio 35 jesis, 0 neis, 8 sindetenis.

Dankon por la partopreno en la voĉdonado, gratulon al la elektitoj! Venonta voĉdonado ekos ene de malpli ol unu horo.

Nome de Voĉdona komisiono
Vít Guiglielmo Mišurec

Detalaj rezultoj de elekto pri la grandeco de la estraro en oficperiodo 2020-2021.

ParoGajnantoDiferenco
5 estraranoj (6) kontraŭ 7 estraranoj (32)7 estraranoj26
5 estraranoj (6) kontraŭ 8 estraranoj (32)8 estraranoj26
5 estraranoj (7) kontraŭ 9 estraranoj (31)9 estraranoj24
6 estraranoj (7) kontraŭ 7 estraranoj (31)7 estraranoj24
5 estraranoj (4) kontraŭ 6 estraranoj (26)6 estraranoj22
8 estraranoj (10) kontraŭ 9 estraranoj (30)9 estraranoj20
6 estraranoj (11) kontraŭ 9 estraranoj (30)9 estraranoj19
6 estraranoj (10) kontraŭ 8 estraranoj (28)8 estraranoj18
7 estraranoj (11) kontraŭ 8 estraranoj (26)8 estraranoj15
7 estraranoj (13) kontraŭ 9 estraranoj (28)9 estraranoj15

Marc Konijnenberg

to tejo-k...@googlegroups.com
Gratulon al Charlotte, Feliĉa kaj Manuela!
Dankon al Karlos' por lia kandidatiĝo kaj emo plu labori en la estraro.

Samideane,

Op wo 15 jul. 2020 om 15:23 schreef Vit Guiglielmo Mišurec <ses.espe...@gmail.com>:
--

--
_

Tutmonda Esperantista Junulara Organizo (TEJO)
Nieuwe Binnenweg 176, 3015 BJ Roterdamo, Nederlando

Rogier Huurman

to TEJO-Komitato
Ankaŭ mi gratulas al la elektintoj, kaj mi esperas revidi ankaŭ Carlos en la estraro poste. Tiu ĉi certe estos bela jaro por TEJO.

Roĉjo

Nicolas Kasolene

to tejo-k...@googlegroups.com
Gratulojn al la gajnantoj, kaj bonan laboron al ili !

Samideane,
Nickson

NIYUKURI Gilbert

to tejo-k...@googlegroups.com
Gratulon al gajnintoj, mi deziras al ili bonan ŝancon.
Elkore Gilbert

espe ranto

to tejo-k...@googlegroups.com
Saluton.