Demisio de estraro

AR

to TEJO Komitato
Saluton, karaj membroj de la komitato de TEJO

Dum la komitatkunsido kiu okazas nun, kaj post longa pripensado pri mia ĝenerala agado en la estraro, mi alvenis, en konsento kun la diskutoj de la kunsido, al la jena konkludo:
Mi supozas ke mi estos pli utila kiel komisiito pri kongresoj ol kiel estrarano pri kongresoj.
Per tiu ĉi mesaĝo mi do sendas mian demision, kiu ekvalidos je la fino de la okazanta komitatkunsido.

Plej amike
Alekĉjo

Rogier Huurman

to TEJO-Komitato
Saluton Alekĉjo,

Mi pensas ke vi estas la entuziasma forto, kiun bezonos novstila kongresa komisiono, sen la pezo de ceteraj estraraj taskoj. Multaj belaj IJK-oj estas antaŭ ni!

Roĉjo

Op za 26 feb. 2022 om 17:06 schreef AR <alek...@gmail.com>: