Alelekto de estrarano

Konstanze Schönfeld

to TEJO-Komitato
Ĵus aperis voĉdonilo!

Limdato: 30-a de novembro, 14:00 UTC.

Amike,
Tuŝka

Konstanze Schönfeld

to TEJO-Komitato, Albert Stalin Garrido, Koufionou Koffitche
Karaj,

27 Komitatanoj voĉdonis, nerajtintoj estis forigitaj, kaj jen la rezulto!

Albert estis alelektita al la Estraro por la mandato 2020-2021. Gratulojn al li kaj dankegon al ambaŭ kandidatoj pro emo labori kun ni!

Sukceson al ĉiuj,
Tuŝka

Nicolas Kasolene

to tejo-k...@googlegroups.com
Gratulon al Albert pro la Estraranigxo !
Sukceson al li kaj bonan kunlaboradon en la estraro !!!

Hans Becklin

to TEJO-Komitato
Mi gratulas Albert pro lia elektiĝo. Mi ne dubas, ke li portos ne nur energion kaj kompetenton sed ankaŭ unikan vidpunkton en la estraron. Vidi la sukceson de li kaj liaj samlandanoj estas ja esperige por la kreskado de nia movado ĉie--eĉ en lokoj, kie nun Esperanto estas apenaŭ konata. Ĝuste tiajn spertojn kaj lertojn ni bezonas en la fako de Landa Agado!

Plej amike,
Hanso

Rogier Huurman

to TEJO-Komitato
Mi gratulas kaj bonvenigas Albert, kaj antaŭĝojas vidi lian energion en la estrara laboro.

Miguel Bento

to tejo-k...@googlegroups.com
Gratulon kaj bonan laboradon, Albert!

Albert Stalin Garrido

to tejo-k...@googlegroups.com
Karaj kolegoj,

Mi elkore dankas vin pro viaj gratuloj kaj bondeziroj okaze de mia elektiĝo. Kiel ĉiam, mi deziras daŭre kunlabori kun la Komitato rilate al Landa kaj Faka Agado.

Al niaj Komitatanoj A: nepre anticipu miajn mesaĝojn al vi tra la monato (aŭ eble tra la tuta mandato).

Albert Stalin

photo
Albert Stalin T. Garrido
Founder & National Chairperson, Philippine Esperanto Youth

+639682279145 | alberts...@gmail.com

Quezon City, Metro Manila, Philippines
Social icon Social icon