ĐUKANOVIĆ: Palmer došao da ISPORUČI ZAHTEVE SRBIJI, ali je otišao nezadovoljan!

ANTIC.org-SNN

to Kosovoj...@yahoogroups.com, Posto...@yahoogroups.com, serbia...@yahoogroups.com, si...@googlegroups.com, sor...@yahoogroups.com, srbija_med...@yahoogroups.com, SrpskaInfor...@yahoogroups.com, SRPSKI...@yahoogroups.com, srpsk...@yahoogroups.com

informer.rs

ĐUKANOVIĆ: Palmer došao da ISPORUČI ZAHTEVE SRBIJI, ali je otišao nezadovoljan!

2-3 minutes

Narodni poslanik Vladimir Đukanović rekao je gostujući u emisiji Novo jutro na TV Pink da je zamenik pomoćnika državnog sekretara SAD Metju Palmer došao u Srbiju da isporuči zahteve, odnosno da Srbiji kaže šta bi treblo da uradi

- Međutim, otišao je vrlo nezadovoljan posebno posle susreta sa predsednikom Srbije Aleksandrom Vučićem, a dodatno nakon sastanka sa Anom Brnabić. Nije se nadao da će doživeti to što je doživeo. Rečeno mu je da ne može da koristi termin država Kosovo i da ne može da se ponaša tako kako se ponaša. Otišao je vrlo nezadovoljan jer je video da srpska strana ne namerava da dopusti ponižavanje Srbije – istakao je Đukanović.

Prema njegovim rečima, kada su Palmera pitali kako kazati Srbima na KiM “biće vam lepo u nezavisnoj državi”, on je onako laički odgovori da će “sve to biti ok”.

- Rečeno mu je da tako nešto ne dolazi u obzir. Mislim da je američka strana videla odlučnost Republike Srbije, a šta će se dalje dešavati i kakve će vrste pritisaka ići na nas videćemo – dodao je Đukanović kome se ni malo ne sviđa jučerašnji navodni rok koji je EU dala privremenim organima u Prištini za formiranje ZSO.

Ocenio je da je to jedna podmetačina i da se pritisak prebacuje na Srbiju.

- Ta četiri meseca jesu predviđena Briselskim sporazumom, ali 2013. godine kada je dogovoreno forimiranje ZSO. Rok od četiri meseca dat je da bi mi ispunili naš deo vezano za elektroprivredu, a da oni ZSO, usklade sa kosovskim ustavom – ukazao je Đukanović, podsetivši da je kosovski ustavni sud poništio 23 od 29 tačaka.

ZSO će se praktično pretvoriti u nevladinu organizaciju, smatra on.

- Suštinski se prebacije pritisak na nas. To je prevara i mi moramo da se suočimo da tim novim vidom pritiska koji će krenuti kroz ovakav spin. Mislim da je to odlučeno nakon sastanka sa Palmerom – napomenuo je Đukanović.