"Neće NATO da nam decu šalje u rat, sram ih bilo"

ANTIC.org-SNN

to neu...@yahoogroups.com, Posto...@yahoogroups.com, serbia...@yahoogroups.com, si...@googlegroups.com, sor...@yahoogroups.com, srbija_med...@yahoogroups.com, SrpskaInfor...@yahoogroups.com, SRPSKI...@yahoogroups.com, srpsk...@yahoogroups.com

mondo.rs

"Neće NATO da nam decu šalje u rat, sram ih bilo"

Autor: MONDO/Tanjug 20.09.2016. | 09:58

Nakon premijera i šefa diplomatije oglasio se predsednik Srbije Tomislav Nikolić poručivši da našu zemlju niko ne može da uvuče u nešto ako mi to ne želimo.

Nikolić je rekao za Kurir da bi predstavnik Srbije u NATO trebalo da pita na šta je konkretno general Pavel mislio.

"Ne razumem na koju državu je mislio kada je rekao da će u njoj da prevlada ruski uticaj i da će ona biti opasna koliko je opasan i terorizam. Ne znam kome se žuri da zvecka oružjem u vreme kada je čovečanstvo suočeno s mnogo većim izazovima", rekao je predsednik Nikolić.

Zna, kaže, da je to bio samit NATO i da se ljudi čije zemlje pripadaju Alijansi osećaju veoma moćno.
Srbija, istakao je, ne pripada nijednom vojnom savezu i mislim da smo zato i moćniji, jer ne zavisimo ni od koga i ne moramo nikog ni za šta da molimo.

"Nije Pavel ni prvi general koji će zveckati oružjem ni poslednji. Bitno je samo da mi očuvamo svoj koncept i da se ne mesamo ni u čiji sukob", naveo je predsednik za ovaj beogradski list.

Predsednik Nikolić je ukazao da niko ne može Srbiju da uvuče u nešto ako mi to ne želimo.

"I šta, taj general će da odluči šta će NATO da radi? Ili neka kaže u čije ime govori. Zar da i odmah skočimo da zbog njih prebrojavamo svoju decu koja bi išla u rat?!", zapitao je predsednik.

Predsednik Nikolić dalje pita kome je Srbija pretnja, kao i kako NATO nije sramota?

"Što prvo ne počiste svoje dvorište? Što nisu u Splitu rekli Hrvatima šta treba da rade? Što su se obrušili na druge koji nisu u NATO? Ko na Balkanu zvecka oružjem. Srbija? Ne! Neko drugo neprestano provodica", rekao je predsednik Nikolić.

Prethodno pretnje generala Pavela oštro je kritikovao premijer Aleksandar Vučić, koji je otvoreno rekao da ga je razočarala izjava generala Pavela.

Šef diplomatije Ivica Dačić je najavio da će Srbija zvanično reagovati kod NATO-a zbog ovakvih izjava njihovog generala jer, kako je rekao, niko ne sme da nam preti.

Kako su preneli hrvatski mediji, češcki general Pavel izjavio je na samitu NATO u Splitu da je "Balkan u opasnosti" pošto je situacija u tom delu Evrope "daleko od stabilne", a region "potencijalni izvor krvavih ratnih sukoba".

Uz to on je rekao da Balkanu preti islamski terorizam, ali ii ruski uticaj.