PUTIN: Loši odnosi sa SAD počeli Jugoslavijom

1 view

ANTIC.org-SNN

to Posto...@yahoogroups.com, serbia...@yahoogroups.com, si...@googlegroups.com, sor...@yahoogroups.com, srbija_med...@yahoogroups.com, SrpskaInfor...@yahoogroups.com, SRPSKI...@yahoogroups.com, srpsk...@yahoogroups.com

Loši odnosi sa SAD počeli Jugoslavijom

Objavljeno dana: October 16, 2016

Pogoršanje odnosa na relaciji Moskva-Vašington nije prouzrokovano konfliktom u Siriji, već je sve počelo još raspadom Jugoslavije, izjavio je ruski predsednik Vladimir Putin.

Pogoršanje odnosa na relaciji Moskva-Vašington nije prouzrokovano konfliktom u Siriji, već je sve počelo još raspadom Jugoslavije, izjavio je ruski predsednik Vladimir Putin.

Upitan da li su se odnosi između Rusije i SAD pogoršali zbog Sirije, Putin je na konferenciji za novinare završnog dana samita BRIKS-a u Indiji, odgovorio:

“Griješite, sjetite se šta se dogodilo u Jugoslaviji – odatle je sve počelo”.

“Ja tada nisam ni bio predsjednik. Međutim, jesam li ja okrenuo avion nad Atlantikom? To je bio Jevgenij Primakov”, rekao je ruski lider, a prenosi Sputnjik.

“Uzgred, Boris Jeljcin je bio poseban. Kada je zauzeo prilično čvrst stav o pitanju Jugoslavije, odmah su svi počeli da se prisjećaju kako je volio da popije. Tako je započeta diskreditacija. Eto, odatle je sve počelo”, istakao je Putin.

(Blic Online)

http://www.bigportal.ba/losi-odnosi-sa-sad-poceli-jugoslavijom/