Pozdrav i predstavljanje

Bojana Dimitrijevic

to UDRUŽENJE ZA PSIHOTERAPIJU, SAVETOVANJE I KOUČING SRBIJE
Dobar dan svima. Veoma mi je drago što se priključujem vašoj grupi. Doktor sam psihologije i psihoterapeut O.L.I. integrativnog psihodinamskog pravca.  Živim u Beogradu i profesor sam na Departmanu za psihologiju FIlozofskog fakulteta u Nišu. Predajem više kliničkih predmeta na različitim nivoima studija. Tokom više od 30 godina profesionalnog rada, bavila sam se i bavim različitim aspektima psihološke procene i podrške. Šaljem vam srdačan pozdrav i radujem se što sam deo ove psihoterapijske mreže.
Srdačno,
Bojana Dimitrijević

Marjan Tošić

to Bojana Dimitrijevic, UDRUŽENJE ZA PSIHOTERAPIJU, SAVETOVANJE I KOUČING SRBIJE
Dobrodošla, Bojana!
Hvala na kratkom predstavljanju!

Pozdrav,
Marjan

--
Ову поруку сте добили због тога што сте се пријавили у групу „UDRUŽENJE ZA PSIHOTERAPIJU, SAVETOVANJE I KOUČING SRBIJE“ у Google групама.
Да бисте отказали пријаву у ову групу и престали да примате имејлове од ње, пошаљите имејл на psiholoski_savet...@googlegroups.com.