reference Postresu - scitani lidu

Pavel Stehule

to PostgreSQL-cz
Ahoj

Autocont zverejnil detaily ohledne zajisteni realizace scitani lidu, domu a bytu 2021.

Pavel

do...@dobo.sk

to postgr...@googlegroups.com, Pavel Stehule
Což o to, postgres je tam zmíněn lakonicky jako "PostgreSQL", ale těch
10 tisíc Nokií.... :)

Ďobo

--
https://dobo.sk/

Pavel Stehule

to do...@dobo.sk, PostgreSQL-cz

pá 18. 2. 2022 v 10:50 odesílatel <do...@dobo.sk> napsal:
Což o to, postgres je tam zmíněn lakonicky jako "PostgreSQL", ale těch
10 tisíc Nokií.... :)

Myslim si, ze dost lidi z posty a autocontu maji od lonska novy telefon :)

Pavel

Josef Šimánek

to postgr...@googlegroups.com, Pavel Stehule
pá 18. 2. 2022 v 10:50 odesílatel <do...@dobo.sk> napsal:

> Což o to, postgres je tam zmíněn lakonicky jako "PostgreSQL", ale těch
> 10 tisíc Nokií.... :)

Čert vem Nokie. Mě teda nejvíc zaujal informační web "Portál informací
pro veřejnost a obce)" - zkráceně PIVO.