Garmin Oregon 450 - Chybné zobrazení map

Jiří Červenka

to Openstreetmap Slovakia
Dobrý den vážení,
jsem nadšený z vašich free map, skvělé že generujete i pro Česko.
Já sám k Openstreet přispívám. Mapuji své okolí, a moc se mi líbí, že provedené úpravy bych mohl mít díky vám už za pár dní ve svém Garminu.

Jenže jsem při prvním pokusu zklamaný, protože mapy mi nefungují správně. Stáhl jsem instalaci, z BaseCamp nebo Mapsource vyexportoval img, nahrál do přístroje. Ale mapa se zobrazuje divně, jinak než vidím v Basecamp. Jakoby nerespektuje použitý TYP soubor, je poměrně prázdná, nejsou budovy atd., takový default garmin vzhled. A to není všechno, dokonce i ostatní mapy od DAVE nebo VASA nahrané na kartě pak vypadají stejně. Po odstranění souboru FreeMapCZtopo.img z karty je zase všechno v pořádku.

Nemáte prosím někdo zkušenost, čím to je a co s tím?
Děkuji za případné odpovědi.
Jirka z Berouna

Miro Mirecnet

to osm...@googlegroups.com

ut 29. 3. 2022 o 14:51 Jiří Červenka <jiri.ce...@gmail.com> napísal(a):
--
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/fd77604e-1d23-4e59-89b9-12bc1c5d708dn%40googlegroups.com.

Miro Mirecnet

to osm...@googlegroups.com
Tento ZIP subor rozbal a *.IMG subror nahraj priamo do adresara /GARMIN v zariadeni OREGON 450/700

Vsetko funguje. Prave teraz odskusane > OK

ut 29. 3. 2022 o 19:06 Miro Mirecnet <jur...@gmail.com> napísal(a):