Ľadovňa - ako tagovat

Ján Neščivera

Caute,
viete mi niekto poradit ako otagovat ľadovňu (staroveka chladnicka). Chcel som pridat ladovnu vo Vlachove (https://slovenskycestovatel.sk/item/ladovna-vo-vlachove), ktoru som navstivil pred tyzdnom, no nemam sajn ako to spravne otagovat. Jedine co som nasiel pouzitelne bolo historic=building (https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag%3Ahistoric%3Dbuilding) ale to je fakt vseobecne, nijaky specificky tag pre ladovne som nenasiel. Existuje take nieco vobec? Ako su otagovanie ine ladovne (u nas ci vo svete)
Medzitym som si vsimol ze tu ladovnu uz nieto pridal https://www.openstreetmap.org/node/9009656588 ale ako place_of_worship, tak som mu napisal preco to je takto otagovane, kedze mi to nepride spravne (ked som tam pred tyzdnom bol nic nabozenske ako krizova cesta a pod tam nebolo)

miro.j...@gmail.com

Ahoj
Tagy nepoznám. Ale bol som na exkurzii v ľadovni v Skalici, je to tuná alebo vedľa, i keď objekt je viac skrytý v kopci, takže budova asi ani nie je otagovaná https://www.openstreetmap.org/way/61000561#map=19/48.84928/17.22533  ... otagovaná je tam reštaurácia.
  ahoj, Miro

Dátum: streda 18. augusta 2021, čas: 14:10:22 UTC+2, odosielateľ: jan.ne...@gmail.com

Ahoj.

Pripadne nedokumentovane historic=ice_house. Alebo vsetko spolu :-)

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/fcda2d49-6d63-4bce-b0f4-80808d811f6bn%40googlegroups.com.

Ján Neščivera

dik, upravil som to