Viaceré železničné trate preznačené na vlečky

Pos

Ahojte,

Mohol by prosím niekto skontrolovať toto?

Možno aj ďalšie od rovnakého autora.

Viaceré trate tam sú kompletne preznačené na vlečky (service=spur), čo mi v niektorých prípadoch príde naozaj zvláštne (napr.  Leopoldov - Sereď) alebo označené ako disused.

peterm...@gmail.com

Sú to trate, ktoré nie sú používané osobnou dopravou. Ale nie sú vyradené z prevádzky. Určite nie sú vlečkami.

Peter

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/446e15ee-569d-4adc-8c21-573e70f36a3an%40googlegroups.com.

Tomas Jancovic

Dalsia nespravna zmena je:

Trať do Plaveckého podhradia označena ako disused ale pritom sa cez víkendy pre osobnú dopravu používa. Písal som mu komentár k changesetu a správu a správu.

S pozdravem

Tomáš Jančovič

Dodko

Ja mu tiež písal na nedávne zmeny https://www.openstreetmap.org/changeset/110384975

Dátum: utorok 14. septembra 2021, čas: 22:48:16 UTC+2, odosielateľ: jancovi...@gmail.com

Tomas Jancovic

Hm, tak okrem železničných tratí robí nesprávne zmeny aj na cestách (mazanie prechodov pre chodcov , mazanie chodníkov ...) - takmer mi to pride zrelé na zásah administrátora.

S pozdravem

Tomáš Jančovič

--
Túto správu ste dostali, pretože v Skupinách Google ste odberateľom témy v skupine "Openstreetmap Slovakia".

Aceman444

No veru, zase novacik co tomu najlepsie rozumie.

A popisy sad zmien "Making map more accurate & up-to-date." fakt hodnotne.

Dátum: utorok 14. septembra 2021, čas: 23:15:23 UTC+2, odosielateľ: jancovi

Filip C

Označujú sa stanice nepoužívané osobnou dopravou ako disused:station?

Filip

Dátum: streda 15. septembra 2021, čas: 1:23:24 UTC+2, odosielateľ: Aceman444

Tomas Jancovic

Podľa Wiki by som disused použil iba ak sa na stanici nevykonáva nástup/výstup cestujúcich A ZÁROVEŇ vykládka/nakládka nákladu.

Railway stations (including main line, light rail, subway, etc.) are places where customers can access railway services or where goods are loaded and unloaded.

Use the disused: lifecycle prefix on tags that relate to features that are in a reasonable state of repair but which are currently unused.

 S pozdravem

Tomáš Jančovič

--
Túto správu ste dostali, pretože v Skupinách Google ste odberateľom témy v skupine "Openstreetmap Slovakia".

Dodko

Klub historických koľajových vozidiel http://www.khkv.sk/ robil výlety a zastavovali na bývalých, už nepoužívaných staniciach. Keď sú teraz zmenené na disused:station tak návštevník nevie kde presne zastane ich vlak.

Dátum: piatok 3. decembra 2021, čas: 16:20:33 UTC+1, odosielateľ: jancovi...@gmail.com

Tomas Jancovic

Hm, ak nie je v stanici dlhodobo (napr. nasledujúci polrok/rok) plánovaná  žiadna preprava osôb ani tovaru, tak disused je imho  asi v poriadku. Hodil by sa tu nejaký sezónny tag - napr.  usage_frequency, ktorý je ale v statuse proposed.

If the station is not currently in service, it should generally not be tagged railway=station. See https://lists.openstreetmap.org/pipermail/tagging/2013-February/012918.html .

Station temporarily out of service (might be run down, but is still a station)
disused:railway=station

 S pozdravem

Tomáš Jančovič

6. patro, byt 22
Lukášova 184/1
130 00 Praha 3
Czech Republic

mobil/WhatsApp: +420 732 136 366, +421 903 551 152
email: jancovi...@gmail.com
datová schránka: x7bcq6e

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/5b1177e4-c467-497d-8d71-c7030799b10bn%40googlegroups.com.