streetview - mapa pokrytia offline

Peter Kundrat

Zdravim,

Kedze Google Streetview ma velmi slusne pokrytie ciest - je to asi najlepsi sposob ako planovat trasu pre cestny bicykel na neznamom uzemi (kedze Mapillary aj OpenStreetCam maju stale vyrazne slabsie pokrytie).

Aj ked pri planovani sa da nudzovo pozerat do viacerych map, v terene bez signalu je offline verzia nedocenitelna.

Zaujimalo by ma ci sa niekomu nepodarilo najst sposob ako stiahnut mapu pokrytia ako overlay vrstvu (tie modre ciary kadial preslo ich auto)?

S pozdravom,

Peter Kundrat

Jozef Riha

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/b2e18cde-040c-4aae-9f88-61be4ca7eeabn%40googlegroups.com.

Tibor Jamečný

Ja by som povedal, ze je to len na odplasenie script kiddies, staci sa pohrat s vyznacenymi hodnotami (prvy je asi zoom, potom x/y, a posledne je rozmer tile v pixeloch).
Co je skryte vo zvysku netusim, mozno je tam nejaky token, ktory je platny len urcity cas.

T.

Peter Kundrat

Vdaka. To stoji za pokus. Viac roboty sa bojim ze bude na dekodovani toho XHR responsu. Dam vediet ked sa daco podari.